Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.contributor.authorЛевицький, Віталій-
dc.contributor.authorDyachun, Olga-
dc.contributor.authorLevytskyi, Vitalii-
dc.date.accessioned2022-07-22T07:08:38Z-
dc.date.available2022-07-22T07:08:38Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.date.submitted2022-05-
dc.identifier.citationДячун О. Функції управління збутом на підприємстві [Електронний ресурс] / Ольга Дячун, Віталій Левицький // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 1 (26). — С. 69-76. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22dodznp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38575-
dc.description.abstractПодано визначення сутності управління збутовою діяльністю на підприємстві. Розроблено перелік функцій збуту на підприємстві, розкрито точки зору на їх склад. Вияснено зміст функції «дослідження ринку збуту» як вихідної функції в системі управління збутом. Наголошено на функції мотивації працівників, що здійснюють цю діяльність з управління збутом, та мотивації інших об’єктів, які є учасниками збутового процесу. Досліджено, що метою планування збуту є забезпечення збутових завдань з боку окремих структурних підрозділів підприємства. Вказано, що функція дослідження ринку збуту виконується у більшості випадків окремим спеціалізованим відділом маркетингу (відділом маркетингових досліджень). Зроблено висновок, що регулювання як функція управління збутом – це розробка і реалізація заходів за результатами контролю збуту, спрямованих на покращення його діяльності. Відзначено, що у визначенні поняття «управління збутом», варто вказати на те, що воно спрямоване на виконання його функцій. Приділено значну увагу організації збутової діяльності. Відзначено, що вона містить створення служби збуту, організацію продажу, доставку товарів споживачам, організацію каналів розподілу, організацію взаємовідносин відділу збуту з іншими структурними підрозділами тощо. Підкреслено, що важливою функцією управління збуту на підприємстві є його планування. Наголошено на змістових видах планів збуту. Розглянуто таку функцію управління збутом як оперативну роботу. Відзначено, що однією зі збутових функцій є облік збутової діяльності, окреслено його види. Значне місце відведено розгляду мотиваційної функції збутової діяльності. Вказано на заключну функцію збутового управлінського процесу, якою є контроль і регулювання збуту. Визначено, що основні функції збуту можна об’єднати у три групи: планування, організація, контроль і регулювання. Підкреслено, що заключною функцією управління збутовою діяльністю є контроль і регулювання збуту.uk_UA
dc.description.abstractThe definition of the essence of sales management activities at the enterprise is presented. The list of sales functions at the enterprise is developed, the point of view on their composition is revealed. The content of the «sales market research» function as an initial function in the sales management system is clarified. Emphasis is placed on the functions of motivating employees who carry out the sales management activity and motivating other objects that are participants in the sales process. It is studied that the purpose of sales planning is to ensure sales tasks on the part of individual structural divisions of the enterprise. It is indicated that the sales market research function is performed in most cases by a separate specialized marketing department (marketing research department). It is concluded that regulation as a function of sales management is the development and implementation of measures based on the results of sales control aimed at improving its activity. It is noted that in the definition of the «sales management» concept, it is worth pointing out that it is aimed at the performance of its functions. Considerable attention is paid to the organization of sales activities. It is noted that it includes the creation of a sales service, organization of sales, delivery of goods to consumers, organization of distribution channels, organization of relations between the sales department and other structural units, etc. It is emphasized that an important function of sales management at the enterprise is its planning. Emphasis is placed on the content types of sales plans. Such a function of sales management is considered as operative work. It is noted that one of the sales functions is accounting of sales activities, and its types are outlined. A significant place is given to consideration of the motivational function of sales activity. The final function of the sales management process, which is sales control and regulation, is indicated. It is determined that the main functions of sales can be combined into three groups: planning, organization, control and regulation. It is emphasized that the final function of sales management is sales control and regulation.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent69-76-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22dodznp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://library.if.ua/books/uk_UA
dc.relation.urihttps://library.if.ua/books/uk_UA
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783uk_UA
dc.relation.urihttps://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збутуuk_UA
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785uk_UA
dc.subjectфункції управлінняuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectслужба збутуuk_UA
dc.subjectорганізація збутуuk_UA
dc.subjectпланування збутової діяльностіuk_UA
dc.subjectоблік результатів збутуuk_UA
dc.subjectконтроль і організація збутуuk_UA
dc.subjectmanagement functionsuk_UA
dc.subjectsales activityuk_UA
dc.subjectsales serviceuk_UA
dc.subjectsales organizationuk_UA
dc.subjectplanning of sales activitiesuk_UA
dc.subjectaccounting of sales resultsuk_UA
dc.subjectsales control and organizationuk_UA
dc.titleФункції управління збутом на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeSales management function at the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages8-
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.relation.references1. Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства : монографія. ДНУЕТ ім. М. Туган-Барановського. Донецьк, 2009. 245 с.uk_UA
dc.relation.references2. Кривенко О. В. Управління діяльністю підприємств молочної промисловості. Формування ринкової економіки України. 2005. Вип. 14. С. 536-559.uk_UA
dc.relation.references3. Суть менеджменту та управління. Бібліотека економіста URL: https://library.if.ua/books/.uk_UA
dc.relation.references4. Управління збутом. Бібліотека економіста. URL: https://library.if.ua/books/uk_UA
dc.relation.references5. Терент’єва Н. В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783uk_UA
dc.relation.references6. Cтимулювання збуту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збутуuk_UA
dc.relation.references7. Шереметинська О., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785uk_UA
dc.relation.references8. Росола У. В. Вдосконалення стимулювання збуту на ринку. Міжнародний науковий журнал. 2016. С. 120-122.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Balabanova L. V. (2009) Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstva [Strategic marketing management marketing company]. Monohrafiia. DNUET im. M. Tuhan-Baranovskoho. Donetsk.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Kryvenko O. V. (2005) Upravlinnia diialnistiu pidpryiemstv molochnoi promyslovosti [Management of dairy industry enterprises.]. Formuvannia rynkovoi ekonomiky Ukrainy. Vol. 14. pp. 536-559.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Sut menedzhmentu ta upravlinnia [The essence of management and control]. Biblioteka ekonomista URL: https://library.if.ua/books/uk_UA
dc.relation.referencesen4. Upravlinnia zbutom [Sales management]. Biblioteka ekonomista. URL: https://library.if.ua/books/uk_UA
dc.relation.referencesen5. Terentieva N. V. (2016) Upravlinnia zbutovoiu diialnistiu v systemi upravlinnia pidpryiemstva. [Sales control as a part of the enterprise management system]. Efektyvna ekonomika. Vol. 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783uk_UA
dc.relation.referencesen6. Stymuliuvannia zbutu [Sales promotion]. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збутуuk_UA
dc.relation.referencesen7. Sheremetynska O., Nevmerzhytska Yu. (2016) Stymuliuvannia zbutu: zakhody ta zasoby, yaki dopomahaiut pry formuvanni marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva pry zdiisnenni ZED. [Sales promotion: actions and means to assist the formation of enterprise marketing of enterprise in the implementation of foreign trade]. Efektyvna ekonomika. vol. 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785uk_UA
dc.relation.referencesen8. Rosola U. V. (2016) Vdoskonalennia stymuliuvannia zbutu na rynku. [Improving market sales promotion]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal. pp. 120-122.uk_UA
dc.identifier.citationenDyachun, O. & Levytskyi, V. (2022) Sales management function at the enterprise. Socio- Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 26, no. 1, pp. 69-76. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22dodznp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.01.069-
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9389-5031-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6096-5443-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(26)-
dc.citation.spage69-
dc.citation.epage76-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2022, Випуск 1(26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22dodznp.pdfФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ843,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.