Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедак, Сергій Ігнатович-
dc.contributor.authorРоманюк, Леонід Антонович-
dc.contributor.authorФедак, Софія Андріївна-
dc.date.accessioned2017-05-04T19:04:56Z-
dc.date.available2017-05-04T19:04:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.date.submitted2017-02-27-
dc.identifier.citation.uk
dc.identifier.isbn978–7406–57–8-
dc.identifier.issn2415–7988-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20594-
dc.format.extent106-112-
dc.language.isoukuk
dc.titleВикладання предмета «Вища математика» англійською мовою для іноземних студентів будівельних спеціальностейuk
dc.title.alternativeTeaching Higher Mathematics to foreign students with english language of studyinguk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameм. Кропивницькийuk
dc.format.pages7-
dc.subject.udc378.147-
dc.relation.references1. Белозерцев Е. П. Педагогика профессионального образования / Белозерцев Е. П., Гонеев А. Д., Пашков А. Г. [и др.]. – М.: Изд. центр «Академия», 2004. – 386 с.uk
dc.relation.references2. Білоус О. А. Особливості математичної підготовки студентів-іноземців / О. А. Білоус, Ю. М. Максименко // Актуальні проблеми навчання іноземних студентів на сучасному етапі: міжнар. наук-практ. семінар, 28–29 лют. 2012 р.: матеріали доп. – Суми, 2012. – С. 148–151.uk
dc.relation.references3. Віхрова О. В. Методичні особливості навчання математики іншомовних студентів на підготовчих факультетах вітчизняних вузів / О. В. Віхрова, Н. О. Зінонос // Актуальні питання природничо-математичної освіти: зб. наук. праць. – Суми: ВВП «Мрія», 2013. – С. 5–8.uk
dc.relation.references4. Вороніна Г. Р. Шляхи ефективного вивчення професійно-орієнтованої термінології студентами технічних спеціальностей // Х міжнародна науково-практична конференція «Новітні освітні технології в контексті євроінтеграції». – Eлектронний ресурс http://confesp.fl.kpi.ua/node/1209.uk
dc.relation.references5. Грицик Т. А. Психолого-педагогічні особливості навчання вищої математики студентів-іноземців / Т. А. Грицик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 5. – С. 235–245.uk
dc.relation.references6. Джеджула О. М. Методика викладання технічних дисциплін англійською мовою на основі використання мультимедійних засобів / О. М. Джеджула, В. М. Пришляк, Т. А. Хом'яківська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2014. – Вип. 37. – С. 387–392.uk
dc.relation.references7. Карупу О. В., Олешко Т . А., П а х н енко В. В. Аналіз практики викладання вищої математики українським та іноземним студентам в Національному авіаційному університеті / Карупу О. В., Олешко Т . А., П а х н енко В. В.// Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology. 2013, Vol. 5. – С. 88–92.uk
dc.relation.references8. Милованова И. А. Формирование математических понятий у студентов-иностранцев в условиях постепенного овладения русским языком: автореф. дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / И. А. Милованова. – М., 1995. – 17 с.uk
dc.relation.references9. Про деякі особливості викладання математичних дисциплін іноземним студентам за кредитно-модульною системою / О. В. Карупу, Т. А. Олешко, В. В. Пахненко // Вісник Черкаського університету. Серія: педагогічні науки. – 2013. – Вип. 8 (261). – С. 52–57.uk
dc.relation.references10. Семененко І. Є. Особливості фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Семененко // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2014. – Вип. 2. – С. 33–36.uk
dc.relation.references11. Measurement units. – Електронний ресурс. http:// www.bipm.org/en/measurement-units/baseunits. html.uk
dc.relation.referencesen1. Belozertsev, E. P. (2004). Pedahohyka professyonal'noho obrazovanyya. [Pedagogy of professional education]. Moscow.uk
dc.relation.referencesen2. Bilous, O. A. (2014). Osoblyvosti matematychnoji pidhotovky studentiv-inozemtsiv. Aktualni problem navchannia inozemnyh studentiv na suchasnomu etapi. [The peculiarities of mathematical training of students-foreigners]. Sumy.uk
dc.relation.referencesen3. Vihrova, O. V. (2013). Metodychni osoblyvosti navchannia matematyky inshomovnyh studentiv na pidhotovchyh fakultetah vitchyznianyh vuziv. [Methodical features of teaching mathematics to foreign students of preparatory faculties of national universities]. Sumy.uk
dc.relation.referencesen4. Voronina, H. P. (2010). Shliahy efektyvnoho vyvchennia profesijno-orijentovanoji terminolohiji studentamy tehnichnyh spetsialnostej. [Ways of effective studying of professionally oriented terminology students of technical specialties]. Kyiv.uk
dc.relation.referencesen5. Hrytsyk, T. A. (2014). Psyholohopedahohichni osoblyvosti navchannia vyshchoji matematyky studentiv-inizemtsiv. [Psychological and pedagogical features of teaching higher mathematics students]. Kyiv.uk
dc.relation.referencesen6. Dzhedzhula, O. M. (2014). Metodyka vykladannia technichnyh dystsyplin anglijskoju movoju na osnovi vykorystannia multymedijnyh zasobiv. [Methods of teaching technical subjects in English through the use of multimedia]. Kyiv.uk
dc.relation.referencesen7. Karupu, O. V., Oleshko, T. A., Pahnenko, V. V. (2013). Analiz praktyky vykladannia vyshchiyi matematyky ukrajinskym ta inizemnym studentam v Natsionalnomu aviatsijnomu universyteti. [Analysis of the practice of teaching mathematics of the Ukrainian and foreign students in National aviation University]. Kyiv.uk
dc.relation.referencesen8. Milovanova, I. A. (1995). Formirovanije matematicheskih poniatij u studentov-inostrantsev v uslovijah postepennogo ovladenija russkim jazykom. [The formation of mathematical concepts of students with the gradual learning Russian language]. Moscow.uk
dc.relation.referencesen9. Pro dejaki osoblyvosti bykladannia matematychnyh dystsyplin inozemnym studentam za kredytno-modulnoju systemoyu (2013). [Some features of teaching mathematical disciplines to foreign students in credit-modular system]. Cherkassy.uk
dc.relation.referencesen10. Semenenko, I. Ye. (2014). Osoblyvosti fahovoji pidhotovky inozemnyh studentiv vyshchyh tehnichnyh navchalnyh zakladiv. [Features of professional training of foreign students in higher technical educational institutions]. Kyiv.uk
dc.relation.referencesen11. Measurement units. – Elektronnyi resurs. http://www.bipm.org/en/measurement-units /baseunits. html.uk
dc.contributor.affiliationТНТУ імені Івана Пулюяuk
dc.citation.conferenceНаукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. –285 с. Випуск 156, с. 106-112.-
dc.coverage.countryUAuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НЗ 156.pdfНауковий журнал3,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора