Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37178

Назва: Особливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарства
Інші назви: Peculiarities of the marketing complex of the peasant and farm
Автори: Кулініч, Софія
Kulinich, Sofia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кулініч С. Особливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарства / Кулініч Софія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 12–13. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description: Kulinich S. (2021) Osoblyvosti kompleksu marketynhu selianskofermerskoho hospodarstva [Peculiarities of the marketing complex of the peasant and farm]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 12-13 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 12-13
Початкова сторінка: 12
Кінцева сторінка: 13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37178
Перелік літератури: 1.Фалович В.А. Аутсорсинг в адаптації ланцюгів поставок до змінного середовища /В.А. Фалович //Вісник Хмельницького національного університету, серія «Економічні науки». – Том. 3 (140). – №5. – 2009. – С.187 – 190.
2.Фалович В.А. Особливості формування збірних поставок в ланцюгах поставок /В.А. Фалович. – //Технологічний аудит та резерви виробництва. – 2015. – № 1/5 (21). – С. 78-84.
References: 1.Falovych V.A. Autsorsynh v adaptatsii lantsiuhiv postavok do zminnoho seredovyshcha /V.A. Falovych //Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, seriia "Ekonomichni nauky", Tom. 3 (140), No 5, 2009, P.187 – 190.
2.Falovych V.A. Osoblyvosti formuvannia zbirnykh postavok v lantsiuhakh postavok /V.A. Falovych, //Tekhnolohichnyi audyt ta rezervy vyrobnytstva, 2015, No 1/5 (21), P. 78-84.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.