Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20363

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівнаuk
dc.contributor.authorSemenjuk, S. B.uk
dc.coverage.temporal06-08 жовтня 2011 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-27T15:13:25Z-
dc.date.available2017-03-27T15:13:25Z-
dc.date.created2011-10-06uk
dc.date.issued2011-10-06uk
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С. Б. Семенюк // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 168–170. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20363-
dc.format.extent168-170uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.relation.urihttp://vision.sitecity.ru/ltext_0409205240.phtml>uk
dc.relation.urihttp://mr.gfk.ru/public/ARTICLES/HTML/inetandmr.htm>uk
dc.titleІнтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україніuk
dc.title.alternativeInteractive marketing: development status is in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc658.338.1 (477)uk
dc.relation.references1. Азбука сетевого маркетинга. [On-line]. Режим доступа к ресурсу: <http://vision.sitecity.ru/ltext_0409205240.phtml>uk
dc.relation.references2. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг: навч. посібник / І.Л. Литовченко – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 186с.uk
dc.relation.references3. Черенков А. Internet и маркетинговые исследования. [On-line]. Режим доступа: <http://mr.gfk.ru/public/ARTICLES/HTML/inetandmr.htm>uk
dc.relation.references4. Чучка І.М., Студеняк І.П. Інтерактивний маркетинг:Навчальний посібник / І.М Чучка, І.П.Студеняк. - К.:Кондор, 2009 .-122 с.uk
dc.relation.referencesen1. Azbuka setevoho marketinha. [On-line]. Rezhim dostupa k resursu: <http://vision.sitecity.ru/ltext_0409205240.phtml>uk
dc.relation.referencesen2. Lytovchenko I.L. Internet-marketynh: navch. posibnyk, I.L. Lytovchenko – K., Centre of Educational Literature, 2008, 186p.uk
dc.relation.referencesen3. Cherenkov A. Internet i marketinhovye issledovaniia. [On-line]. Access mode: <http://mr.gfk.ru/public/ARTICLES/HTML/inetandmr.htm>uk
dc.relation.referencesen4. Chuchka I.M., Studeniak I.P. Interaktyvnyi marketynh:Navchalnyi posibnyk, I.M Chuchka, I.P.Studeniak, K.:Kondor, 2009 .-122 p.uk
dc.identifier.citationenSemenjuk S. B. (2011) Interaktyvnyi marketynh: stan rozvytku v Ukraini [Interactive marketing: development status is in Ukraine]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 168-170 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage168uk
dc.citation.epage170uk
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.