Browsing by Subject диверсифікація

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 20
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
ArticleMay-201328-May-2013Diversification as a direction of enterprise's stabilizationFedyshyn, Bohdan Petrovych; Федишин, Богдан Петрович; Федишин, Богдан Петрович; Fedyshyn, Iryna Bohdanivna; Федишин, Ірина Богданівна; Федишин, Ирина Богдановна
Thesis6-Aug-20129-Nov-2012Активізація діяльності підприємств торгово-побутового сервісу в умовах сільської місцевостіМулярчук, Лариса Михайлівна; Мулярчук, Лариса Михайловна; Muliarchuk, L.
Article18-Apr-201228-Jan-2016Аспекти проведення фінансової диверсифікації на машинобудівних підприємствахМазуренок, Оксана Романівна; Mazyrenok, Oxana
Article201228-May-2013Вплив економічних чинників на ефективність діяльності підприємств машинобудуванняВасилюк, Андрій Петрович; Vasylyuk, Andriy
ArticleMay-201210-Jun-2012Від спеціалізації до диверсифікаціїШуран, Ірина; Шуран, Ирина; Shuran, Iryna
Thesis Abstract12-Dec-201827-Dec-2018Дослідження публічної діяльності та стратегічного розвитку органів місцевого самоврядування, на прикладі Великогаївської сільської радиІванова, Галина Ігорівна
Article18-Apr-201228-Jan-2016Ефективність програмного управління машинобудівними підприємствамиВасилюк, Андрій Петрович; Vasylyuk, Andriy
ArticleDec-20126-Dec-2012Ліквідність в диверсифікаційних процесах виробничих підприємств в умовах кризиМазуренок, Оксана Романівна; Мазуренок, Оксана Романовна; Mazurenok, Oksana Romanivna; Синькевич, Надія Іванівна; Синькевич, Надежда Ивановна; Synkevych, Nadiya Ivanivna
Methodical recommendations20192-Dec-2019Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі...)» / Укл.: І. Л. Піняк, Л. Я. Якимишин– Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 61 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20196-Dec-2019Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович