Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37180

Titre: Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовах
Autre(s) titre(s): Analysis of theoretical approaches to marketing pricing at enterprises in modern conditions
Auteur(s): Чорномаз, Соломія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Chornomaz, Solomiya
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чорномаз С. Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовах / Чорномаз Соломія, Бурліцька Оксана // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 16–17. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description (International): Chornomaz S., Burlitska O. (2021) Analiz teoretychnykh pidkhodiv do marketynhovoho tsinoutvorennia na pidpryiemstvakh v suchasnykh umovakh [Analysis of theoretical approaches to marketing pricing at enterprises in modern conditions]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 22-nov-2021
Date of entry: 10-jan-2022
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 16-17
Start page: 16
End page: 17
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37180
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.