Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36500
Назва: Розробка та обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП "О ШАЛЕ")
Інші назви: Development and substantiation of the strategy to increase the company competitiveness (PE “O SHALE” as a case study)
Автори: Равський, Богдан Володимирович
Ravsky, Bogdan
Бібліографічний опис: Равський Б. В. Розробка та обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП "О ШАЛЕ") : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 051 — Економіка / Б. В. Равський. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 69 с.
Bibliographic description: Ravsky B. Development and substantiation of the strategy to increase the company competitiveness (PE “O SHALE” as a case study) : the graduation thesis for Master’s degree : specialism 051 Economics. Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Ternopil : 2021. 69 р.
Дата публікації: гру-2021
Дата подання: гру-2021
Дата внесення: 18-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Берестецька, Олена Михайлівна
УДК: 338.48
Теми: 051
економіка
готель
еко-готель
екомаркування
«зелений ключ»
індустрія гостинності
інноваційна стратегія
інновація
конкурентоспроможність підприємства
туризм
цифровізація
цінність
Кількість сторінок: 69
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2021. Кваліфікаційну роботу виконано на 69 аркушах, містить 13 рисунків, 14 таблиць, додатки розміщено на 4 сторінках. В роботі використано 30 літературних джерел, а саме: законодавчі акти, монографії, підручники,статті, інтернет-сайти. Об’єкт дослідження – ПП «О ШАЛЕ». Предмет дослідження – система показників, які характеризують діяльність господарства. Методи дослідження – економічний аналіз, метод порівняння, SWOT – аналіз. В першому розділі розкрито основні чинники формування конкурентних переваг підприємств готельного бізнесу. В другому розділі проведено аналіз діяльності та здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності готельних послуг приватного підприємства «О ШАЛЕ». В третьому розділі обґрунтовано інноваційну стратегію ПП «О ШАЛЕ», наведено переваги еко - готелів та можливості отримання екомаркування приватним підприємством «О ШАЛЕ». В четвертому розділі висвітлені питання забезпечення стійкості роботи підприємства в умовах зростання конкуренції.
Research for obtaining a master's degree in specialty 051 "Economics". Ternopil Ivan Puluj National Technical University - Ternopil. 2020. Qualification work is performed on 69 sheets, contains 13 figures, 14 tables, appendices are placed on 4 pages. The work uses 30 literary sources, namely: legislation, monographs, textbooks, articles, websites. The object of research is the PE «O SHALE». The subject of research - a system of indicators that characterize the activities of the economy. Research methods - economic analysis, comparison method, SWOT - analysis. The first section reveals the main factors in the formation of competitive advantages of the hotel business. The second section analyzes the activities and assesses the level of competitiveness of hotel services of the private enterprise "O SHALE". The third section substantiates the innovation strategy of PE "O SHALE", presents the benefits of eco-hotels and the possibility of obtaining eco-labels by private enterprise "O SHALE". The fourth section highlights the issues of ensuring the stability of the enterprise in conditions of increasing competition
Зміст: Зміст 6 Вступ…. 7 Теоретико-методичний розділ 10 1.1.Особливості готельного обслуговування в Україні на сучасному етапі. 10 1.2.Основні чинники формування конкурентних переваг підприємств готельного бізнесу. 18 1.3.Стратегічні підходи до підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. 23 Аналітично-розрахунковий розділ 27 2.1.Економічний аналіз діяльності приватного підприємства «О ШАЛЕ». 27 2.2.Заходи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. 33 Проектно-рекомендаційний розділ 40 3.1.Проблеми розвитку готельного комплексу ПП «О ШАЛЕ». 40 3.2.Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства. 44 Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 53 4.1.Забезпечення стійкості роботи підприємства в умовах зростання конкуренції. 53 4.2. Охорона праці на ПП «О ШАЛЕ» 55 Висновки 59 Список використаних джерел 62 Додатки 66
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36500
Перелік літератури: 1. Агалаков Н.М.Рекреаційний бізнес та основні фактори забезпечення його конкурентоспроможності (на прикладі туризму). Матеріали конференції "Актуальні питання підвищення конкурентоспроможності держави, бізнесу та освіти в сучасних економічних умовах" (14-15.02.2013 р.). 2. Безус Р. М. Формування організаційно-економічних засад розвитку виробництва органічної продукції: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : спец. 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» / Р. М. Безус. Житомир, 2015. 36 с. 3. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: Підручник. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с. 4. Виноградова О.В., Куценко О.В. Чинники формування конкурентних переваг підприємств готельного бізнесу. С.224-233. URL.: https://elib.hduht.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3419/1/34.pdf 5. Відпочинковий комплекс «О Шале». URL.: https://www.yaremcha.com.ua/oshaleru.html 6. Домінська О.Я., Батьковець Н.О. Сучасний стан та інноваційні процеси розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2017. Вип. 52. С. 39-41. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2017_52_8 7. Жуков А.В. Обеспечение конкурентоспособности гостиничных услуг на основе применения инсентив-программ: дис. … канд. экон. наук: 08.00.05 / А.В. Жуков; Гос.университет упр. — М., 2014. — 172 с. 8. Завідна Л.Д. Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери готельних послуг. Проблеми економіки. № 1 (35), 2018. С.187-193. URL.: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2018-1_0-pages-187_193.pdf 9. Загорянська О.Л. Оцінка конкурентоспроможності екологічних готелів у сучасних умовах господарювання. Глобальні та національні проблеми економіки. Випуск 22. 2018. С.662-668. URL.: http://global-national.in.ua/archive/22-2018/125.pdf 10. Закон України «Про туризм». URL.: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр#Text 11. Захарчин Г.М., Соломійчук Н.П. Інноваційні підходи до розвитку туризму у Карпатському регіоні. URL.: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/34055/3/22_94-99.pdf 12. Король С. Я. Характеристика основної діяльності готелю. Стратегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування: праці міжнар. наук.-пр. конф. Київ: КДТЕУ, 2000. С. 124-128. 13. Круль Г.Я. Основи готельної справи. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 368 с. URL.: https://tourism-book.com/pbooks/book-61/ua/chapter-2350/ 14. Ладиченко К.І. Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства. Інвестиції: практика та досвід. № 11. 2009. С. 35-38. 15. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2- вид. перероб. та доп. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 472 с. 16. Маркетингова стратегія Яремчанщини. URL.: http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/Yaremche-Marketing-Strategy.pdf 17. Мохонько Г.А. Стратегічні напрями забезпечення стратегічної стійкості підприємства в умовах нестабільного середовища. Інвестиції: практика та досвід. № 12/2010. С. 32-36. 18. Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов’єв Г.О., Самарцев Є.В., Гаца О.О., Максимець К.П., Роглєв Х.Й. Управління сучасним готельним комплексом. Навчальний посібник / За редакцією члена-кор. НАН України, д.е.н., проф. Дорогунцова С.І. К.: Ліра-К, 2005. 520 с. 19. Охота В.І. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств готельної індустрії. Економічна наука. Інвестиції: практика та досвід. №5/2017. С. 46-49. URL.: http://www.investplan.com.ua/pdf/5_2017/11.pdf 20. Очікування підприємств сфери послуг у ІІ кварталі 2021р.URL.: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2021/fin/rp/posl/posl_IIkv_2021_u.pdf 21. Поняття і структура сфери гостинності. URL.: https://stud.com.ua/170670/marketing/ponyattya_struktura_sferi_gostinnosti 22. Програма «Зелений ключ» як інструмент підвищення іміджевої привабливості та впровадження європейських стандартів менеджменту. URL.: https://khoda.gov.ua/programa-«zelenij-kljuch»-jak-іnstrument-pіdvishhennja-іmіdzhevoї-privablivostі-ta-vprovadzhennja-єvropejskih-standartіv-menedzhmentu 23. Про тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів під час роботи готелів. URL.: http://polvet.gov.ua/uk/news/pro-tymchasovi-rekomendatsiyi-shhodo-organizatsiyi-protyepidemichnyh-zahodiv-pry-roboti-goteliv/ 24. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва. URL.: https://tourlib.net/books_ukr/pucentejlo51.htm 25. Равський Б.В., Берестецька О.М. Розширення послуг готельного бізнесу для забезпечення його конкурентоспроможності. Problems and Innovations in Science. Abstracts of the 23th International scientific and practical conference. Primedia E-launch LLC, USA, Dallas. 2021. Pp. 41- 45. URL.: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35905 26. Сайт державної служби статистики України. URL.: http://www.ukrstat.gov.ua 27. Стратегія розвитку туризму на території Яремчанської міської ради на період до 2027 року. URL.: http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/Yaremche-Marketing-Strategy.pdf 28. Топ 7: Готель на Прикарпатті в рейтингу найоригінальніших в Україні. URL.: https://gk-press.if.ua/top-7-gotel-na-prykarpatti-v-rejtyngu-najoryginalnishyh-v-ukrayini/ 29. Федорченко В.К., Мініч І.М. Туристський словник - довідник. Навчальний посібник для студентів, аспірантів, викладачів. Київ, Дніпро. 2000р. 155с. 30. Шаповалова О.М. Інноваційна діяльність, як основа підвищення конкурентоспроможності готельного господарства. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. 2013. № 16. С. 224-228. URL.: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2013_16_44
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КМР_Равський.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська_довідка_Равський.pdf256,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора