Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-52 зі 52 (час пошуку: 0.001 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Експертиза якості коньяківШпеник, Любов; Spenic, Liubov
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Редакційні сторінки-
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонуванняСавчук, Юлія; Скрипник, Олександр; Savchuk, Yuliia; Skrypnyk, Oleksandr
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Логістичний підхід до управління сучасним підприємствомБоднар, Ольга; Bodnar, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Інноваційні технології продажів та розвиток маркетингу в підприємствіКалінгер, Соломія; Kalinger, Solomia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості SMM-просування B2B-бізнесуБоднар, Ірина; Bodnar, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завданняОксентюк, Богдана Андріївна; Бокулі, Бофаса Седрік; Oksentyuk, Bogdana; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у підприємницькій діяльностіБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії ремаркетингуШпилик, Світлана Василівна; Михалович, Катерина; Shpylyk, Svitlana; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освітиОлійник, Олег; Яєчник, Назар; Oliinyk, Oleh; Yaiechnyk, Nazar
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейламиГарасим, Людмила; Harasym, Liudmyla
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Social media marketing: просування бізнесуКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Інтерактивні технології навчання як інновації в навчально-виховному процесіШафранський, Володимир; Shafranskyy, Volodymyr
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Передмова-
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Ефективність діяльності менеджера сучасної освітньої установиБега, Назарій; Яєчник, Назар; Beha, Nazarii; Yaiechnyk, Nazar
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аромамаркетинг як інноваційний інструментВіт, Вікторія; Vit, Victoria
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 роціБуранич, Олег; Buranych, Oleg
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Деякі аспекти організаційної культури сучасного освітнього закладуСкрипник, Олександр; Бега, Назарій; Skrypnyk, Oleksandr; Beha, Nazarii
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Використання торгової марки у просуванні туристичних послугДробиняк, Настя; Голда, Надія Михайлівна; Drobinyak, Nastya; Golda, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних переваг промислового підприємстваВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Символдрама як діагностично-корекційний метод психосоматичного здоров’я особистостіПрисяжнюк, Юлія; Prysiazhniuk, Iuliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Призначення графічного дизайну в сучасному світіМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Актуальні тенденції у сфері продажівІвасик, Катерина; Ivasyk, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Управління мерчандайзингом товаровиробникаКурій, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kuriy, Nanalya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент визначення напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії взаємодії з клієнтомКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Поведінка покоління Z у сфері витратКачуровська, Марія; Kachurovska, Mariya
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у соціальних мережахДякун, Юлія; Dyakun, Julia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингуВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживачаШафранська, Віталія; Shafranska, Vitaliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентного потенціалуКулик, Юлія Романівна; Kulyk, Yliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості реалізації маркетингової стратегії підприємстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Логістичні аспекти управління матеріальними потоками підприємстваБереза, Віталій; Bereza, Vitaliy
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Товарний асортимент підприємства та особливості його формуванняБокулі, Бофаса Седрік; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості дистрибуційної політики промислового підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Основні засади формування іміджу навчального закладуЛозовецька, Оксана; Корницький, Максим; Савчак, Мирослав; Lozovetska, Oksana; Kornytskyi, Maksym; Savchak, Myroslav
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Методи нейромаркетингуЧеченюк, Ірина; Checheniuk, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Новітні підходи до процесу постачання і формування запасівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Сутність та необхідність досліджень ринкуРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетингова стратегія освоєння нових ринківЛавро, Надія; Lavro, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Концептуальні засади стратегічного маркетингуМихайлюк, Софія; Mykahiliuk, Sofiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Зміст-
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Тренди кондитерського ринку УкраїниРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Характеристика маркетингу в публічній сферіКоваль, Іванна; Шведа, Наталія Михайлівна; Koval’, Ivanna; Shveda, Nataliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Орієнтація на клієнта як елемент формування концепції логістичного обслуговуванняЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Proceedings Book20212-гру-2021Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"-
Результати 1-52 зі 52 (час пошуку: 0.001 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі