Prohlížení dle Autor Krause, Olga

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 38  další >
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Articlelis-202123-zář-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article22-kvě-201822-úno-2019Дослідження ринку автомобілебудівної промисловості китаюКраузе, Ольга Ігорівна; Мащак, Анастасія Петрівна; Krause, Olga; Mashchak, Anastasia
Article202119-dub-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Article5-zář-202314-říj-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-pro-20222-led-2023Діджиталізація як складова конкурентоспроможності бізнесуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article20-úno-20241-kvě-2024Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємствКраузе, Ольга Ігорівна; Синькевич, Надія Іванівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Krause, Olga; Synkevych, Nadia; Yuryk, Natalia
Article24-dub-20236-čer-2023Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економікиСинькевич, Надія Іванівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Synkevych, Nadia; Krause, Olga
Article19-pro-202327-led-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Articleúno-202423-čer-2024Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвиткуШведа, Наталія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Shveda, Nataliia; Krause, Olga
Article19-kvě-201521-led-2016Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Book Chapter21-lis-202418-pro-2024Зміни поведінки споживача в умовах війниКраузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Тимошів, Максим; Krause, Olga; Golda, Nadiya; Tymoshiv, Maksym
Book Chapter20218-čer-2021Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Krause, Olga; Mishchuk, Oksana
Article30-led-20179-bře-2017Маркетингові дослідження поведінки споживачаКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Other18-kvě-20117-čer-2011Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збутуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article27-bře-201527-led-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-kvě-202417-čer-2024Методи і методичні прийоми економічного контролюКраузе, Ольга Ігорівна; Краузе, Олександр; Krause, Olga; Krause, Alexander
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article18-čer-202428-srp-2024Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності: охорона авторського праваКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Зяйлик, Марія Федорівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Zajlik, Maria
Article26-dub-201624-kvě-2016Особливості дослідження попиту і пропозиціїКузик, Віталій; Краузе, Ольга Ігорівна; Cusick, Vitaliy; Krause, Olga
Conference Abstract15-kvě-202511-čer-2025Особливості невербального передавання інформації під час ділової взаємодіїГумен, Юрій; Краузе, Ольга Ігорівна; Humen, Yuri; Krause, Olga