Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38528

Назва: Використання інтернет-технологій українським бізнесом: виклики сьогодення
Інші назви: Using of internet technologies by ukrainian business: challenges of today
Автори: Нагорняк, Ірина Степанівна
Nahorniak, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Нагорняк І. С. Використання інтернет-технологій українським бізнесом: виклики сьогодення / Ірина Нагорняк // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 01-02 червня 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 159–162. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description: Nahorniak I. (2022) Vykorystannia internet-tekhnolohii ukrainskym biznesom: vyklyky sohodennia [Using of internet technologies by ukrainian business: challenges of today]. Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 01-02 june 2022), pp. 159-162 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2022
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 1-чер-2022
Дата внесення: 13-лип-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 01-02 червня 2022 року
01-02 june 2022
УДК: 338.26
658.84
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 159-162
Початкова сторінка: 159
Кінцева сторінка: 162
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38528
ISBN: 978-617-7875-39-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/3_2020/9.pdf
http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/03/2021-en-3-15.pdf
http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/27_1_2019ua/22.pdf
https://www.epravda.com.ua/columns/2022/04/26/686245/
Перелік літератури: 1. Мельник Л.Г. Інструменти digital-маркетингу як засіб просування продукції вітчизняних промислових підприємств / Ефективна економіка. 2020. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/3_2020/9.pdf
2. Турчин Л.Я. електронна комерція як ефективний маркетинговий інструмент / Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 3. С.93-100. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/03/2021-en-3-15.pdf
3. Любчик К. Л. Медіа-платформи як новий тренд розвитку торгівлі / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Випуск 27. 2019. С.106-111. URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/27_1_2019ua/22.pdf
4. https://www.epravda.com.ua/columns/2022/04/26/686245/
References: 1. Melnyk L.H. Instrumenty digital-marketynhu yak zasib prosuvannia produktsii vitchyznianykh promyslovykh pidpryiemstv, Efektyvna ekonomika. 2020. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/3_2020/9.pdf
2. Turchyn L.Ya. elektronna komertsiia yak efektyvnyi marketynhovyi instrument, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2021. No 3. P.93-100. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/03/2021-en-3-15.pdf
3. Liubchyk K. L. Media-platformy yak novyi trend rozvytku torhivli, Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Issue 27. 2019. P.106-111. URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/27_1_2019ua/22.pdf
4. https://www.epravda.com.ua/columns/2022/04/26/686245/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.