Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34797

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяшук, Олег
dc.contributor.authorЗаверуха, Руслан Романович
dc.contributor.authorПиндус, Юрій Іванович
dc.contributor.authorВовк, Юрій Ярославович
dc.contributor.authorПиндус, Олександр
dc.contributor.authorLyashuk, Oleg
dc.contributor.authorZaverukha, Ruslan
dc.contributor.authorPyndus, Yuriy
dc.contributor.authorVovk, Yuriy
dc.contributor.authorPyndus, Alexander
dc.date.accessioned2021-04-01T07:08:05Z-
dc.date.available2021-04-01T07:08:05Z-
dc.date.created2020-12-22
dc.date.issued2020-12-22
dc.date.submitted2020-10-28
dc.identifier.citationExperimental and analytical study of petrol engine electromagnetic injectors control system / Oleg Lyashuk, Ruslan Zaverukha, Yuriy Pyndus, Yuriy Vovk, Alexander Pyndus // Scientific Journal of TNTU. — Tern. : TNTU, 2020. — Vol 4. — No 100. — P. 97–105.
dc.identifier.issn1727-7108
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34797-
dc.description.abstractРозроблено лабораторний стенд для дослідження й діагностики функціональних елементів системи подавання пального й для покращення ефективності навчального процесу при лабораторних дослідженнях. Конструкція стенда містить елементи електронних систем керування роботою двигуна внутрішнього згоряння та дає змогу діагностувати роботу системи керування двигуном із використанням зовнішніх діагностичних модулів. Вартість стенда є кошторисно нижчою у порівнянні з професійним обладнанням відомих виробників подібного обладнання. Дизайн лабораторного стенда є ілюстративним і може бути використаний для загального оцінювання якості обраної системи керування ДВЗ. Із використанням вказаного стенда виконано оцінювання параметрів, які характеризують ефективність упорскування пального окремими форсунками двигуна за кількох режимів роботи. Режими роботи, що відповідають різній швидкості обертання колінчастого вала моделювали, використовуючи вбудований блок електронного управління та модулятор імпульсів електромагнітних форсунок. Виконано експериментальні дослідження та отримано основні характеристики подачі пального електромагнітними форсунками досліджуваного двигуна для деяких режимів його роботи. На основі даних експериментальних досліджень проведено математичне моделювання продуктивності електромагнітних форсунок від зміни основних параметрів функціонування системи впорскування пального: частоти обертання колінчастого вала, тиску пального у розподільній рампі та часу роботи форсунок. Метою аналітичного моделювання є оцінювання та визначення оптимальних режимів роботи багатофакторної системи. Моделювання виконано з використанням відомих методик регресійного аналізу.
dc.description.abstractA laboratory stand for the study and diagnostics of the fuel supply system functional elements and for the education process efficiency improvement of laboratory research has been developed. The laboratory stand design is an illustrative one and can be used for the general assessment of the ICE selected control system quality. The assessment of parameters characterizing the fuel injection efficiency by separate injectors of the engine in several operation modes has been made using the stand under discussion. The experimental research has been conducted and main characteristics of the fuel supply by electromagnetic injectors of the engine under study for some operation modes have been obtained. The modeling has been conducted using the well -known techniques of regression analysis.
dc.format.extent97-105
dc.language.isoen
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofВісник Тернопільського національного технічного університету, 100 (4), 2020
dc.relation.ispartofScientific Journal of the Ternopil National Technical University, 100 (4), 2020
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/BF00892483
dc.relation.urihttp://www
dc.relation.urihttp://www.technosouz.ru/pages/diagnostic_fuelgear.html
dc.subjectлабораторний стенд
dc.subjectсистема впорскування пального
dc.subjectелектромагнітні форсунки
dc.subjectкомплексна система керування двигуном
dc.subjectрегресійний аналіз
dc.subjectlaboratory stand
dc.subjectfuel injection system
dc.subjectelectromagnetic injectors
dc.subjectengine complex control system
dc.subjectregression analysis
dc.titleExperimental and analytical study of petrol engine electromagnetic injectors control system
dc.title.alternativeЕкспериментальні та аналітичні дослідження системи керування електромагнітними форсунками бензинового двигуна
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages9
dc.subject.udc629.3.018.2
dc.relation.references1. Антонов Д. А. Теория устойчивости движения многоосных автомобилей. М.: Машиностроение, 1978. 216 с. DOI: https://doi.org/10.1007/BF00892483
dc.relation.references2. Абрамчук Ф. І., Гутаревич Ю. Ф., Долганов К. Є., Тимченко І. І. Автомобільні двигуни: підручник. К.: Арістей, 2007. 476 с.
dc.relation.references3. Economy and NO emission potential of an SI variable R/L engine. Rychter T. J., Teodrczyk A.SAE Techn. Pap. Set., 1985, No. 850207, 14 p.
dc.relation.references4. Стенды для диагностики и чистки форсунок. «Гранд Инструмент». 2004–2016. URL: http://www. grandinstrument.com/oborudovanie/injector-cleaner.html 4. Стенды проверки и регулировки форсунок. Техносоюз. URL: http://www.technosouz.ru/pages/diagnostic_fuelgear.html.
dc.relation.references5. Марціяш О. М., Мурований І. С., Павлюк В. І. Лабораторний стенд для визначення деяких характеристик роботи автомобільних амортизаторів. Наукові нотатки. Міжвузівський збірник (за галузями знань «Технічні науки»). 2015. Вип. 48. С. 135–139.
dc.relation.references6. Росс Твег. Системы впрыска бензина. Устройство, обслуживание, ремонт. М.: ЗЛО «КЖИ «За рулeм», 2004. 144 с.
dc.relation.references7. Ерохов В. И. Системы впрыска легковых автомобилей. Эксплуатация, диагностика, техническое обслуживание и ремонт. М.: ООО «Издательство Астрель»: ООО «Издательство АСТ»: ООО «Транзиткнига», 2003. С. 159.
dc.relation.references8. Риезен P. Руководство по эксплуатации, техническому обслуживанию и ремонту автомобилей Opel Vectra В. Выпуск с октября 1995 г. Бензиновый четырехцилиндровый двигатель. М.: Астрель: ACT, 2006. 272 с.
dc.relation.references9. Шалыгин А. Ю. Схемы электрооборудования автомобилей Opel Vectra выпуск 1995–2001 гг. М.: Издательский Дом Третий Рим, 2003. 32 с.
dc.relation.references10. Автомобильный справочник / пер. с англ. 2-е изд., перераб. и доп. М.: ЗАО «КЖИ «За рулем», 2004. 992 с.
dc.relation.references11. Бирюк В. В., Каюков С. С., Горшкалёв А. А. и др. Непосредственный впрыск топлива многоигольной форсункой в камеру сгорания ДВС с использованием CAE/CAD–систем. Вестник Самарского государственного аэрокосмического университета им. академика С. П. Королёва (Национального Исследовательского Университета). № 3–1 (41). С. 25–28.
dc.relation.references12. Патент 0115354 Україна, МПК (2017.01) G01F 5/00. Лабораторний стенд для визначення характеристик роботи електромагнітних форсунок бензинового двигуна легкового автомобіля / заявник та патентовласник Заверуха Р. Р., Марціяш О. М., Пиндус Ю. І., Ляшук О. Л., Клендій В. М.; u201611488; заявл. 06.12.2016; опубл. 10.04.2017, Бюл. № 7
dc.relation.referencesen1. Antonov D. A. Teoriya ustoychivosti dvizheniya mnogoosnyih avtomobiley. M.: Mashinostroenie, 1978. 21 р. DOI: https://doi.org/10.1007/BF00892483
dc.relation.referencesen2. Abramchuk F. I., Gutarevich Yu. F., Dolganov K. E., Timchenko I. I. Avtomobilni dviguni: pidruchnik. K.: ArIstey, 2007. 476 р.
dc.relation.referencesen3. Economy and NO emission potential of an SI variable R/L engine. Rychter T. J., Teodrczyk A.SAE Techn. Pap. Set., 1985, No. 850207, 14 p.
dc.relation.referencesen4. Stendyi dlya diagnostiki i chistki forsunok. “Grand Instrument”. 2004–2016. URL: http://www. grandinstrument.com/oborudovanie/injector-cleaner.html 4. Stendyi proverki i regulirovki forsunok. Tehnosoyuz. URL: http://www.technosouz.ru/pages/diagnostic_fuelgear.html.
dc.relation.referencesen5. MartsIyash O. M., Murovaniy I. S., Pavlyuk V. I. Laboratorniy stend dlya viznachennya deyakih harakteristik roboti avtomobIlnih amortizatorIv. Naukovi notatki. MIzhvuzIvskiy zbIrnik (za galuzyami znan “TehnIchnI nauki”). Lutsk, 2015. Vip. 48. P. 135–139.
dc.relation.referencesen6. Ross Tveg. Sistemyi vpryiska benzina. Ustroystvo, obsluzhivanie, remont. M.: ZLO “KZhI “Za rulem”, 2004. 144 p.
dc.relation.referencesen7. Erohov V. I. Sistemyi vpryiska legkovyih avtomobiley. Ekspluatatsiya, diagnostika, tehnicheskoe obsluzhivanie i remont. M.: OOO “Izdatelstvo Astrel”: OOO “Izdatelstvo AST”: OOO “Tranzitkniga”, 2003. Р. 159.
dc.relation.referencesen8. Riezen P. Rukovodstvo po ekspluatatsii, tehnicheskomu obsluzhivaniyu i remontu avtomobiley Opel Vectra V. Vyipusk s oktyabrya 1995 g. Benzinovyiy chetyirehtsilindrovyiy dvigatel/Roland Riezen. — M.: Astrel: ACT, 2006. 272 p.
dc.relation.referencesen9. Shalyigin A. Yu. Shemyi elektrooborudovaniya avtomobiley Opel Vectra vyipusk 1995–2001 gg. M.: Izdatelskiy Dom Tretiy Rim, 2003. 32 p.
dc.relation.referencesen10. Avtomobilnyiy spravochnik: per. s angl. 2-e izd., pererab. i dop. M.: ZAO “KZhI “Za rulem”, 2004. 992 p.
dc.relation.referencesen11. Biryuk V. V., Kayukov S. S., GorshkalYov A. A. i dr. Neposredstvennyiy vpryisk topliva mnogoigolnoy forsunkoy v kameru sgoraniya DVS s ispolzovaniem CAE/CAD–system. Vestnik Samarskogo gosudarstvennogo aerokosmicheskogo universiteta im. akademika S. P. KorolYova (Natsionalnogo Issledovatelskogo Universiteta). No. 3–1 (41). P. 25–28.
dc.relation.referencesen12. Patent 0115354 UkraYina, MPK (2017.01) G01F 5/00. Laboratorniy stend dlya viznachennya harakteristik roboti elektromagnItnih forsunok benzinovogo dviguna legkovogo avtomobIlya / zayavnik ta patentovlasnik Zaveruha R. R., MartsIyash O. M., Pindus Yu. I., Lyashuk O. L., KlendIy V. M.; u201611488; zayavl. 06.12.2016; opubl. 10.04.2017, Byul. № 7.
dc.identifier.citationenLyashuk O., Zaverukha R., Pyndus Y., Vovk Y., Pyndus A. (2020) Experimental and analytical study of petrol engine electromagnetic injectors control system. Scientific Journal of TNTU (Tern.), vol. 4, no 100, pp. 97-105.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2020.04.097
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationТехнічний коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.contributor.affiliationTechnical College Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleВісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume4
dc.citation.issue100
dc.citation.spage97
dc.citation.epage105
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНТУ, 2020, № 4 (100)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.