Visar Nyckelord market research

Gå till: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
eller ange de första bokstäverna:  
Visar 1 till 4 av 4 poster
TypUtgivningsdatumDate of entryTitelFörfattare
Thesis26-jun-201417-jun-2014Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємстваГиркало, Анжеліка Олександрівна; Hyrkalo, A.
Master Thesisdec-20192-jan-2020Дocлiдження пyблiчнoї дiяльнocтi тa перcпектив рoзвиткy КП «Oб’єднaння пaркiв кyльтyри i вiдпoчинкy м. Тернoпoля»Плугатор, Віталій Іванович; Plugator, V.I.
Book201327-jun-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Article18-apr-201228-jan-2016Особливості проведення маркетингових дослідженьКулик, Юлія Романівна; Kulik, Yuliya