Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


蝏�� 1-9 隞� 9.
  • 銝��銝�
  • 1
  • 銝��銝�
蝚血���辣:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Інтерактивний маркетинг: перспективиГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Hrynyuk, Hrystyna; Pinyak, Iryna
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінностіЯдловський, Назар; Піняк, Ірина Любомирівна; Yadlovs’ky, Nazar; Pinyak, Iryna
Article6-四月-201722-六月-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-四月-201716-六月-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-五月-20118-六月-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article26-四月-201624-五月-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Article26-四月-201624-五月-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna