Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37180

Tytuł: Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовах
Inne tytuły: Analysis of theoretical approaches to marketing pricing at enterprises in modern conditions
Authors: Чорномаз, Соломія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Chornomaz, Solomiya
Burlitska, Oksana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Чорномаз С. Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовах / Чорномаз Соломія, Бурліцька Оксана // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 16–17. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description: Chornomaz S., Burlitska O. (2021) Analiz teoretychnykh pidkhodiv do marketynhovoho tsinoutvorennia na pidpryiemstvakh v suchasnykh umovakh [Analysis of theoretical approaches to marketing pricing at enterprises in modern conditions]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 16-17
Główna strona: 16
Strona końcowa: 17
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37180
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi