Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35980
Titolo: Сутність та роль репутаційного менеджменту в управлінні підприємствами
Autori: Луциків, Іванна Василівна
Гупка, Василь Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Формування конкурентоспроможності національної економіки: трансформації в умовах розвитку інновацій: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 3-4 вересня 2021 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2021. – 116 с.
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція "Формування конкурентоспроможності національної економіки: трансформації в умовах розвитку інновацій"
Data: 3-set-2021
Submitted date: ago-2021
Date of entry: 25-ott-2021
Editore: Класичний приватний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Запоріжжя
Parole chiave: Сутність та роль репутаційного менеджменту в управлінні підприємствами
Page range: 116
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35980
ISBN: 978-966-992-608-1
URL for reference material: https://mail.google.com/mail/u/0/#sent/FMfcgzGljlrvFrRTWlvZnJXJMnlMcHJH?projector=1&messagePartId=0.1
References (Ukraine): Громова О.В., Бічева Є.В. Методологічні основи формування системи репутаційного менеджменту підприємства. Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. 2019. No 3. С. 95–99. 2. Дуга В.О. Репутаційний менеджмент як основа благополуччя агротуристичного бізнесу. Інтелект ХХІ. 2020. No 5. С. 29–37.
Content type: Proceedings Book
È visualizzato nelle collezioni:Методичні матеріали кафедри менеджменту та адміністрування

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Луциків_тези 2021.docx24,18 kBMicrosoft Word XMLVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione