Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021) : [52] Strona Główna Kolekcji

Logo
Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція
«Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»

Організатори:

  • Міністерство освіти і науки України
  • Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
  • Факультет економіки та менеджменту
  • Кафедра промислового маркетингу

Дата проведення: 22 листопада 2021 року

До участі в конференції запрошуються професорсько-викладацький склад навчальних закладів, аспірантів, студентів, управлінців та працівників органів державної влади, представників ділових кіл до участі у роботі.

Тематичні напрями роботи конференції:

  • Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств
  • Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки
  • Інноваційні технології продажів
  • Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу
  • Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.

Форма участі: дистанційна

Для участі у конференції просимо Вас до 15 листопада 2021 р. подати секретарю оргкомітету Краузе О. І.

  • заявку на участь у конференції (електронний варіант);
  • тези доповідей (електронний варіант).

Контактна інформація

Адреса оргкомітету
м. Тернопіль, 46000
вул. Білогірська, 50
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Кафедра промислового маркетингу, каб. 209
Голова організаційного комітету:
Ціх Галина Володимирівна — декан ФЕМ, к.е.н., доцент
Секретар оргкомітету:
Краузе Ольга Ігорівна — к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу: тел. 097 94 355 79
E-mail: krauze.olia@gmail.com
Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2021. – 106 c. Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“

Зміст


1
3
МАРКЕТИНГ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО: ІНТЕГРАЦІЯ ДОСВІДУ
4
6
8
10
12
14
16
18
20
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТИМУЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
22
24
26
28
30
33
35
37
39
42
44
46
48
СУЧАСНА ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
50
52
54
56
58
60
62
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОДАЖІВ
64
66
68
70
72
74
76
78
80
82
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
84
86
88
90
92
94
96
98
100
 
102

Content


1
3
MARKETING AND ENTREPRENEURSHIP: INTEGRATION OF EXPERIENCE
4
6
8
10
12
14
16
18
20
MARKETING INNOVATIONS AS A TOOL TO STIMULATE ECONOMIC ACTIVITY OF ENTERPRISES
22
24
26
28
30
33
35
37
39
42
44
46
48
MODERN TRANSFORMATION OF MARKETING TOOLS IN THE DIGITAL ECONOMY
50
52
54
56
58
60
62
INNOVATIVE SALES TECHNOLOGIES
64
66
68
70
72
74
76
78
80
82
MARKETING TECHNOLOGIES OF ENTERPRISES IN THE FIELD OF SERVICES
84
86
88
90
92
94
96
98
100
 
102

Browse
Chcę otrzymywać e-maile o nowościach. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 52 of 52
TypData wydaniaDate wejściaTytułAutor(zy)
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Сутність та необхідність досліджень ринкуРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Зміст-
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Тренди кондитерського ринку УкраїниРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Особливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Характеристика маркетингу в публічній сферіКоваль, Іванна; Шведа, Наталія Михайлівна; Koval’, Ivanna; Shveda, Nataliia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Формування конкурентного потенціалуКулик, Юлія Романівна; Kulyk, Yliia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Особливості реалізації маркетингової стратегії підприємстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Маркетингова стратегія освоєння нових ринківЛавро, Надія; Lavro, Nadiia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Концептуальні засади стратегічного маркетингуМихайлюк, Софія; Mykahiliuk, Sofiia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингуВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживачаШафранська, Віталія; Shafranska, Vitaliia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Логістичні аспекти управління матеріальними потоками підприємстваБереза, Віталій; Bereza, Vitaliy
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Формування конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Особливості дистрибуційної політики промислового підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Символдрама як діагностично-корекційний метод психосоматичного здоров’я особистостіПрисяжнюк, Юлія; Prysiazhniuk, Iuliia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Управління мерчандайзингом товаровиробникаКурій, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kuriy, Nanalya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент визначення напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Стратегії взаємодії з клієнтомКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Товарний асортимент підприємства та особливості його формуванняБокулі, Бофаса Седрік; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Інноваційні технології продажів та розвиток маркетингу в підприємствіКалінгер, Соломія; Kalinger, Solomia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Стратегії ремаркетингуШпилик, Світлана Василівна; Михалович, Катерина; Shpylyk, Svitlana; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Використання торгової марки у просуванні туристичних послугДробиняк, Настя; Голда, Надія Михайлівна; Drobinyak, Nastya; Golda, Nadiia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Актуальні тенденції у сфері продажівІвасик, Катерина; Ivasyk, Kateryna
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Поведінка покоління Z у сфері витратКачуровська, Марія; Kachurovska, Mariya
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Методи нейромаркетингуЧеченюк, Ірина; Checheniuk, Iryna
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Особливості SMM-просування B2B-бізнесуБоднар, Ірина; Bodnar, Iryna
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Маркетинг у підприємницькій діяльностіБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Social media marketing: просування бізнесуКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 роціБуранич, Олег; Buranych, Oleg
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Призначення графічного дизайну в сучасному світіМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Маркетинг у соціальних мережахДякун, Юлія; Dyakun, Julia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонуванняСавчук, Юлія; Скрипник, Олександр; Savchuk, Yuliia; Skrypnyk, Oleksandr
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Інтерактивні технології навчання як інновації в навчально-виховному процесіШафранський, Володимир; Shafranskyy, Volodymyr
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Передмова-
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Деякі аспекти організаційної культури сучасного освітнього закладуСкрипник, Олександр; Бега, Назарій; Skrypnyk, Oleksandr; Beha, Nazarii
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Новітні підходи до процесу постачання і формування запасівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Орієнтація на клієнта як елемент формування концепції логістичного обслуговуванняЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завданняОксентюк, Богдана Андріївна; Бокулі, Бофаса Седрік; Oksentyuk, Bogdana; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освітиОлійник, Олег; Яєчник, Назар; Oliinyk, Oleh; Yaiechnyk, Nazar
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейламиГарасим, Людмила; Harasym, Liudmyla
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Основні засади формування іміджу навчального закладуЛозовецька, Оксана; Корницький, Максим; Савчак, Мирослав; Lozovetska, Oksana; Kornytskyi, Maksym; Savchak, Myroslav
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Експертиза якості коньяківШпеник, Любов; Spenic, Liubov
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Логістичний підхід до управління сучасним підприємствомБоднар, Ольга; Bodnar, Olga
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Ефективність діяльності менеджера сучасної освітньої установиБега, Назарій; Яєчник, Назар; Beha, Nazarii; Yaiechnyk, Nazar
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Аромамаркетинг як інноваційний інструментВіт, Вікторія; Vit, Victoria
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Формування конкурентних переваг промислового підприємстваВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-lis-202110-sty-2022Редакційні сторінки-
Proceedings Book20212-gru-2021Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"-
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 52 of 52