Search


Current filters:




Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article23-Apr-200913-Mar-2016Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємствРибак, Н.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємстваШомоді, І.
Article23-Apr-200913-Mar-2016Упаковка як засіб передавання знань…Климюк, Я.