Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-29 зі 29 (час пошуку: 0.015 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article24-кві-20146-бер-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article21-тра-201427-січ-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article29-жов-201422-січ-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article21-тра-201427-січ-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article24-кві-20146-бер-2016Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article24-кві-20146-бер-2016Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article24-кві-20146-бер-2016Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article24-кві-20146-бер-2016Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article24-кві-20146-бер-2016Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article21-тра-201427-січ-2016Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-тра-201427-січ-2016Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article24-кві-20146-бер-2016Планування цін на підприємствіЧура, О.; Chura, O.
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article24-кві-20146-бер-2016Види інтегрованих маркетингових комунікацій та сучасні комунікативні технологіїКоцюк, Б.; Kotsyuk, B.
Article24-кві-20146-бер-2016Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article24-кві-20146-бер-2016Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article24-кві-20146-бер-2016Основні завдання маркетингу на підприємствіКритюк, У.; Krytyuk, U.
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу промислових підприємствВоробець, Валентина Миколаївна; Vorobets, Valentyna
Article24-кві-20146-бер-2016Удосконалення навчання персоналу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article24-кві-20146-бер-2016Місце комплексу просування в маркетинговій діяльності підприємстваСавка, А.; Savka, A.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції управління маркетингом на підприємствіЖовнір, З.; Zhovnir, Z.
Article21-тра-201427-січ-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article29-жов-201422-січ-2016Розвиток суб'єктів малого підприємництва у сфері агропромислового комплексуДідів, М.; Владимир, Ольга Михайлівна; Didiv, M.; Vladymyr, O.
Article24-кві-20146-бер-2016Планування чисельності працюючих та їх складу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article21-тра-201427-січ-2016Маркетингові дослідження ємності товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article19-лис-20141-лют-2016Маркетинг модних товарів і його основні складовіМіщук, Оксана Іванівна; Григус, Т. М.; Mishchuk, O. I.; Grygus, T. M.
Article19-лис-20141-лют-2016Вплив податкової системи на функціонування суб’єктів підприємництваГнатюк, Н. В.; Владимир, Ольга Михайлівна; Hnatiuk, N. V.; Vladymyr, O. M.
Article21-тра-201427-січ-2016Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринкуМороз, Василина Романівна; Moroz, Vasylyna
Результати 1-29 зі 29 (час пошуку: 0.015 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі