Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38355
Назва: Розробка чат-боту (Python) та налаштування таргетингової реклами з метою вдосконалення каналу комунікації та просування продукції
Інші назви: Development of a chatbot (Python) and setting up targeted advertising to improve the communication channel and product promotion
Автори: Вербіцький, Іван Володимирович
Verbitskyi, Ivan
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Вербіцький І. В. Розробка чат-боту (Python) та налаштування таргетингової реклами з метою вдосконалення каналу комунікації та просування продукції : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / І. В. Вербіцький. — Тернопіль : ТНТУ, 2022. — 49 с.
Дата публікації: 20-чер-2022
Дата подання: 6-чер-2022
Дата внесення: 28-чер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Струтинська, Ірина Володимирівна
Члени комітету: Гладьо, Юрій Богданович
УДК: 004.62
Теми: чат-бот
chatbot
таргетована реклама
targeted advertising
база даних
database
телеграм-бот
telegram bot
реклама
advertising
рекламна кампанія
advertising campaign
код
code
телеграм
telegram
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена аналізу та дослідженню теми розробки чат-боа, використовуючи мову програмування Python та налаштуванню таргетованої реклами, щоб вдосконалити канал комунікації та просування продукції. Мета роботи. Спроектувати і розробити чат-бот, налаштувати таргетовану рекламу для магазину картин, щоб вдосконалити канал комунікації та просування продукції. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано загальні положення розглянутої теми. Висвітлено теоретичні відомості та загальні положення стосовно розробки та підготовки до розробки чат-боту для магазину картин. В другому розділі кваліфікаційної роботи наведена вся практична частина. Розглянуто опис практичної реалізації створення чат-боту та налаштування таргетованої реклами. The qualification work is devoted to the analysis and research of the topic of chat-bota development, using the Python programming language and setting up targeted advertising to improve the channel of communication and product promotion. The purpose of the work is to Design and develop a chatbot, set up targeted advertising for a picture shop to improve the channel of communication and product promotion. The first section of the qualification work describes the general provisions of the topic. Theoretical information and general provisions regarding the development and preparation for the development of a chatbot for a picture shop are highlighted. The second section of the qualification work presents the whole practical part. The description of the practical implementation of creating a chatbot and setting up targeted advertising is considered.
Зміст: ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ 10 1.1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ЩОДО РОЗРОБКИ ЧАТ-БОТУ ТА НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ 10 1.2 ФОРМУВАННЯ ВИМОГ ДО ЧАТ-БОТУ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 11 1.3 ПОШУК АКТАНТІВ ТА ВАРІАНТІВ ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТУ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 13 1.4 ОЦІНКА МЕТОДІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ РОЗРОБКИ ЧАТ-БОТУ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 16 1.5 ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ РОЗРОБЛЮВАНОГО ЧАТ-БОТУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 17 1.6 ВИБІР СЕРЕДОВИЩА РОЗРОБКИ ЧАТ-БОТУ ДЛЯ ОНЛАЙН МАГАЗИНУ КАРТИН 18 1.7 ОБҐРУНТУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАПУСКУ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ 19 1.8 ВИСНОВОК ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 21 РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ЧАТ-БОТУ ТА НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 23 2.1 ПРОЕКТУВАННЯ ТА СТВОРЕННЯ БАЗИ ДАНИХ ДЛЯ ЧАТ-БОТУ МАГАЗИНУ КАРТИН 23 2.2 ВИКОРИСТАННЯ АСИНХРОННОСТІ ДЛЯ РОЗРОБКИ ТЕЛЕГРАМ-БОТУ 26 2.3 ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕЛЕГРАМ-БОТУ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 28 2.3.1 СТВОРЕННЯ ТА ОПИС ФАЙЛУ СЦЕНАРІЮ ДЛЯ ЧАТ-БОТУ 30 2.3.2 РОБОТА З ЕЛЕМЕНТАМИ ПРОЕКТУ ЧАТ-БОТУ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 31 2.3.3 РОЗРОБКА КЛІЄНТСЬКОЇ ТА АДМІН-ЧАСТИНИ ЧАТ-БОТУ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 33 2.4 НАЛАШТУВАННЯ ТА ЗАПУСК ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ДЛЯ МАГАЗИНУ КАРТИН 36 2.5 ВИСНОВОК ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 38 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 39 3.1 ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ ЛЮДИНИ – ОПЕРАТОРА 39 3.2 ВИМОГИ ЕРГОНОМІКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО МІСЦЯ ОПЕРАТОРА ПК, АГРЕГАТУ 42 3.3 ВИСНОВОК ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 45 ВИСНОВКИ 46 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38355
Власник авторського права: © Вербіцький Іван Володимирович, 2022
Перелік літератури: 1 Gregory A. 9 Tips for Providing Excellent Customer Service [Електронний ресурс] / Alyssa Gregory. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://www.thebalancesmb.com/providing-excellent-customer-service-2951744 2 Акуліч М. Чат-боты и маркетинг / Маргарита Акуліч., 2018. – 82 с. 3 The History Of Chatbots – From ELIZA to ALEXA [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://onlim.com/en/the-history-of-chatbots/. 4 Sean B. Chatbot History: What is Dr. Sbaitso [Електронний ресурс] / Sean. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://yakbots.com/chatbot-history-what-is-dr-sbaitso/. 5 Perez S. Microsoft silences its new A.I. bot Tay, after Twitter users teach it racism [Електронний ресурс] / Sarah Perez. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://techcrunch.com/2016/03/24/microsoft-silences-its-new-a-i-bot-tay-after-twitter-users-teach-it-racism/. 6 Rouhiainen L. How AI and Data Could Personalize Higher Education [Електронний ресурс] / Lasse Rouhiainen. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://hbr.org/2019/10/how-ai-and-data-could-personalize-higher-education. 7 Юдин А. ТОП МЕССЕНДЖЕРОВ В УКРАИНЕ И МИРЕ 2020 [Електронний ресурс] / Антон Юдин. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://marketer.ua/top-messengers-in-ukraine-and-the-world/. 8 Pope L. 45 SMS Marketing Statistics Your Customers Wish You Knew [Електронний ресурс] / Lauren Pope. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://learn.g2.com/sms-marketing-statistics. 9 WHY CUSTOMERS PREFER TEXT MESSAGES TO PHONE CALLS [Електронний ресурс]. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://www.brightlink.com/why-customers-prefer-text-messages-to-phone-calls/. 10 Most popular global mobile messaging apps 2021 Published by H. Tankovska, Feb 10, 2021 As of January 2021, two billion users were accessing the WhatsApp messenger on a monthly basis. The app’s reach is usage penetration is particularly strong in markets [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://www.statista.com/statistics/258749/most-popular-global-mobile-messenger-apps/. 11 Коцофанэ О. Все о чат-ботах: типы и примеры, какому бизнесу подойдет, список конструкторов для создания [Електронний ресурс] / Ольга Коцофанэ. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://web-promo.ua/blog/vse-o-chat-botah-tipy-i-primery-kakomu-biznesu-podojdet-spisok-konstruktorov-dlya-sozdaniya/. 12 Wouters J. Flow XO Review [Електронний ресурс] / Joren Wouters. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://chatimize.com/reviews/flowxo/. 13 BroBot – бот для продвижения в Инстаграм со встроенным автоответчиком [Електронний ресурс]. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://instagramsoft.ru/brobot-programma-dlya-prodvizheniya-instagram.html. 14 BotKit — создание бота для мессенджера TamTam без программирования [Електронний ресурс]. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://vc.ru/tribuna/71759-botkit-sozdanie-bota-dlya-messendzhera-tamtam-bez-programmirovaniya. 15 28 сервисов по созданию чат-ботов в Telegram [Електронний ресурс]. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://vc.ru/services/110661-28-servisov-po-sozdaniyu-chat-botov-v-telegram. 16 Programming language [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://www.computerhope.com/jargon/p/programming-language.htm. 17 PYPL PopularitY of Programming Language [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://pypl.github.io/PYPL.html. 18 TIOBE Index for May 2021 [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://www.tiobe.com/tiobe-index/. 19 Rauschmayer D. JavaScript for impatient programmers (ES2021 edition) / Dr. Axel Rauschmayer., 2021. – 319 с. 20 Schildt H. Java: A Beginner's Guide, Eighth Edition / Herbert Schildt., 2018. – (McGraw-Hill Education). 21 Shaw Z. Learn Python 3 the Hard Way: A Very Simple Introduction to the Terrifyingly Beautiful World of Computers and Code / Zed A. v Shaw., 2016. – 306 с. 22 What is Photoshop [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://www.agitraining.com/design-news/photoshop-training-news/what-photoshop. 23 Malizia N. How To Create Your First Telegram Bot [Електронний ресурс] / Nicola Malizia. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://unnikked.ga/how-to-create-your-first-telegram-bot-9005c08a5aa5. 24 Aiogram documentation [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.aiogram.dev/en/latest/. 25 Урок 5. Клавиатуры и кнопки [Електронний ресурс]. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://surik00.gitbooks.io/aiogram-lessons/content/chapter5.html. 26 Bhardawaj A. What is Marketing Management? [Електронний ресурс] / Bhardawaj. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://www.economicsdiscussion.net/marketing-management/what-is-marketing-management/31788. 27 Мілліґан З. Міфи про брендинг / З. Мілліґан, С. Бейлі., 2020. – 256 с. – (Фабула). – ISBN 978-617-09-6010-8. 28 Soloway. Ростерія "Soloway" [Електронний ресурс] / Soloway. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://solowaycoffee.com/. 29 Управление охраной труда [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://stroilogik.ru/bezopasnost-truda/112-upravlenie-ohranoi-truda.html. 30 Управление охраной труда в организации [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://studme.org/12461220/bzhd/upravlenie_ohranoy_truda_organizatsii.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_KRB_SN-41_Verbitskyi_IV.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора