Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37167

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолинець, Михайло
dc.contributor.authorVolynets, Mykhailo
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:20Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:20Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationВолинець М. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу / Волинець Михайло // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 86–87. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37167-
dc.format.extent86-87
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleФормування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу
dc.title.alternativeFormation of competitive advantages of the enterprise on the basis of strategic marketing
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Шпилик С.В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства / С.В.Шпилик // Галицький економічний вісник. — Тернопіль : ТНТУ, 2017. — № 2. — С. 89-102
dc.relation.referencesen1. Shpylyk S.V. Upravlinskyi instrumentarii otsiniuvannia efektyvnosti vprovadzhennia konkurentnoi stratehii yak mekhanizmu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, S.V.Shpylyk, Galician economic bulletin, Ternopil : TNTU, 2017, No 2, P. 89-102
dc.identifier.citationenVolynets M. (2021) Formuvannia konkurentnykh perevah pidpryiemstva na zasadakh stratehichnoho marketynhu [Formation of competitive advantages of the enterprise on the basis of strategic marketing]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 86-87 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage86
dc.citation.epage87
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.