Search


Current filters:




Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Rezultaty 1-12 z 12.
  • poprzedni
  • 1
  • następny
Pozycje polecane:
TypData wydaniaDate wejściaTytułAutor(zy)
Article23-kwi-200913-mar-2016Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article23-kwi-200913-mar-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article23-kwi-200913-mar-2016Теоретичні підходи до визначення конкурентних перевагСадівник, Р.
Article23-kwi-200913-mar-2016Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємстваПастушенко, Б.
Article23-kwi-200913-mar-2016Ефективність використання кустарних методів рекламиБойко, Н.
Article23-kwi-200913-mar-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article23-kwi-200913-mar-2016Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємствПідложевич, У.
Article23-kwi-200913-mar-2016Актуальність маркетингових досліджень на українського ринкуБойко, Н.
Article23-kwi-200913-mar-2016Моделювання товарно-збутової стратегії підприємстваКозак, С.
Article23-kwi-200913-mar-2016Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Article23-kwi-200913-mar-2016Значення маркетингових комунікацій в діяльності радіостанцій на ринку послугВелегура, М.
Article23-kwi-200913-mar-2016Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємстваПоліщук, М.
Rezultaty 1-12 z 12.
  • poprzedni
  • 1
  • następny