Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35980
Назва: Сутність та роль репутаційного менеджменту в управлінні підприємствами
Автори: Луциків, Іванна Василівна
Гупка, Василь Васильович
Бібліографічний опис: Формування конкурентоспроможності національної економіки: трансформації в умовах розвитку інновацій: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 3-4 вересня 2021 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2021. – 116 с.
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція "Формування конкурентоспроможності національної економіки: трансформації в умовах розвитку інновацій"
Дата публікації: 3-вер-2021
Дата подання: сер-2021
Дата внесення: 25-жов-2021
Видавництво: Класичний приватний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Запоріжжя
Теми: Сутність та роль репутаційного менеджменту в управлінні підприємствами
Діапазон сторінок: 116
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35980
ISBN: 978-966-992-608-1
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://mail.google.com/mail/u/0/#sent/FMfcgzGljlrvFrRTWlvZnJXJMnlMcHJH?projector=1&messagePartId=0.1
Перелік літератури: Громова О.В., Бічева Є.В. Методологічні основи формування системи репутаційного менеджменту підприємства. Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. 2019. No 3. С. 95–99. 2. Дуга В.О. Репутаційний менеджмент як основа благополуччя агротуристичного бізнесу. Інтелект ХХІ. 2020. No 5. С. 29–37.
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Луциків_тези 2021.docx24,18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора