Перегляд зібрання за групою - Автори Pinyak, Iryna

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 2 до 21 із 21 < назад 
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Articleлис-202123-вер-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Conference Abstract31-бер-202123-кві-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Article5-вер-202314-жов-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Article19-гру-202327-січ-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-гру-20222-січ-2023Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Ключові тренди розвитку інтернет провайдерівПіняк, Ірина Любомирівна; Федай, Юлія; Pinyak, Iryna; Feday, Yuliya
Book Chapter20218-чер-2021Конкурентоспроможність підприємств та формування їх конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Golda, Nadiia; Pinyak, Iryna
Conference Abstract29-бер-201816-лис-2018Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Golda, Nadiya; Pinyak, Iryna
Article21-тра-201427-січ-2016Особливості оцінки вищих навчальних закладів з врахуванням їх інтелектуального потенціалуПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінностіЯдловський, Назар; Піняк, Ірина Любомирівна; Yadlovs’ky, Nazar; Pinyak, Iryna
Article6-кві-201722-чер-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-тра-20118-чер-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract19-тра-202313-чер-2023Роль соціальної відповідальності в маркетингуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Стратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерівПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-кві-201716-чер-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інтерактивний маркетинг: перспективиГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Hrynyuk, Hrystyna; Pinyak, Iryna