Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20309

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузь, Тетяна Іванівнаuk
dc.contributor.authorKuz, T. I.uk
dc.coverage.temporal06-08 жовтня 2011 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-27T15:08:29Z-
dc.date.available2017-03-27T15:08:29Z-
dc.date.created2011-10-06uk
dc.date.issued2011-10-06uk
dc.identifier.citationКузь Т. І. Маркетингові комунікації в управлінні / Т. І. Кузь // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 162–164. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20309-
dc.format.extent162-164uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.titleМаркетингові комунікації в управлінніuk
dc.title.alternativeMarketing communication in managementuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc658.5uk
dc.relation.references1. Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : навчальний посібник / О. С. Братко. – Тернопіль : Карт-бланш, 2006. – 275 с.uk
dc.relation.references2. Мескон М. Х. Основы менеджмента [Текст] / М. Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури : пер. с англ. – М. : Дело, 1997. – 704 с.uk
dc.relation.references3. Лазебник М. Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины в 2008 году и прогноз на 2009 год [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг и реклама. – 2009. – № 1 (149). – С. 1–23.uk
dc.relation.referencesen1. Bratko O. S. Marketynhova polityka komunikatsii [Text] : navchalnyi posibnyk, O. S. Bratko, Ternopil : Kart-blansh, 2006, 275 p.uk
dc.relation.referencesen2. Meskon M. Kh. Osnovy menedzhmenta [Text], M. Kh. Meskon, M. Albert, F. Khedouri : transl. from English – M. : Delo, 1997, 704 p.uk
dc.relation.referencesen3. Lazebnik M. Obieem reklamno-kommunikatsionnoho rynka Ukrainy v 2008 yearu i prohnoz na 2009 year [Text], M. Lazebnik, Marketinh i reklama, 2009, No 1 (149), P. 1–23.uk
dc.identifier.citationenKuz T. I. (2011) Marketynhovi komunikatsii v upravlinni [Marketing communication in management]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 162-164 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage162uk
dc.citation.epage164uk
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.