Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5059

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorПиняк, Ирина Любомировна-
dc.contributor.authorPinyak, Iryna Lubomyrivna-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorБурлицкая, Оксана Петровна-
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana Petrivna-
dc.date.accessioned2014-11-18T09:45:21Z-
dc.date.available2014-11-18T09:45:21Z-
dc.date.issued2014-11-30-
dc.identifier.citationПіняк І. Структуризація інтелектуального капіталу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Ірина Піняк, Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 2 (11). — С. 154-161. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14pilvnz.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5059-
dc.description.abstractВ статті обгрунтовано необхідність побудови особливої моделі ефективного менеджменту навчального процесу, яка б об'єктивно створювала передумови для виявлення, розвитку та подальшого моніторингу показників та факторів формування майбутнього інтелектуального капіталу компанії. Зокрема, систематизовано основні погляди провідних вчених на поняття інтелектуального капіталу. Виявлено глибокі розбіжності дослідників у поглядах на сутність інтелектуального капіталу й багатогранність змісту цього явища з огляду на специфіку резидентів ринку. Запропоновано власне бачення структури інтелектуального капіталу з врахуванням істотних принципових відмінностей вищих навчальних закладів від інших господарюючих суб’єктів. Виявлено проблемні моменти ідентифікації інтелектуальних активів, що потребують всестороннього та грунтовного вивчення та усунення через розгляд кожного елемента інтелектуальних активів, зокрема і у взаємозв’язку один з одним.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость построения особой модели эффективного менеджмента учебного процесса, которая бы объективно создавала предпосылки для выявления, развития и дальнейшего мониторинга показателей и факторов формирования будущего интеллектуального капитала компании. В частности, систематизированы основные взгляды ученых на понятие интеллектуального капитала. Обнаружено глубокие разногласия исследователей во взглядах на сущность интеллектуального капитала и многогранность содержания этого явления учитывая спецыфику резидентов рынка. Предложено собственное видение структуры интеллектуального капитала с учетом существенных принципиальных отличий вузов от других хозяйствующих субъектов. Выявлены проблемные моменты идентификации интеллектуальных активов, требующих всестороннего и обстоятельного изучения и устранения через рассмотрение каждого элемента интеллектуальных активов, в том числе и во взаимосвязи друг с другом.uk
dc.description.abstractIn this article the necessity of building a particular model of effective management of the educational process that would create objective conditions for the identification, development and subsequent monitoring indicators and factors shaping the future of intellectual capital, is proven. In particular, basic views of the leading scientists on the concept of intellectual capital are systemized. Profound differences among the views of researchers on the nature of intellectual capital and diversity of the contents of this phenomenon with regard to resident market, are revealed. A proper view on the structure of intellectual capital taking into account significant fundamental differences of higher education institutions from other businesses, is proposed. Problematic moments of the identification of intellectual assets are revealed, which require comprehensive and thorough study and elimination by considering each item of intellectual assets including in relation to each other.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2(11);-
dc.subjectІнтелектуальний капіталuk
dc.subjectпродуктивні активиuk
dc.subjectінтелектуальна власністьuk
dc.subjectмаркетингові інтелектуальні активиuk
dc.subjectintellectual capitaluk
dc.subjectproductive assetsuk
dc.subjectintellectual propertyuk
dc.subjectmarketing intellectual assetsuk
dc.titleСтруктуризація інтелектуального капіталу вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeСтруктуризация интеллектуального капитала высшего учебного заведенияuk
dc.title.alternativeStructuring of the intellectual capital of the academyuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14pilvnz.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
14pilvnz.djvu150,05 kBDjVuПереглянути/відкрити
14pilvnz__COVER.png403,64 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.