Перегляд зібрання за групою - Теми імідж

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 15
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article21-лют-20233-тра-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Master Thesis19-гру-202225-гру-2022Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ТОВ «СІЕФДЖІ ТРЕЙДИНГНовік, Яна Олександрівна; Novik, Yana
Article18-кві-201228-січ-2016Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Methodical recommendations20174-гру-2017Зошит-практикум з курсу "Психологія управління"Гірняк, Галина Степанівна
Article20-чер-20234-вер-2023Корпоративна соціальна відповідальність, як чинник формування позитивного іміджу та ділової репутації компаніїЛозова, Оксана Василівна; Lozova, Oksana
Master Thesisгру-20239-січ-2024Механізм формування іміджу в готельно-ресторанному бізнесі (на прикладі готелю «Вінниця», ПрАТ «Савой»)Боднар, Василь Петрович; Bodnar, Vasyl
Conference Abstract7-бер-20244-кві-2024Особливості формування позитивного іміджу та репутації керівникаЛуциків, Іванна Василівна
Monograph1-січ-20204-вер-2020Роль та значення функцій зв’язків із громадськістю у системі публічного управлінняЗяйлик, Марія Федорівна; Ziailyk, Mariya
Thesis9-чер-201124-чер-2011Сенгуляритивність формування корпоративної культури підприємств машинобудівної галузі в умовах трансформації економіки.Химич, Ірина Григорівна; Химич, Ирина Григорьевна; Khymych, I. G.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Територіальний маркетинг як важливий інструмент розвитку регіонуБессонова, Л.; Bessonova, L.