Перегляд зібрання за групою - Автори Маркович, Ірина

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 2 до 19 із 19 < назад 
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract7-жов-202216-гру-2022Аналіз податкових надходжень у 2022 році до бюджетів різних рівнівМаркович, Ірина
Articleгру-202227-гру-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіціДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202219-гру-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіці.Маркович, Ірина; Демкура, Тарас
Conference Abstractчер-201817-чер-2018Брендинг в системі маркетингових технологійМаркович, Ірина
Conference Abstractчер-201820-чер-2018Взаємодія держави та підприємницького сектору у вітчизняних умовахМаркович, Ірина
Conference Abstract202224-чер-2022Використання інформаційно-аналітичних систем для аналізу данихМаркович, Ірина
Article202310-гру-2023Вплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвиткуМаркович, Ірина
Article31-тра-201910-лип-2019Методологічні основи дослідження національної економіки з позицій системного аналізуМаркович, Ірина; Струтинська, Ірина; Марковыч, Ирина; Струтинская, Ирина; Markovych, Iryna; Strutynska, Iryna
Article202212-вер-2022Моделі прийняття рішень в економічних процесах та публічному управлінніМаркович, Ірина
Proceedings Bookлис-202324-лис-2023Можливості використання великих даних у бізнесіМаркович, Ірина
Proceedings Book202113-гру-2021НЕЙРОЕКОНОМІКА В СИСТЕМІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬМаркович, Ірина; Демкура, Тарас
Articleлис-20216-жов-2022Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економікиДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202212-вер-2022Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіціМаркович, Ірина
Article202113-гру-2021Особливості реалізації основних принципів податкової системи в УкраїніМаркович, Ірина
Monograph202215-гру-2022ПОВЕДІНКОВІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІМаркович, Ірина
Conference Abstract202212-вер-2022Роль візуалізації в процесах управління данимиМаркович, Ірина
Articleсіч-202429-січ-2024СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗБУДОВИ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИМаркович, Ірина
Conference Abstract202216-гру-2022Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтівМаркович, Ірина