Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35980
Tytuł: Сутність та роль репутаційного менеджменту в управлінні підприємствами
Authors: Луциків, Іванна Василівна
Гупка, Василь Васильович
Cytat: Формування конкурентоспроможності національної економіки: трансформації в умовах розвитку інновацій: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 3-4 вересня 2021 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2021. – 116 с.
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-практична конференція "Формування конкурентоспроможності національної економіки: трансформації в умовах розвитку інновацій"
Data wydania: 3-wrz-2021
Data archiwizacji: sie-2021
Date of entry: 25-paź-2021
Wydawca: Класичний приватний університет
Kraj (kod): UA
Place edycja: Запоріжжя
Słowa kluczowe: Сутність та роль репутаційного менеджменту в управлінні підприємствами
Zakres stron: 116
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35980
ISBN: 978-966-992-608-1
Związane URL literatura: https://mail.google.com/mail/u/0/#sent/FMfcgzGljlrvFrRTWlvZnJXJMnlMcHJH?projector=1&messagePartId=0.1
Wykaz piśmiennictwa: Громова О.В., Бічева Є.В. Методологічні основи формування системи репутаційного менеджменту підприємства. Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. 2019. No 3. С. 95–99. 2. Дуга В.О. Репутаційний менеджмент як основа благополуччя агротуристичного бізнесу. Інтелект ХХІ. 2020. No 5. С. 29–37.
Typ zawartości: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Методичні матеріали кафедри менеджменту та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Луциків_тези 2021.docx24,18 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora