XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020) : [94] コレクションホームページ

Logo
XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів
«Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»

Організатори:

  • Міністерство освіти і науки України
  • Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
  • Факультет економіки та менеджменту
  • Кафедра промислового маркетингу

Дата проведення: 16 листопада 2020 року

До участі в конференції запрошуються професорсько-викладацький склад навчальних закладів, аспірантів, студентів, управлінців та працівників органів державної влади, представників ділових кіл до участі у роботі.

Тематичні напрями роботи конференції:

  • Концептуальні аспекти розвитку економіки
  • Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища
  • Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств
  • Маркетингові технології підприємств сфери послуг

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.

Форма участі: дистанційна

Для участі у конференції просимо Вас до 9 листопада 2020 р. подати на кафедру промислового маркетингу ТНТУ інженеру кафедри Зварич І. Б.

  • заявку на участь у конференції (паперовий варіант);
  • електронний варіант тез доповіді.

Контактна інформація

Адреса оргкомітету
м. Тернопіль, 46000
вул. Білогірська, 50, каб. 209
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
кафедра промислового маркетингу
E-mail: kaf_mv@tu.edu.te.ua
Секретар оргкомітету:
Краузе Ольга Ігорівна — к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу: тел. 097 94 355 79

Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали XІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2020. – 196 c.

МТПСНТС

Зміст


1
3
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТА ДОСВІД
4
6
8
10
12
14
16
18
20
22
24
26
28
ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА ТА РУШІЙНА СИЛА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
30
32
34
36
38
40
42
44
46
48
51
53
55
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
57
60
62
64
66
68
70
72
74
77
79
81
83
85
87
89
91
93
95
98
100
102
104
106
108
110
СТРАТЕГІЧНІ МАРКЕТИНГОВІ ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
112
114
116
118
120
122
124
126
128
130
132
134
136
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
138
140
142
144
146
148
150
152
154
156
158
160
162
164
166
168
170
172
174
176
178
180
182
184
186
 
188

Content


1
3
MARKETYNHOVI INNOVATSII: TEORETYKO-METODYCHNI ZASADY TA DOSVID
4
6
8
10
12
14
16
18
20
22
24
26
28
INTERNET TEKHNOLOHII YAK OSNOVA TA RUSHIINA SYLA ROZVYTKU SUCHASNOHO PIDPRYIEMNYTSTVA
30
32
34
36
38
40
42
44
46
48
51
53
55
MARKETYNHOVI TEKHNOLOHII V KONTEKSTI ZABEZPECHENNIA KONKURENTOSPROMOZHNOSTI PROMYSLOVYKH PIDPRYIEMSTV
57
60
62
64
66
68
70
72
74
77
79
81
83
85
87
89
91
93
95
98
100
102
104
106
108
110
STRATEHICHNI MARKETYNHOVI PRIORYTETY ROZVYTKU BIZNESU
112
114
116
118
120
122
124
126
128
130
132
134
136
MARKETYNHOVI TEKHNOLOHII PIDPRYIEMSTV SFERY POSLUH
138
140
142
144
146
148
150
152
154
156
158
160
162
164
166
168
170
172
174
176
178
180
182
184
186
 
188

ブラウズ
このコレクションを購読する RSS Feed RSS Feed RSS Feed
コレクションアイテム(投稿日の降順ソート): 1 - 94 / 94
タイプ発行日Date of entryタイトル寄与者
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості роздрібної торгівліСемеген, Олексій; Semegen, Alexey
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Інноваційні засоби рекламиОксентюк, Богдана Андріївна; Грабовський, Андрій; Oksentyuk, Bogdana; Hrabovskyi, Andrii
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Людський ресурс у виробництві послугСтеців, Ярослав; Stetsiv, Yaroslav
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Зміст-
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Управління маркетинговою діяльністю підприємств послугРабий, Віктор; Rabiy, Victor
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості консалтингових послугЧубак, Богдан; Chubak, Bogdan
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Унікальність туристичних об’єктів УкраїниМикитюк, Софія; Mykytyuk, Sofia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Туристично-рекреаційна діяльністьПоліщук, Наталія; Polishchuk, Natalia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Взаємозв'язок асортиментної політики та ефективності діяльності торгового підприємствПаньків, Дарина; Pankiv, Daryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Естетична виразність логотипів туристичних фірмМаркович, Марія; Markovich, Maria
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Програми лояльності клієнтів як інструмент розвитку готельного бізнесуОстровська, Галина; Веретик, Андрій; Садова, Оксана; Ostrovska, Halyna; Veretyk, Andriy; Sadova, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Реклама в сучасному суспільствіПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Основні засади регулювання діяльності з надання туристичних послуг у міжнародному розрізіНагорняк, Галина Степанівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Nagornyak, Galina; Malyuta, Lyudmila; Kuz, Tatiana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості функціонування ринку міжнародних транспортних перевезеньІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Соціально-актуалізаційний потенціал зеленого туризмуОстрожинський, Руслан; Ostrozhynskyi, Ruslan
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Роль упаковки при реалізації товаруГолова, Віталій; Golova, Vitaly
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Інноваційність соціальних заходів у сфері здоров’яКотик, Ірина; Kotyk, Iryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Мерчандайзинг – сучасна маркетингова технологія у роздрібній торгівліКміта, Тетяна; Kmita, Tetiana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Прихований маркетингДябло, Марія; Dyablo, Maria
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільствіЗяйлик, Марія Федорівна; Zaylyk, Maria
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Технологія крауд-маркетингу у сфері послугКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Аеропорти як транспортно-логістичні хаби в туристичній індустріїАндрейків, Оксана; Левкович, Руслана; Andreykiv, Oksana; Levkovich, Ruslana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Аромамаркетинг в готельному бізнесіАндрейків, Оксана; Пащак, Оксана; Andreykiv, Oksana; Pashchak, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Тенденції розвитку рекламного бізнесуБучинський, Валентин; Buchynsky, Valentin
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Туристичний продукт як об'єкт маркетингових дослідженьГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiya; Kulyk, Yuliia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємстваБереза, Віталій; Bereza, Vitaly
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості життєвого циклу товару в умовах кризиДручків, Ганна; Druchkiv, Hanna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Стратегічні напрямки маркетингової діяльності інтернет провайдерівФедай, Юлія; Feday, Yuliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Технології підвищення рівня комфорту у готельному бізнесіАндрейків, Оксана; Латюк, Олена; Andreykiv, Oksana; Latyuk, Olena
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризиФалович, Володимир Андрійович; Бакуліна, Наталія; Falovych, Volodymyr; Bakulina, Nataliia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості виникнення ризиків у ланцюгах поставокЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Стратегія розвитку бізнесу: підхід високого зростанняЯнковська, Влада; Yankovska, Vlada
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Маркетинг цінностейШморгун, Віталій; Shmorgun, Vitaly
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Стратегічне планування маркетингової діяльності в соцмережахІвасик, Катерина; Ivasyk, Kateryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Формування та дослідження попиту на інновації в УкраїніДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Маркетингова стратегія як важливий елемент стратегічного набору для забезпечення розвитку агробізнесу і впровадження агротехнологійМалюта, Людмила Ярославівна; Пончик, Мар’яна; Malyuta, Lyudmila; Ponchyk, Mariana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Методики модифікації поведінки споживачівСаламон, Антон; Бурліцька, Оксана Петрівна; Salamon, Anton; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Методика побудови стратегії просування бренду в інтернетіНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Стратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерівПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Формування стратегії конкурентних переваг промислового підприємстваГораль, Олег; Horal, Oleg
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Ризики в купівельній поведінці споживачівГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Сучасні підходи до мотивації персоналуЯкимів, Микола; Yakymiv, Mykola
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Роль маркетингової служби на підприємствах західного регіону УкраїниЯдчишин, Павло; Yadchyshyn, Pavlo
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринкуЯсиновський, Іван; Yasinovsky, Ivan
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Ендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваШундаревська, Христина; Shundarevska, Khrystyna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Управління маркетингом рекламного агентстваБучинський, Валентин; Buchynsky, Valentin
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Конкурентна розвідка чи промисловий шпіонажШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svetlana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Напрями підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваЦимбал, Лілія; Tsymbal, Liliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості мотивації персоналу на підприємствах гірничої промисловостіЧорнописька, Світлана; Chornopyska, Svitlana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Упаковка як елемент мерчандайзингуБуранич, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Buranych, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Джерела формування цінності брендуСарабун, Наталя; Sarabun, Nataliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємстваВолодимир, Фалович; Павло, Ядчишин; Volodymyr, Falovych; Pavlo, Yadchyshyn
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Розвиток працівників як невід’ємна частина стратегії управління персоналомПаламарчук, Наталія; Palamarchuk, Nataliia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Управління персоналом як фактор реалізації стратегії підприємстваРудчик, Владислав; Rudchyk, Vladyslav
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Значимість іміджу для успіху організаціїПастухевич, Назар; Pastukheviich, Nazar
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємствМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Підвищення конкурентоспроможності підприємств в контексті їх стратегічного розвиткуРобак, Петро; Robak, Peter
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваКурій, Наталія; Kurii, Nataliia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості попиту на промисловому ринкуДручків, Ганна; Druchkiv, Hanna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Технології продажів як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Деякі аспекти управління інтелектуальним капіталомКорбило, Олена; Korbylo, Olena
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Еволюція розвитку маркетингуБодрух, Ірина; Bodrukh, Iryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Сутність купівельної поведінки споживачаБоднар, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємствГораль, Олег; Horal, Oleg
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Shelf ready packing в мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємстваВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Система мотивації до праці як умова ефективної діяльності організації за сучасних умовГавура, Сергій; Havura, Serhii
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020РемаркетингШпилик, Світлана Василівна; Чабан, Тетяна; Shpylyk, Svetlana; Chaban, Tatiana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Система стимулювання перосналу на підприємстві та значення його оцінкиБашинський, Андрій; Bashinsky, Andrew
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Афіліативний маркетингЧеченюк, Ірина; Checheniuk, Iryna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Оцінка конкурентоспроможності підприємстваБерезівська, Надія; Nadiya, Berezivska
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачівБоднар, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Стратегія удосконалення іміджу підприємства та smm -маркетингЧабан, Тетяна; Chaban, Tatiana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Ключові тренди розвитку інтернет провайдерівПіняк, Ірина Любомирівна; Федай, Юлія; Pinyak, Iryna; Feday, Yuliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послугСукач, Галина; Sukach, Galyna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Сучасні тренди інтернет-маркетингуСвергун, Михайло; Sverhun, Mykhailo
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємстваСвергун, Микола; Sverhun, Mykola
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Інформаційний дизайн як комунікативний інструментМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництваЛавро, Надія; Lavro, Nadia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Особливості інтернет-маркетингуДемків, Павло; Demkiv, Pavlo
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Інтернет-технології в туризміОжібко, Мар’яна; Ozhibko, Mariana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Передмова-
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Банерна реклама як інструмент просування в мережі інтернетГрабовський, Андрій; Hrabovskyi, Andrii
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Маркетинг 3.0 – нова парадигма маркетингуЧорноус, Іванна; Chornous, Ivanna
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Створення маркетингових служб в системі управління інтернет-маркетингом фірмиГрабовський, Вячеслав; Hrabovskyi, Viacheslav
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Інноваційні процеси на підприємствах харчової промисловості: сучасний поглядПашко, Юлія; Pashko, Julia
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Маркетингові інновації в діяльності підприємстваЧорномаз, Соломія; Shornomas, Solomija
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Аспекти формування бренду промисловими підприємствами УкраїниСарабун, Наталія; Sarabun, Nataliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Поняття інноваційного маркетингу як інструменту розвитку підприємстваФлісак, Віталій; Flisak, Vitalii
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Інноваційно-наукові підходи до вивчення соціальної роботиСвергун, Людмила; Sverhun, Liudmyla
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Редакційні сторінки-
Proceedings Book16-11月-202017-11月-2020ХІ регіональна науково-практична інтернет - конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“-
コレクションアイテム(投稿日の降順ソート): 1 - 94 / 94