Bilatu honako honen arabera: Gaia customer orientation

Joan 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Edo lehen letrak idatzi:  
6tik 1-6 emaitza erakusten.
MotaArgitalpen-dataDate of entryTituluaEgilea/k
Master Thesis28-Dec-202128-Dec-2021Дослідження шляхів покращення господарсько-збутової діяльності організації, на прикладі ТОВ «Клас і К»Тримбуляк, Ігор Ігорович; Trymbuliak, Ihor
ArticleNov-201325-Nov-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
ArticleDec-20192-Feb-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
ArticleNov-202112-Jul-2022Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»Буга, Наталія; Гаврилюк, Анастасія; Buha, Natalia; Havrylyuk, Anastasia
Master Thesis20-Dec-202320-Dec-2023Управління конкурентоспроможністю в роздрібній торгівлі: підходи та інструментиСемеген, Олексій Йосипович; Semehen Oleksii
Article30-Nov-201412-Mar-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych