Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37167

Titolo: Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу
Titoli alternativi: Formation of competitive advantages of the enterprise on the basis of strategic marketing
Autori: Волинець, Михайло
Volynets, Mykhailo
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Волинець М. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу / Волинець Михайло // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 86–87. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Volynets M. (2021) Formuvannia konkurentnykh perevah pidpryiemstva na zasadakh stratehichnoho marketynhu [Formation of competitive advantages of the enterprise on the basis of strategic marketing]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 86-87 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data: 22-nov-2021
Date of entry: 10-gen-2022
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 86-87
Start page: 86
End page: 87
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37167
References (Ukraine): 1. Шпилик С.В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства / С.В.Шпилик // Галицький економічний вісник. — Тернопіль : ТНТУ, 2017. — № 2. — С. 89-102
References (International): 1. Shpylyk S.V. Upravlinskyi instrumentarii otsiniuvannia efektyvnosti vprovadzhennia konkurentnoi stratehii yak mekhanizmu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, S.V.Shpylyk, Galician economic bulletin, Ternopil : TNTU, 2017, No 2, P. 89-102
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.