Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33609
Назва: Дослідження напрямів підвищення якості процесу управління та надання послуг публічної організації, на прикладі Управління державної казначейської служби України у м. Тернополі
Інші назви: Research of improving the quality of the management process and providing services to public organizations, on the example of the State treasury service of Ukraine in Ternopil
Автори: Флиста, Наталія Володимирівна
Flysta, Nataliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Флиста Н.В. Дослідження напрямів підвищення якості процесу управління та надання послуг публічної організації, на прикладі Управління державної казначейської служби України у м. Тернополі : дипломна робота магістра за спеціальністю „281 — публічне управління та адміністрування“ / Н.В. Флиста. — Тернопіль: ТНТУ, 2020. —77 с.
Bibliographic description: Flista N.V. Research of directions of increase of quality of process of management and rendering of services of the public organization, on an example of Management of the state treasury service of Ukraine in Ternopil: diploma work of the master on a specialty "281 - public management and administration" / N.V. Flista. - Ternopil: TNTU, 2020. —77 p.
Дата публікації: 24-гру-2020
Дата подання: 14-гру-2020
Дата внесення: 28-гру-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Кирич, Наталія Богданівна
Kyrych, Nataliia
УДК: 336.1
Теми: 281
публічне управління та адміністрування
процес управління
процес управління
публічна організація
казначейська служба
management process
public organization
management process
treasury service
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Тема: “Дослідження напрямів підвищення якості процесу управління та надання послуг публічної організації, на прикладі Управління державної казначейської служби України у м. Тернополі (м. Тернопіль, бульвар Шевченка, 39) [Рукопис]: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня “магістр” за спеціальністю 074 “Публічне управління та адміністрування” / Флиста Наталія Володимирівна; ТНТУ. – Тернопіль: [б. в.], 2020. – 80 с. Кваліфікаційна робота магістра: 80 с., 7 рис., 12 табл., 2 додатків, 52 літературних джерел. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних, методологічних і практичних положень щодо підвищення якості процесу управління та надання послуг публічної організації. Метою роботи є розвиток теоретичних положень та вироблення практичних рекомендацій щодо підвищення якості процесу управління та надання послуг публічної організації. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети були використані наступні методи: системного аналізу, описового моделювання, групування та порівняння. Практичне значення результатів дослідження полягає у виробленні практичних рекомендацій щодо підвищення якості процесу управління та надання послуг публічної організації, які можуть бути використанні Управлінням державної казначейської служби України у м. Тернополі. Ключові слова: процес управління, публічна організація, процес управління, казначейська служба. ANNOTATION Topic: "Research of directions of improving the quality of the process of management and provision of public organization services, on the example of the Office of the State Treasury Service of Ukraine in Ternopil (Ternopil, Shevchenko Boulevard, 39). [Manuscript]: qualification work for the degree "Master" in the specialty 074 "Public administration" / Flysta Nataliya Volodymyrivna; TNTU. – Ternopil: [b.v.], 2020. – 80 p. Master's qualification: 80 p., 7 fig., 12 tab., 2 append., 52 liter. sourc. The subject of the study is a set of theorological and methodological, methodological and practical provisions on improving the quality of the process of management and provision of public organization services. The aim of the work is to develop theoretical provisions and develop practical recommendations for improving the quality of the management process and providing public organization services. Research methods. To achieve this goal, the following methods were used: system analysis, descriptive modeling, grouping and comparison. The practical significance of the results of the study is to develop practical recommendations for improving the quality of the process of management and provision of public organization services, which can be used by the Office of the State Treasury Service of Ukraine in Ternopil. Keywords: management process, public organization, management process, treasury service.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ПУБЛІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 1.1. Визначення публічного управління як елемента суспільної діяльності 1.2 Основні аспекти формування та розвитку публічної діяльності в Україні 1.3 Сутність якості процесу управління та надання послуг бюджетних організацій, його основних чинників РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У М. ТЕРНОПОЛІ 2.1 Визначення організаційних аспектів та особливостей функціонування органів казначейства 2.2 Аналізування фінансових результатів діяльності Управління державної казначейської служби України у м. Тернополі 2.3 Дослідження якісних характеристик процесу управління та надання послуг Управління державної казначейської служби України у м. Тернополі РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ У М. ТЕРНОПОЛІ 3.1 Впровадження сучасних інформаційних систем електронного обслуговування для ефективного управління коштами у діяльності міського казначейства 3.2 Пропозиції модернізації інформаційного забезпечення Управління державної казначейської служби України у м. Тернополі 3.3 Зарубіжний досвід надання бюджетних послуг як можливості імплементації у вітчизняну казначейську практику 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Охорона праці 4.2 Безпека в надзвичайних ситуаціях ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33609
Власник авторського права: Флиста Н.В.
Перелік літератури: БІБЛІОГРАФІЯ 1. Абраменко Ю.Ю. Публічні послуги та їх роль у забезпеченні якості управління. Публічне адміністрування: теорія і практика. Електронний збірник наукових праць, 2011. Вип. 2 (6). URL: http://www.dridu.dp.ua/zbirnik/2011-02(6)/11ayyzyu.pdf 2. Авер’янов В.Б. Не "керувати" людиною – служити їй: нові пріоритети у правовому регулюванні відносин між владою і людиною. Віче, 2015. № 4. С. 10–15. 3. Авер’янов В. Як надавати управлінські послуги: Людина і виконавча влада у контексті адміністративної реформи. Людина і влада, 2010. № 3-4. С. 28–30. 4. Адмiнiстративна процедура та адмiнiстративнi послуrи. Зарубiжний досвiд i пропозицiї для України; автор-упорядник В. П. Тимощук. К.: Факт, 2013. 496 с. 5. Адміністративні послуги – обличчя влади для громадян. Центр адаптації державної служби до стандартів ЄС. URL: http://www.center.gov.ua/ 6. Адміністративні послуги ДМС і МВС: аналіз правових засад надання та результати соціологічного дослідження; під заг. ред. Бєлоусова Ю.Л., Батчаєва В. К. Київ: Асоціація УМДПЛ, ХІСД, 2013. 92 с. 7. Алексєєв І.В. Стратегії розвитку підприємств і державне регулювання економіки: монографія. Київ: Вид-во УАДУ, 2008. 204 с. 8. Амосов О.Ю. Перетворення механізмів державного регулювання економічного розвитку. Державне управління та місцеве самоврядування: збірник наук. праць: у 2-х ч.; за заг. ред. Г. І. Мостового, Г. С. Одінцової. Харків: ХарРІДУ УАДУ, 2011. Вип. 2. С. 10-16. 9. Аналітичний звіт щодо корупційних ризиків у сферах надання адміністративних послуг та контрольно-наглядової діяльності публічної адміністрації в Україні. Міністерство юстиції України. Офіційний веб-сайт. URL: http://www.minjust.gov.ua/21894 . 10. Балашов А. Ідеальний державний службовець: як його сформувати / А. Балашов. Персонал. 2015. № 2. С. 76-79. 11. Бальцерович Л. Свобода і розвиток. Економія вільного ринку/ Л. Бальцерович; пер. з польськ. А. Павлишин. Львів: Арсенал, 2010. 332 с. 12. Блінов А. Олександр Пасхавер: "систему побудовано так, що в нас стався негативний відбір у чиновництві" [Електронний Дзеркало тижня. Україна, 2014. №24. URL: http://gazeta.dt.ua/macrolevel/oleksandr-pashaver-sistemu-pobudovano-tak-scho-v-nas-stavsya-negativniy-vidbir-u-chinovnictvi.html 13. Большая энциклопедия психологических тестов. Автор-составитель А. Карелин. М.: Эксмо, 2007. 416 с. 14. Бригілевич І., Дзюба А. Громадський моніторинг процесу надання адміністративних послуг. Львів: Львівська ГО "Центр досліджень місцевого самоврядування", 2014. 56 с. 15. Бригіневич І.І., Загайний В.А. Центри надання адміністративних послуг: створення та організація діяльності: практ. посіб.; за заг. ред. В. П. Тимощука. К.: СПД Москаленко О.М., 2015. 440 с. 16. Брус Т.М., Даньшина Ю.В. Удосконалення процедур надання адміністративних послуг в Україні: проблеми та перспективи. Науковий вісник Академії муніципального управління: зб. наук. пр. Серія "Управління". Акад. муніцип. упр. К., 2013. № 4. С. 88-97. 17. Бугайова Н. М., Єрмаш Н. М. Психологічні складові особистості державного управлінця. Global International Scientific Analytical Project. URL: http://gisap.eu/ru/node/1342 18. Буренко Т.О. Електронне врядування – запорука ефективної системи державних адміністративних послуг України. Стратегія регіонального розвитку: формування та механізми реалізації: матеріали наук.-практ. конф. за між нар. участю (30 жовт. 2009 р., Одеса). Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2009. С. 291–292. 19. Буренко Т.О. Формування системи надання адміністративних послуг органами державної влади в Україні: дис. канд. держ. упр.: 25.00.01. НАДУ при Президентові України. Київ, 2011. 228 с. 20. Бьюзен Т. Суперинтеллект; пер. с англ. Ю.Е. Андреева. Мн.: ООО "Попурри", 2015. 400 с. 21. Варцаба В.І. Теорія гармонії та гармонізації як основа удосконалення управління людськими ресурсами соціально-економічних систем. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія "Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості", 2013. №1 (7). С. 79-90. 22. Василишина Н.Є. Управління підприємствами в умовах зовнішніх регулювань: автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.04. ІФНТУНГ. Івано-Франківськ, 2009. 20 с. 23. Василишина Н.Є. Моделювання умов раціональної та ефективної взаємодії влади і бізнесу в рамках регіональних суспільних систем. Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Інноваційно-інвестиційне забезпечення стратегії розвитку регіону: зб. наук. праць. Львів: НАН України. Інститут регіональних досліджень, 2008. Вип. 2 (70). С. 42–52. 24. Васильєва Н.В. Застосування проектного менеджменту в системі надання адміністративних послуг. Електронне наукове фахове видання "Державне управління. Удосконалення та розвиток". URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=663 25. Васильєва Н.В. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку системи надання адміністративних послуг на регіональному рівні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. держ. упр: 25.00.02. Акад. муніцип. упр. Київ, 2014. 36 с. 26. Васильєва О.І. Регіональне управління в умовах реформування владних відносин: монографія. Донецьк: Юго-Восток, 2009. 435 с. 27. Вдосконалення діяльності ЦНАП. Центр надання адміністративних послуг у м. Суми. URL: http://cnap.sumy.ua/node/175 28. Великий тлумачний словник сучасної української мови. Уклад. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) Уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел. К.: Ірпінь: ВТФ Перун, 2001. 1440 с. 29. Виробництво, надання і розподіл адміністративних послуг – головна місія влади, як суб'єкта ринкових відносин. Деякі аспекти практики підвищення якості адміністративних (державних) послуг у США, Великобританії та Канаді. Регуляторна стратегія: практика регулювання. URL: http : // www.academia.org 30. Витко Т.Ю. Удосконалення добору кадрів на державну службу в Україні: дис. канд. держ. упр.: 25.00.03. ДРІДУ НАДУ при Президентові України. 2011. 258 с. 31. Вишневський А., Хмельницька О. Застосування моделі та профілів компетентності для управління персоналом в системі державної служби. Вишневський. Вісник Державної служби України, 2014. № 4. С. 38-44. 32. Власенко О.В., Ворона П.В., Пухтинський М.О. Зарубіжний досвід організації та роботи місцевої влади. – Полтава: Полт. НТУ, 2009. 288 с. 33. Гавриш Р. Нова парадигма державного управління як фактор випереджаючого розвитку для України. Революція управлінців і (не)ефективність державного управління в Україні: Вісн. школи політичної аналітики Національного університету Києво-Могилянська Академія. №3. К.: [НУ КМА], 2018. URL: http://www.spa.ukma.kiev.ua/visnyk. 34. Гарднер Говард. Структура разума: теория множественного интеллекта. М.: Вильямс, 2007. 512 с. 35. Гнидюк Н.А. Публічна адміністрація як об’єкт структурних змін. Збірник наукових праць Української Академії державного управління при Президентові України; за заг. ред. В. І. Лугового, В. М. Князєва. К.: Вид-во УАДУ, 2011. Вип. 1. С. 202-212. 36. Головний спеціаліст відділу (Центру) надання адміністративних послуг. Шевченківський район міста Києва. Офіційний сайт РДА. URL: http://shev.gov.ua/index.php?option=com_content&task= view&id=8378&Itemid=189 37. Гончарук Н., Прокопенко Л. Організаційно-правові аспекти надання адміністративних послуг в Україні. Публічне управління, 2011. № 1 (5). С. 26–32. 38. Гордєєв О. Концептуальні підходи до сутності інституційного механізму. Публічне адміністрування : теорія та практика, 2012. № 3 (11). С. 36–42. 39. Горєлов Д. Сучасні стандарти надання публічних послуг громадянам органами державної влади. Стратегічні пріоритети, 2007. № 3 (4). С. 12–16. 40. Горлач М., Кремень В. Політологія: наука про політику: підручник для студ. вищ.навч. закл. К.: Центр учб. літератури, 2009. 840 с. 41. Горькова Н. Формування якостей ідеального державного управлінця. Ефективність державного управління: зб. наук. пр. ЛРІДУ НАДУ при Президентові України; за заг. ред. проф. В. С. Загорського, 2007. Вип. 13. С. 325-331. 42. Гоулман Д. Эмоциональный интеллект; пер. с англ. А. П. Исаевой. М.: АСТ, 2009. 478 с. 43. Грицяк І.А. Розвиток європейського управління в контексті впливу на державне управління в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. держ. упр.: 25.00.01. НАДУ при Президентові України. К., 2006. 36 с. 44. Данилюк-Черних І.М., Лис А.Б., Петренко В.П. Використання в кадровому менеджменті комп’ютерного тестування за концепцією Томаса-Кілмена. Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства: матер. 2-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 01.11.-01.12. 2014 р. м. Полтава. Ч. 1. Полтава: Видавець ФОП Мирон І. А., 2014. С. 330–332. 45. Данилюк-Черних І. М., Петренко В. П. Управління використанням інтелектуального потенціалу людських ресурсів підприємств на засадах сінтелектики і синергізму. Регіональна економіка. № 1, 2011. С. 148-155. 46. Даньшина Ю. В. Зарубіжний досвід оцінювання якості надання адміністративних послуг. Теорія та практика державного управління, 2011. Вип. 4 (35). С. 467–475. 47. Дембіцька С.Л. Кадрове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування в реалізації адміністративних послуг населенню України. Митна справа: науково-аналітичний журнал. Л.: Нац. ун-т "Одеська юрид. акад.", 2008. № 4. С. 59–63. 48. Державне управління в Україні: навч. посіб.; за заг. ред. В. Б. Авер'янова. К.: Юрінком Інтер, 2008. 432 с. 49. Державне управління та державна служба: словник-довідник // уклад. Ю. Оболенський. К.: Вид-во КНЕУ, 2005. C. 283. 50. Державне управління: словн.-довід.; уклад.: В. Д. Бакуменко (кер. творчого кол.), Д. О. Безносенко, І. М. Варзар, В. М. Князев, С. О. Кравченко, Л. Г. Штика; заг. ред. В. М. Князева, В. Д. Бакуменка. К.: Вид-во УАДУ, 2002. 228 с. 51. Державне управління: словн.-довід.; уклад.: В.Д. Бакуменко (кер. творчого кол.), Д.О. Безносенко, І.М. Варзар, В.М. Князев, С.О. Кравченко, Л. Г. Штика; заг. ред. В.М. Князева, В.Д. Бакуменка. К.: Вид-во УАДУ, 2002. 228 с. 52. Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг: розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/523-2014-%D1%80
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:281 — публічне управління та адміністрування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора