Browsing by Subject 339.13

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 6 to 15 of 739 < previous   next >
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract16-五月-20194-六月-2019Economic and strategic analysis in the global oil marketArutyunyan, Y.
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Fashion-merchandisingМельничук, Олена; Бурліцька, Оксана Петрівна; Melnychuk, Olena; Burlitska, Oksana
Article30-十一月-201615-十二月-2016Lovemarks jako nowe pojęcie marketingoweЩигельська, В.; Shchyhelska, V.
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019Marketing strategies on different types of marketBokuli, Bofasa Cedrick
Conference Abstract20-十二月-201731-三月-2018Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-十二月-201731-三月-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019SMM – сучасний інструмент просування компаніїПаньків, Дарина; Pankiv, Daria
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018SMS-маркетингКовальова, Марія; Kovaliova, Maria
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018The BCG matrix and Marketing strategies of AppleBofasa, Cedrick Bokuli