Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37171

Tytuł: Особливості реалізації маркетингової стратегії підприємства
Inne tytuły: Peculiarities of implementation of the marketing strategy of the enterprise
Authors: Кулініч, Софія
Kulinich, Sofia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Кулініч С. Особливості реалізації маркетингової стратегії підприємства / Кулініч Софія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 94–95. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Kulinich S. (2021) Osoblyvosti realizatsii marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Peculiarities of implementation of the marketing strategy of the enterprise]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 94-95 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 94-95
Główna strona: 94
Strona końcowa: 95
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37171
Wykaz piśmiennictwa: 1.Фалович В.А. Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставок / В.А. Фалович //Зб. наук. праць: Вісник НУ «Львівська політехніка» «Логістика» № 669, Львів: в-во НУ «Львівська політехніка», 2010 – С. 153-157.
2.Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4. №1. С. 61-72.
References: 1.Falovych V.A. Kontseptualnyi pidkhid do formuvannia zamknutoi petli lantsiuha postavok, V.A. Falovych //Zb. nauk. prats: Visnyk NU "Lvivska politekhnika" "Lohistyka" No 669, Lviv: v-vo NU "Lvivska politekhnika", 2010 – P. 153-157.
2.Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. V. 4. No 1. P. 61-72.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi