Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35641
Назва: Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства
Автори: Радинський, Сергій Віталійович
Дячун, Ольга
Бібліографічний опис: Радинський С., Дячун О. Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 79-90.
Дата публікації: 12-тра-2021
Дата подання: 12-тра-2021
Дата внесення: 29-чер-2021
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
УДК: 339.138
JEL: G30 M31
Теми: оцінка роботи, аспекти оцінки, оціночні показники, структурні підрозділи, критерії оцінки, результати оцінки.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто зміст оцінки результатів діяльності відділу маркетингу і його основних підрозділів та визначення їх необхідності. Вказано на організаційний, методичний та стимулюючий аспект цієї проблеми. Відзначено сутність організаційного аспекту оцінки результатів діяльності, який полягає у певній ієрархії її проведення. В роботі визначено рекомендований перелік керівних працівників, яких доцільно залучати до оцінки результатів діяльності служби маркетингу. Звернено увагу на періодичність оцінювання роботи маркетингової служби. Вказано, що найбільш складним у даній оцінці є методичний аспект, а також наголошено на складових, які він містить. Серед них: обґрунтування вибору оціночних показників та їх критеріїв як в цілому служби маркетингу, так і окремих їх підрозділів. Запропоновано методичний інструментарій і визначено основні показники оцінки роботи відділу маркетингу та його підрозділів. Зроблено висновок, що вони повинні включати дві групи. Наголошено на необхідності використання оціночного критерія, без якого об’єктивна оцінка діяльності служби маркетингу є неможливою. Запропоновано оригінальне визначення його сутності. Обґрунтовано використання в підсумковій оцінці результатів діяльності узагальнюючого коефіцієнту. Вказані сфери застосування результатів оцінки роботи служби маркетингу. Підкреслено, що вони є основою пошуку маркетингових резервів, матеріального стимулювання працівників та вирішення кадрових питань. Для підвищення ефективності роботи маркетингових служб важлива роль належить матеріальній мотивації. В роботі відзначено, що лише правильно побудована система матеріальної мотивації дає керівникові відділу продажу можливість оптимізувати роботу команди продавців, погодивши її із цілями компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35641
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20rsvspp.pdf
Перелік літератури: 1. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. К.: МАУП, 2003. 184 с. 2. Ланкастер Дж., Джоббер Д. Продажи и управление сбытом. Минск, Амалфея, 2005. 366 с. 3. Райко Д. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_1_123_131.pdf (дата звернення до ресурсу 11.06.2020 року) 4. Котлер Ф., Келлер К.П. Маркетинг менеджмент. СПб.: Питер. 2018. 848 с. 5. Маркетинговий менеджмент. Навч. Посібник./ за ред.Штефанича Д.А. Тернопіль. ТНЕУ. 2015. 241 с. 6. Бутенко Н. В. Основи маркетингу: Навчальний посібник. К.: Видавничополіграфічний центр «Київський університет», 2004. 140 с. 7. Критерії. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5% D1%80%D1%96%D0%B9 (дата звернення до ресурсу 12.06.2020 року) 8. Критерії. URL: https://uk.worldwidedictionary.org/%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0% B5%D1%80%D1%96%D0%B9 (дата звернення до ресурсу 12.06.2020 року) 9. Лукич Р. Управление продажами. Издательство Альпина Паблишер. 2013. 216 с. 10. Маркетинговий аналіз. Навчальний посібник / за ред.Штефанича Д.А. Тернопіль. Економічна думка. 2012. 296 с.
References: Kutsenko, V. M. (2003) Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]: K.: MAUP. 2. Lankaster, Dzh., Dzhobber, D. (2005) Prodazhy y upravlenye sbytom [Sales and sales management]. Mynsk, Amalfeia. 3. Raiko, D. (2012) Otsinka rezultativ diialnosti kerivnykiv marketynhovykh sluzhb. [Evaluation of the results of the heads of marketing services]. Marketing and innovation management. № 1. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_1_123_131.pdf 4. Kotler, F., Keller, K.P. (2018) Marketynh menedzhment [Marketing management]. SPb.: Pyter. 5. Shtefanych, D.A. (2015) Marketynhovyi menedzhment [Marketing management]. Ternopil. TNEU. 6. Butenko, N.V. (2004) Osnovy marketynhu [Basics of marketing]. K.: Vydavnychopolihrafichnyi tsentr «Kyivskyi universytet». 7. Kryterii. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5% D1%80%D1%96%D0%B9 8. Kryterii. URL: https://uk.worldwidedictionary.org/%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0% B5%D1%80%D1%96%D0%B9 ISSN 2223-3822 © Соціально-економічні проблеми і держава. — Вип. 1 (22). — 2020 90 9. Lukych, R. (2013) Upravlenye prodazhamy. [Sales managment]. Yzdatelstvo Alpyna Pablysher. 10. Shtefanych, D.A. (2012) Marketynhovyi analiz [Marketing analysis]. Ternopil: Ekonomichna dumka.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20rsvspp.pdf839,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора