Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37172

Tytuł: Маркетингова стратегія освоєння нових ринків
Inne tytuły: Marketing strategy for developing new markets
Authors: Лавро, Надія
Lavro, Nadiia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Cytat: Лавро Н. Маркетингова стратегія освоєння нових ринків / Лавро Надія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 96–97. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Lavro N. (2021) Marketynhova stratehiia osvoiennia novykh rynkiv [Marketing strategy for developing new markets]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 96-97 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 96-97
Główna strona: 96
Strona końcowa: 97
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37172
Wykaz piśmiennictwa: 1. Акулюшина М.О. Стратегічне управління підприємством в умовах кризи. Економіка, фінанси, право. – Київ :ТОВ « Міжнародний бізнес центр», 2016. №6 (1) 2016. С.17-20;
2. Котлер, Ф. Маркетинг. Менеджмент. СПб.: Питер, 2000, 752 с. 290;
3. Ціх Г., Крамар Г. Особливості вибору маркетингової стратегії. Галицький економічний вісник. 2010. №2(27). с.79-83
References: 1. Akuliushyna M.O. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom v umovakh kryzy. Ekonomika, finansy, pravo, Kyiv :TOV " Mizhnarodnyi biznes tsentr", 2016. No 6 (1) 2016. P.17-20;
2. Kotler, F. Marketinh. Menedzhment. SPb., Piter, 2000, 752 p. 290;
3. Tsikh H., Kramar H. Osoblyvosti vyboru marketynhovoi stratehii. Galician economic bulletin. 2010. No 2(27). P.79-83
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi