Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35261

Títol: Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства
Altres títols: Marketing analysis of the competitiveness of an industrial enterprise
Autor: Краузе, Ольга Ігорівна
Міщук, Оксана Іванівна
Krause, Olga
Mishchuk, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. І. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства / Краузе Ольга, Міщук Оксана // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 140–147. — (Роль вітчизняного підприємництва у процесі формування фінансово-економічного потенціалу учасників господарських відносин територіально-господарських систем).
Bibliographic description (International): Krause O., Mishchuk O. (2021) Marketynhovyi analiz konkurentospromozhnosti promyslovoho pidpryiemstva [Marketing analysis of the competitiveness of an industrial enterprise]. Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph (Tern.), pp. 140-147 [in Ukrainian].
Is part of: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія, 2021
Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph, 2021
Journal/Collection: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія
Data de publicació: 2021
Date of entry: 8-de -2021
Editorial: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanytsya V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
UDC: 339.138
Number of pages: 8
Page range: 140-147
Start page: 140
End page: 147
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35261
ISBN: 978-617-7875-15-3
Copyright owner: © ФОП Паляниця В.А., 2021
References (Ukraine): 1. Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы / Г.Л. Азоев, А.П. Челенков – М.: Новости, 2000. – 256 с.
2. Должанський І. З. Конкурентоспроможність підприємства /І. З. Должанський, Т. О. Загорна. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
3. Зайцева Л. О. Аналіз сучасних методів оцінки конкурентоспроможності підприємства /Л. О. Зайцева //Економічний аналіз. – 2013. – Т. 14. – № 13. – С. 12-17.
4. Капферер Ж. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда /Ж. Капферер. [пер. с англ. Е.В. Виноградовой; под. общ. ред. В.Н. Домнина]. – Москва: Вершина, 2007. – 448 с.
5. Кваско А. В. Аналіз методів оцінки конкурентоспроможності підприємства /А. В. Кваско //Наукові записки – 2017. – № 1(54). – С. 111-118.
6. Краузе О.І. Дослідження конкурентоспроможності підприємства /О. І. Краузе, В. М. Мулярчук: [колективна монографія] Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу /за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: «Бескиди», 2020. – 179 с. (С. 77-86).
7. Краузе О.І. Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства /О. І. Краузе // Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі». – Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 67-68 c.
8. Краузе О.І. Конкурентоспроможність як основний фактор розвитку підприємства в ринкових умовах /О.І. Краузе, О. А. Сороківська // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ. ДНУ. – 2008. – Вип. 243. – Т. ІІ. – С. 447-452.
9. Портер М. Международная конкуренция /М. Портер [пер. с англ. под ред. и с предисловием В. Д. Щетинина]. – М. : Международные отношения, 1993. – 896 с.
10. Томпсон А. А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа: пер. с англ. /А. А. Томпсон, А. Дж. Стрикленд. – М.: Изд. дом Вильямс, 2007. – 928 с.
11. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. /З. Є Шершньова – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
References (International): 1. Azoev H.L. Konkurentnye preimushchestva firmy, H.L. Azoev, A.P. Chelenkov – M., Novosti, 2000, 256 p.
2. Dolzhanskyi I. Z. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva /I. Z. Dolzhanskyi, T. O. Zahorna, K., Centre of Educational Literature, 2006, 384 p.
3. Zaitseva L. O. Analiz suchasnykh metodiv otsinky konkurentospromozhnosti pidpryiemstva /L. O. Zaitseva //Ekonomichnyi analiz, 2013, V. 14, No 13, P. 12-17.
4. Kapferer Zh. Brend navsehda: sozdanie, razvitie, podderzhka tsennosti brenda /Zh. Kapferer. [transl. from English E.V. Vinohradovoi; pod. obshch. red. V.N. Domnina], Moskva: Vershina, 2007, 448 p.
5. Kvasko A. V. Analiz metodiv otsinky konkurentospromozhnosti pidpryiemstva /A. V. Kvasko //Naukovi zapysky – 2017, No 1(54), P. 111-118.
6. Krauze O.I. Doslidzhennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva /O. I. Krauze, V. M. Muliarchuk: [kolektyvna monograph] Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky ta marketynhu /ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: "Beskydy", 2020, 179 p. (P. 77-86).
7. Krauze O.I. Umovy zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva /O. I. Krauze, Materialy VIII Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovotekhnichnomu seredovyshchi", Ternopil, TNTU, 2017, 67-68 c.
8. Krauze O.I. Konkurentospromozhnist yak osnovnyi faktor rozvytku pidpryiemstva v rynkovykh umovakh /O.I. Krauze, O. A. Sorokivska, Ekonomika: problemy teorii ta praktyky. Zbirnyk naukovykh prats, Dnipropetrovsk. DNU, 2008, Iss. 243, T. II, P. 447-452.
9. Porter M. Mezhdunarodnaia konkurentsiia /M. Porter [transl. from English ed. i s predisloviem V. D. Shchetinina], M. : Mezhdunarodnye otnosheniia, 1993, 896 p.
10. Tompson A. A. Stratehicheskii menedzhment: kontseptsii i situatsii dlia analiza: transl. from English /A. A. Tompson, A. Dzh. Striklend, M., Izd. dom Viliams, 2007, 928 p.
11. Shershnova Z.Ye. Stratehichne upravlinnia: Pidruchnyk, 2-he vyd., pererob. i dop. /Z. Ye Shershnova – K., KNEU, 2004, 699 p.
Content type: Book Chapter
Apareix a les col·leccions:Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія (2021)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.