Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37172

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛавро, Надія
dc.contributor.authorLavro, Nadiia
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:21Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:21Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationЛавро Н. Маркетингова стратегія освоєння нових ринків / Лавро Надія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 96–97. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37172-
dc.format.extent96-97
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleМаркетингова стратегія освоєння нових ринків
dc.title.alternativeMarketing strategy for developing new markets
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Акулюшина М.О. Стратегічне управління підприємством в умовах кризи. Економіка, фінанси, право. – Київ :ТОВ « Міжнародний бізнес центр», 2016. №6 (1) 2016. С.17-20;
dc.relation.references2. Котлер, Ф. Маркетинг. Менеджмент. СПб.: Питер, 2000, 752 с. 290;
dc.relation.references3. Ціх Г., Крамар Г. Особливості вибору маркетингової стратегії. Галицький економічний вісник. 2010. №2(27). с.79-83
dc.relation.referencesen1. Akuliushyna M.O. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom v umovakh kryzy. Ekonomika, finansy, pravo, Kyiv :TOV " Mizhnarodnyi biznes tsentr", 2016. No 6 (1) 2016. P.17-20;
dc.relation.referencesen2. Kotler, F. Marketinh. Menedzhment. SPb., Piter, 2000, 752 p. 290;
dc.relation.referencesen3. Tsikh H., Kramar H. Osoblyvosti vyboru marketynhovoi stratehii. Galician economic bulletin. 2010. No 2(27). P.79-83
dc.identifier.citationenLavro N. (2021) Marketynhova stratehiia osvoiennia novykh rynkiv [Marketing strategy for developing new markets]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 96-97 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage96
dc.citation.epage97
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.