Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33339
Назва: Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентства
Інші назви: Improvement of management system of an advertising agency marketing
Автори: Бучинський, Валентин Володимирович
Buchynsky, Vаlentyn
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бучинський В. В. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентства : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / В. В. Бучинський. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 85с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата внесення: 23-гру-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
Semenyuk, Svitlana
Члени комітету: Тимошик, Наталя Степанівна
Timoshik, Natalia
УДК: 339.138
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
маркетингове управління
маркетинговий менеджмент
стратегія
ринок рекламних послуг
marketing management
strategy
market of advertising services
Кількість сторінок: 85
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на тему «Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентства»» Бучинського Валентина Володимировича. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Факультет економіки та менеджменту, Кафедра промислового маркетингу, група ПМм–61 // Тернопіль, 2020. C. – 89, рис. – 12, табл. – 10, , додат. – 2, бібліогр. – 75. Мета роботи: узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління системою маркетингової діяльності рекламного агентства. Методи виконання роботи: емпіричний, графічний, порівняльний, теоретичного пізнання; економічного аналізу, абстрактно-логічний. Результатом роботи є проведене дослідження системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентства «Арніка». Проведено STEP-аналіз та SWOT-аналіз діяльності компанії та запропоновано напрямки вдосконалення управління системою маркетингу для досліджуваного підприємства на основі формування стратегії.
Qualification work on theme «Improving the management system of marketing activities of an advertising agency» by student Buchynsky Vаlentyn. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University, Faculty of Faculty of Economics and Management, Department of Industrial Marketing, group PMm-61 // Ternopil, 2020. Pages. – 89, pictures. – 12, tables. – 10, slides – 2, bibl.ref. 2,– 75. The purpose of the work: generalization of theoretical and practical principles, as well as the development of recommendations for the management of the marketing system of the advertising agency. Methods of work execution: empirical, graphical, comparative, theoretical knowledge; economic analysis, abstract-logical. The result of the work is a study of the management system of marketing activities of the advertising agency "Arnica". The STEP-analysis and SWOT-analysis of the company's activity are carried out and the directions of improvement of marketing system management for the researched enterprise on the basis of strategy formation are offered.
Опис: Метою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління системою маркетингової діяльності рекламного агентства. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження:  розкрити сутність та охарактеризувати маркетинг як основну функцію менеджменту;  охарактеризувати стратегії та концепції управління маркетингом;  визначити процес управління системою маркетингу;  дати характеристику маркетингової діяльності досліджуваного рекламного агентства;  провести оцінку макро- та мікросередовища компанії «Арніка»;  здійснити SWOT-аналіз досліджуваного підприємства;  сформувати стратегію для управління системою маркетингу рекламного агентства «Арніка»;  запропонувати створення веб-сайту як ефективного інструменту управління маркетингом компанії;  дати обґрунтування стратегічної орієнтації компанії;  проаналізувати систему охорони праці та дослідити систему безпеки в надзвичайних ситуаціях. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність рекламного агентства «Арніка». Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні підходи до управління системою маркетингу для досліджуваного підприємства. Методи дослідження. Для виконання поставлених завдань було використано наступні методи дослідження : 1) теоретичні (абстрагування, узагальнення, аналіз, синтез, пояснення, порівняння, класифікація,), емпіричні (опис, спостереження,), а також методи теоретичного пізнання, які дозволяють розкрити суть та основні підходи до створення системи управління маркетингом; 2) методи економічного аналізу, за допомогою яких було здійснено аналіз макро- і мікросередовища, та на основі цього SWOT-аналіз рекламного агентства,а також при обґрунтуванні його стратегічної орієнтації; 3) абстрактно-логічний (для узагальнення та формулювання висновків). Наукова новизна полягає у формуванні комплексного підходу до управління маркетинговою діяльністю на основі розробки стратегії та обґрунтування стратегічної орієнтації шляхом побудови стратегічної та розрахункової карти рекламного агентства «Арніка». Практичне значення дослідження. Розроблено практичні рекомендації щодо створення сайту як ефективного інструменту, що надасть змогу досліджуваному рекламному агентству успішно функціонувати на ринку.
Зміст: Вступ ...86
Розділ 1. Теоретичні підходи до управління системою маркетингової діяльності підприємства ... 7
1.1. Маркетинг як основна функція менеджменту...7
1.2. Характеристика стратегій та концепцій управління маркетингом...13
1.3. Процес управління системою маркетингу...22
Висновки до розділу 1...24
Розділ 2. Аналіз діяльності рекламного агентства «арніка» на ринку рекламних послуг тернопільської області ...26
2.1. Загальна характеристика маркетингової діяльності компанії...26
2.2. Оцінка макро-та мікросередовища рекламного агентства «Арніка»...30
2.3. SWOT-аналіз досліджуваного підприємства ...42
Висновки до розділу 2...48
Розділ 3. Напрямки вдосконалення управління системою маркетингової діяльності досліджуваного підприємства ...50
3.1. Формування стратегії для управління системою маркетингу рекламного агентства «Арніка»…50
3.2. Створення веб-сайту як ефективного інструменту управління маркетинговою діяльністю компанії...58
3.3. Обґрунтування стратегічної орієнтації компанії...65
Висновки до розділу 3...71
Розділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях ...72
Висновки до розділу 4...75
Висновки...76
Список використаних джерел...79
Додатки...86
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33339
Власник авторського права: © Бучинський Валентин Володимирович, 2020
Перелік літератури: 1. Господарський кодекс України [прийнято ВР 16 січня 2003 року, №436-IV]. // Відомості Верховної Ради України, 2003, № 18, № 19-20, № 21-22, ст.144 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15
2. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України [прийнято ВР 18 грудня 2008 року № 689-VІ] // www.rada.gov.ua.
3. Про захист прав споживачів: Закон України [прийнято ВР 12 травня 1991 року № 1023-XII] // www.rada.gov.ua.
4. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.ua.
5. Про рекламу: Закон України [прийнято ВР 3 липня 1996 № 270/96-ВР] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 39, ст. 181 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
6. Про ціни і ціноутворення: Закон України [прийнято ВР 21 червня 2012 року № 5007-VI] // www.rada.gov.ua.
7. Аналіз господарської діяльності: навчальний посібник / за ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 384 с.
8. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия : Учеб. для вузов / Генри Ассэль; [Пер. с англ. Штернгарца М. З.]. - 2. изд. - М. : Инфра-М : НФПК NTF, 2001. - XII, 803 с.
9. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст]: навч. посібник / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. – Київ: Професіонал, 2006. – 336 с.
10. Балабанова Л.В. Маркетинговий менеджмент : [навч. посіб.] / Л.В. Балабанова ; 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2004. – 354 с. 36
11. Белявцев М.І. Маркетинговий менеджмент : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. заклад.] / За ред. М.І. Белявцева, В.М. Воробйова, В.Г. Кузнєцова. – К. : Донецький нац. ун-т, 2006. – 407 с.
12. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник / О.А. Біловодська. – К. : Знання, 2010. – 332 с.
13. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак. – Київ : КНЕУ, 2000. – 100 с.
14. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./ С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
15. Герасимчук З.В. Маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності регіону / З.В. Герасимчук, О.О. Яринюк // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2014. - Вип. 11. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2014_11_9
16. Голодец Б.М. Современная концепция соціального маркетинга [Электронный ресурс] / Б.М. Голодец // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 6. – Режим доступа: http://www.mavriz.ru/articles/ 2001/6/321. html.
17. Голубков Е.П. Маркетинг для профессионалов: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Е.П. Голубков. – М. Изд-во «Юрайт», 2016. – 474с.
18. Друкер П. Практика менеджмента. /П. Друкер – Манн, Иванов и Фербер , 2015 – 416 с.
19. Друкер П. Энциклопедия менеджмента / Под ред Т.А. Гуреш, пер. с англ. О.Л. Пелявского – М. : Издательский дом «Вильяме», 2004. – 432 с.
20. Ивашкова Н.И. Управление маркетингом / Н.И Ивашкова – М. : ИНФРА-М, 2010. – 176 с. 6. Бейкер М. Маркетинг / М Бейкер – СПб : Питер, 2002. – 1192 с.
21. Іванова Р.Х. Маркетинговый менеджмент / Р. Х. Иванова. – Х.: «ИНЖЭК», 2007. – 120 с.
22. Калмикова Н.М. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством [Електронний ресурс] / Н.М. Калмикова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/node/906.
23. Калюжнова Н.Я. Маркетинг: общий курс / Н.Я. Калюжнова, А.Я. Якобсон. – 2-е изд., испр. – М. : Омега-Л, 2007. – 476 с.
24. Копич І. М., Сороківський В.М., Стефаняк В.І. Математичні моделі в менеджменті та маркетингу. Навч. посібник. Рекомендовано МОН України. «НОВИЙ СВІТ-2000», 2020. – 376с
25. Короткова А.В Управление маркетингом / А.В. Короткова, И.М. Синяевой. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити-Дана, 2005. – 463с.
26. Котлер Ф. Маркетинг / Ф. Котлер. – «КМ-Букс». – 2019. – 224с. 27. Краузе О.І. Дослідження конкурентоспроможності підприємства [Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу:колективна монографія /за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: «Бескиди», 2020. – 179 с.] - С. 77-86.
28. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент / В.М. Куценко. – Київ: МАУП, 2003. – 184 с.
29. Ламбен Ж-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ламбен Жан-Жак – «Наука», 1996. – 589 с. 37
30. Левицька І. В. Менеджмент підприємств за кризових умов: Навч. посібник. 2-гє видання. Рекомендовано МОН України. «НОВИЙ СВІТ2000», 2020 р. – 176с.
31. Майсак О.С. SWOT-анализ: объект, факторы, стратегии. Проблема поиска связей между факторами / О.С. Майсак // Управление и высокие технологи. – 2013. – №1.
32. Маркетинг / Романов А.А., Басенко В.П., Жуков Б.М. – Під заг. ред.. А.А. Романова. - М.: 2012. — 440 с.
33. Маркетинг підприємства : навчальний посібник / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
34. Маркетинг. Учебник /А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др. — М.: Банки и биржи, 1996. — 560 с.
35. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін.: Ред.-упор. О. І. Сидоренко, П. С Редько. - К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. - 422 с.
36. Маркетинг-менеджмент : [учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры] / Под ред. И.В. Липсица, О.К. Ойнер. – М. : Юрайт, 2016. – 379 с.
37. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. / Під ред. Н. Карперко. – Центр навчальної літератури. – 2019. – 252 с.
38. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст ]: навч. посібник / Л.В. Балабанова, А.В. Балабаниць. - К. : Професіонал, 2004. - 224 с.
39. Маркетинговий менеджмент. [Текст]: навч. посібник / Л.В.Балабанова [та ін.] – 2-ге вид., переробл. і доп. – Донецьк: Дон ДУЕТ, 2002. – 290 с.
40. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник / [Россоха В.В., Гуменна О.В., Пічик К.В., Романченко Н.В.] ; за ред. В.В. Россохи. - К. : ННЦ "ІАЕ", 2014. - 244 с.
41. Маркетинговий менеджмент: Опорний конспект лекцій: навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 37 с.
42. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. – К.: Видавництво «Хімджест», 2008. – 720 с.
43. Мягков Е. Как разработать, формализовать и внедрить систему KPI в компании / Е. Мягков // Финансист. – 2008. – №11.
44. О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Дж. О’Шонесси ; пер. с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – СПб. : Питер, 2002. – 857 с
45. Огилви Д. Тайны рекламного двора. Советы старого рекламиста / Д. Огилви. - М.: Эксмо, 2007. [Электронный ресурс].- Режим доступа:http://www.bt-ural.ru
46. Оксентюк Б.А. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Богдана Андріївна Оксентюк, Ольга Михайлівна Фроленко // Галицький економічний вісник, — Тернопіль: ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 198-204.
47. Основи маркетингу: Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вузів / А. Кус; Пер., наук.ред.: А. Ф Павленко, В. П Пилипчук. - К. : Нічлава, 1999. – 223с.
48. Основи охорони праці [Текст]: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. – К. : Основа, 2006. – 448 с.
49. Основы некоммерческого маркетинга / Андреев С.Н; Мельниченко Л.Н.- Изд-во: М.: Прогресс-Традиция, 2000. – 320с.
50. Офіційний сайт Державної служби статистики України: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua
51. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч. Посібник / В.Р. Прауде, О.Б. Білий. - К.: Вища шк., 1994. - 256 с.
52. Приймак А. Управління проектами: навчальний посібник – 2-ге вид., перероб. і доп.: КНУ ім. Т.Шевченка, 2011. – 420с.
53. Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на 2021—2027 роки / Постанова КМУ від 05.08.2020 р Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-derzhavnoyi-strategiyi-regionalnogo-rozvitku-na-20212027-t50820
54. Райко Д.В. Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві / Д.В. Райко, Л.Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – №3. – С. 142-153.
55. Семенюк С. Маркетингові стратегії [Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник /за ред. Штефанича Д.А. – Тернопіль: «Економічна думка», 2015. – 241 с.] - С. 126-135.
56. Семенюк С. Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Світлана Богданівна Семенюк // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 204-212.
57. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу / С. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2018. — Том 55. — №2. – С.98-106
58. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. - № 1 (Том 4). – С.61-72
59. Сидорук Ю. А. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади [Електронний ресурс] / Ю. А. Сидорук // Ефективна економіка. – 2013. – № 11. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2485.– Назва з екрана.
60. Соловьёв Б.А. Управление маркетингом./ Б.А Соловьёв. – М. : Инфра-М, 1999. – 147 с.
61. Старостіна А.О. Маркетинг. Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В.Крикавський та ін., за ред.. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1070с.
62. Терминологический словар маркетинга [Электронный ресурс] / ред.. Г.Л. Багиева. - Режим доступа: . https://www.marketing.spb.ru/read/docum/a21.htm
63. Титова В.А. Маркетинг / В.А. Титова. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2001. – 448 с.
64. Титоренко Г.А. Информационные системы в экономике / Г.А. Титоренко. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити-Дана, 2008. – 463 с.
65. Фалович В.А. Комунікації підприємств в Інтернеті: тренди і напрями розвитку /В.А. Фалович, О.С. Довгунь //Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
66. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств / Р.В. Федорович, С.Б. Семенюк // Наука й економіка, 2010. - №2. – С.150-155
67. Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень: монографія / А.В. Федорченко. – К. : КНЕУ, 2009. – 267 с.
68. Чисельність наявного населення Тернопільської області – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.te.ukrstat.gov.ua/files/Bul/nm_z1_2019.pdf
69. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства / Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 89–102.
70. Шубіна С.В., Мірошник О.Ю. Стратегічний аналіз практикум. Навчальний посібник Рекомендовано МОН України. «НОВИЙ СВІТ2000», 2020 р. – 218с.
71. Шумейко В.М. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В.М. Шумейко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №1. – С. 46-48.
72. Щербань В.М. Маркетинговий менеджмент [Текст]: навч. посібник / В.М. Щербань. – Київ: Центр навчальної літ., 2006. – 223 с.
73. Эванс Дж.Р. Маркетинг / Дж.Р. Эванс, Б. Берман ; пер. с англ. – М.: Сирин, 2002. – 308 с.
74. American Marketing Association. Marketing Dictionary [Електронний ресурс].- Режим доступу: https://www.ama.org/topics/branding/
75. Drucker, Peter F., «The Practice of Management», 1954. ISBN 0-06-011095- 3. Русскоязычное издание: Практика менеджмента. — М.: «Вильямс», 2007. — С. 400.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора