Browsing by Subject 658.89

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article25-Mar-201620-Apr-2016Еволюція CRM-системГевко, Ольга Борисівна; Гевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr; Gevko, Olga
ArticleNov-201325-Nov-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article24-Oct-201322-Mar-2017Необхідність впровадження CRM у компаніях сфери послугГлуховецька, М. Б.; Gevko, V. L.; Gluhovetska, M. B.
Article18-Nov-201429-Oct-2015Оцінювання проектів формування та розвитку інформаційного забезпечення взаємовідносин із клієнтамиGevko, Volodymyr
Article201315-Dec-2014Принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиГевко, Володимир; Gevko, Volodymyr
Conference Abstract18-May-20171-Nov-2017Соціально-економічні аспекти формування та розвитку взаємовідносин з клієнтамиЛуциків, Іванна Василівна; Lucykiv, Ivanna
Article24-Oct-201322-Mar-2017Тренди сучасної купівельної поведінки клієнтівДовгошия, І. В.; Gevko, V. L.; Dovhoshyya, I. V.
Article30-Nov-201412-Mar-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Thesis30-Apr-201316-Apr-2013Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудуванняГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Hevko, V.L.
Article6-Oct-201127-Mar-2017Інформаційні технології в управлінні взаємовідносинами з клієнтамиГевко, В. Л.; Гевко, О. Б.; Gevko, V. L.; Gevko, O. B.