Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10 (час пошуку: 0.003 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article23-кві-200913-бер-2016Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article23-кві-200913-бер-2016Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article23-кві-200913-бер-2016Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article23-кві-200913-бер-2016Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article23-кві-200913-бер-2016Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємствРибак, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємстваШомоді, І.
Article23-кві-200913-бер-2016Упаковка як засіб передавання знань…Климюк, Я.