Browsing by Subject customer orientation

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
TypData wydaniaDate wejściaTytułAutor(zy)
Master Thesis28-gru-202128-gru-2021Дослідження шляхів покращення господарсько-збутової діяльності організації, на прикладі ТОВ «Клас і К»Тримбуляк, Ігор Ігорович; Trymbuliak, Ihor
Articlelis-201325-lis-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Articlegru-20192-lut-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Articlelis-202112-lip-2022Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»Буга, Наталія; Гаврилюк, Анастасія; Buha, Natalia; Havrylyuk, Anastasia
Master Thesis20-gru-202320-gru-2023Управління конкурентоспроможністю в роздрібній торгівлі: підходи та інструментиСемеген, Олексій Йосипович; Semehen Oleksii
Article30-lis-201412-mar-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych