Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38241
Назва: Удосконалення планування виробництва та реалізації продукції на підприємстві, на прикладі ТОВ “Тернопільхлібпром”
Інші назви: Improving production planning and sales at the enterprise, on the example of LLC "Ternopilkhlibprom"
Автори: Москалик, Вікторія Олександрівна
Moskalyk, Viktoriia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Москалик В. О. Удосконалення планування виробництва та реалізації продукції на підприємстві, на прикладі ТОВ “Тернопільхлібпром”: кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент"/В.О. Москалик. Тернопіль: ТНТУ. 75 с.
Bibliographic description: Moskalyk V.O. Improving production planning and sales at the enterprise, on the example of LLC "Ternopilkhlibprom": bechelor degree thesis on speciality 073 "Management"/ V.O. Moskalyk. Ternopil: TNTU. 75 p.
Дата публікації: 26-чер-2022
Дата подання: 6-чер-2022
Дата внесення: 26-чер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мосій, Ольга Бориславівна
Члени комітету: Андрушків, Богдан Миколайович
УДК: 338.246.83
Теми: планування
збутова політика
хлібопекарська галузь
організація праці
реорганізація
реалізація продукції
planning
sales policy
bakery
labor organization
reorganization
sales
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження − теoретичні та практичні аспекти вирoбничo-гoспoдарськoї, фінансoвoї, маркетингoвoї, кoмерційнoї, збутової діяльності ТОВ “Тернопільхлібпром”. Об'єкт дослідження - процес планування виробництва та реалізації продукції підприємства хлібопекарської галузі. Метою роботи є розроблення практичних рекoмендацій щoдo удосконалення планування виробництва та реалізації продукції на хлібопекарському підприємстві харчової промисловості. Методи дослідження: аналіз і синтез, пoрівняння, деталізації, групування, абсoлютних та віднoсних різниць, фактoрне аналізування. Розроблено рекомендації щодо удoскoналення процесу планування та реалізації продукції на ТОВ “Тернопільхлібпром”, зокрема за рахунок впровадження виробництва хлібобулочних виробів з пектиновмісними порошками та розширення хлібопекарського виробництва у вигляді реорганізації хлібопекарного цеху.
Subject of investigation: theoretical and practical aspects of production and economic, financial, marketing, commercial, sales activities of LLC Ternopilkhlibprom. The object of investigation the process of planning the production and sale of products of the bakery industry. The aim of the work is to development of practical recommendations for effective management of the assortment policy of the dairy enterprise. Research methods: analysis and synthesis, comparison, detailing, grouping, absolute and relative differences, factor analysis. Recommendations have been developed to improve the process of planning and selling products at Ternopilkhlibprom LLC, in particular by introducing the production of bakery products with pectin-containing powders and expanding bakery production in the form of reorganization of the bakery.
Опис: Головним завданням хлібропекарської галузі є забезпечення населення країни різними продуктами харчування різноманітного асортименту в обсягах, достатніх для формування та підтримки збалансованого раціону харчування відповідно до рекомендованих у нашій країні норм споживання, тому питання планування виробництва та реалізації продукції на підприємствах цієї галузі є найбільш значимими. Однією з важливих функцій в організації виготовлення на підприємстві є забезпечення якісних характеристик продукції, що випускається. З метою здійснення цієї функції на підприємстві створюється система планування виробництва та реалізації, яка представляє собою сукупність організаційних заходів, метою яких, у свою чергу, є створення необхідних умов для випуску продукції належної якості. Важливим аспектом у забезпеченні високої якості хлібопекарської продукції, що випускається, є процеси її виготовлення та збуту. Для отримання необхідних характеристик продукції необхідно впливати на її процес виробництва, разом із цим впливом такий процес вимагає оптимізації для підтримання балансу якості та безпеки виготовлюваної продукції. Оптимізація будь якого процесу – це сукупність діючих методів і способів поліпшення протікання цього самого процесу з метою отримання більш швидкого, більш оптимального та більш якісного результату, а якісний результат впливає і на якість готового продукту. Тема планування виробництва та реалізації, оптимізації процесу виготовлення на підприємстві є особливо актуальною для підприємства хлібопекарської галузі харчової промисловості у зв’язку з необхідністю організації успішного функціонування в умовах невизначеності та постійних змін у зовнішньому середовищі. Чим швидше підприємство реагує на зміни, що відбуваються, тим швидше адаптується, тим більшими є його можливості на досягнення задоволеності споживачів, тим вищою буде оцінювання ефективності та конкурентоспроможності такого підприємства.
Зміст: ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 1.1. Понятійний апарат планування виробництва та збуту продукції 1.2. Проблеми та перспективи розвитку системи планування виробництва та реалізації продукції вітчизняних підприємств 2. ОЦІНКА ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ТОВ “ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ” 2.1. Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності хлібопекарського підприємства 2.2. Дослідження виробництва та реалізації продукції ТОВ “Тернопільхлібпром” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ У ТОВ "ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ” 3.1. Впровадження виробництва хлібобулочних виробів з пектиновмісними порошками у діяльності хлібопекарського підприємства 3.2. Рекомендації планування розширення хлібопекарного виробництва на підприємстві 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1. Безпека життєдіяльності 4.2. Основи охорона праці ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38241
Власник авторського права: "© Москалик Вікторія Олександрівна, рік 2022"
Перелік літератури: 1. Акімова Т. А. Екологія: підруч. Т. А Акімова, В. В. Хаськін. М.: 2006 . 205 с. 2. Андрушків Б. М., Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С. та ін. Інноваційна політика: навч. посіб. Тернопіль: Термограф, 2012. 481 с. 3. Андрушків Б.М., Харів П.С., Кирич Н.Б. Економіка підприємства: посіб. з самост. вивч. курсу. Тернопіль: ТІСІТ, 2007. 312 с. 4. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: методичні положення та приклади, механізми. Вид. 2-ге, перероб. і доп. Тернопіль: Лілея, 1997. 292 с. 5. Андрушків Б.М., Мельник Л.М., Малюта Л.Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч.-метод. посіб. Тернопіль: ТНТУ, 2010. 271 с. 6. Бандурка О.М., Червяков І.М., Посилкіна О.В. Фінансово-економічний аналіз. Харків, 2012. 300 c. 7. Баранцева С. Стратегічне управління прибутком як регулятор діяльності підприємств. Торгівля і ринок України, 2008. Вип. 14, т. 2. С. 81-86. 8. Білик М. Д. Управління фінансами державних підприємств. К.: Знання, 2008. 340 с. 9. Білоус Т. М. Мале підприємство в Україні.: сучасний стан та проблеми розвитку. Регіональна економіка, 2007. № 3. С. 54-61. 10. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту. Пер. з англ. К.: Молодь, 2007. 280 с. 11. Бутинець Ф.Ф., Романчик К.В. Основи бізнесу: навч. посіб. Вид. 2-ге, доповн. і перероб. Житомир: ПП “Рута”, 2008. 364 с. 12. Будаєва О.В. Фінансове обґрунтування маркетингових програм за допомогою технологій інвестиційного проектування. Фінанси України. – 2007. Вип. № 8. С. 50-53. 13. Бутко М., Мурашко М. Організаційні заходи сприяння малому бізнесу. Економіка України. 2008. № 7. С. 20-25. 14. Василик О. Д. Теорія фінансів: підруч. К.: Ніос, 2008. 230 с. 15. Волков О.І., Денисенко М.П., Волков О.І. Економіка та організація інноваційної діяльності: підруч. Вид. 3-є. К.: Центр навчальної літератури, 2007. 662 с. 16. Ганущак-Єфіменко Л.М. Бізнес-модель управління інноваційно активними підприємствами на ринку // Актуальні проблеми економіки, 2010. Вип. №7(109). С. 81–93. 17. Геєць В. М. Нестабільність та економічне зростання. К.: Ін-т екон. прогнозув., 2008. 340 с. 18. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія, ефективність. К.: Вища школа, 2008. 280 с. 19. Гуданов Т. О. Державні фінанси: теорія і практика перехідного періоду в Центральній Європі; пер. з англ. К.: Основи, 2008. 140 с. 20. Дзюбіна А. В. Розкриття змісту поняття “інноваційний потенціал” та визначення його складових // Вісник НУ “Львівська політехніка”. 2012. № 628: Проблеми економіки та управління. – С. 72-77. 21. Житна І.П., Нескреба А.М. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств: навч. посіб.; пер. з рос. К: Вища школа, 2008. 360 с. 22. Ізмаїлова К. В. Фінансовий аналіз: навч. посіб. К.: МАУП, 2008. 180 с. 23. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монограф. Суми: Університетська книга, 2010. 281 с. 24. Завгородній А.Г., Вознюк Г.Л., Смовженко Т.С. Фінансовий аналіз. К.: Знання, 2008. 250 с. 25. Йохна М.А., Стадник В.В. Економіка і організація інноваційної діяльності: навч. посіб. К: Видавничий центр “Академія”, 2011. 400 с. 26. Касьяненко В.О. Зарубіжний досвід управління інноваційним потенціалом економіки та можливості його використання в Україні. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011. №4. Т. ІІ. С. 200-204. 27. Кравченко М. О. Кадрова складова інноваційного потенціалу промислових підприємств. Маркетинг в Україні. НТУУ “КПІ” , 2011. Вип. №1 (7). С. 36-39. 28. Михайлова Л.І., Турчіна С.Г. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2011. 248 с. 29. Мірошник Р.О., Меренюк Л.В. Проблеми використання та оцінки інноваційного потенціалу підприємств. Вісник НУ “Львівська політехніка”. 2012. Вип. № 611 "Проблеми економіки та управління". С. 191-197. 30. Павленко І.А., Гончарова Н.П., Швиданенко Г.О. Економіка та організація інноваційної діяльності: [навч.-метод. посіб.]. К.: КНЕУ, 2009. 150 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакалаврська робота Москалик В..pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorsyka_dovidka_Москалик.pdf203,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора