Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32713

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСладковські, Олександр
dc.contributor.authorРубан, Владислав Миколайович
dc.contributor.authorSładkowski, Aleksander
dc.contributor.authorRuban, Vladislav
dc.date.accessioned2020-09-29T18:34:24Z-
dc.date.available2020-09-29T18:34:24Z-
dc.date.created2020-06-10
dc.date.issued2020-06-10
dc.date.submitted2020-05-25
dc.identifier.citationSładkowski A. Types of special-form mills defects for KZH20 machine-tool / Aleksander Sładkowski, Vladislav Ruban // Visnyk TNTU. — Tern. : TNTU, 2020. — Vol 98. — No 2. — P. 80–90.
dc.identifier.issn2522-4433
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32713-
dc.description.abstractВажливим завданням машинобудування є підвищення продуктивності оброблення, покращення експлуатаційних властивостей різального інструменту та оптимізація режимів різання. В локомотивних депо для відновлення робочого профілю колісних пар без викочування з-під локомотива використовуються спеціальні фасонні фрези для колесофрезерних верстатів КЖ20. Спеціальна фасонна фреза є різальним інструментом, у якого різальна кромка не паралельна осі обертання і є сукупністю кривих і прямих ліній, а профіль робочої поверхні колеса утворюється в результаті обертання різальної кромки відносно осі інструментуаСтійкість інструмента зумовлено умовами експлуатації локомотивних коліс, що, призводить до передчасного зносу з появою повзунів, наварів та інших дефектів, які вимагають особливих режимів фрезерної обробки колісних пар. Визначено найхарактерніші дефекти спеціальних фасонних фрез до верстата КЖ20. За впливом на ресурс роботи спеціальних фасонних фрез виділено дві основні групи дефектів, що пов’язані з якістю виготовлення й підготовкою інструмента до роботи, а також з режимами оброблення.
dc.description.abstractThe increase of machining efficiency, the improvement of cutting tools service characteristics and optimization of machining modes are the important tasks of mechanical engineering. Special-form mills for wheel milling machines KZh20 are used at locomotive depots for restoration of the wheelset working profile without rolling off the locomotive. Special-form mill is a cutting tool in which the cutting edge is not parallel to the rotation axis and is a set of curves and straight lines, and the profile of the wheel working surface is formed by rotating the cutting edge relatively to the tool axis. The tool life is due to the operating conditions of the locomotive wheels resulting in premature wear with the occurrence of sliders, weld-on deposits and other defects that require special modes of wheelset milling. The most characteristic defects of special-form mills for KZh20 machine tool are defined. According to the impact on the service life of special-form mills, there are two main groups of defects related to the manufacturing quality and tool setting, as well as machining modes.
dc.format.extent80-90
dc.language.isoen
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofВісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (98), 2020
dc.relation.ispartofScientific Journal of the Ternopil National Technical University, 2 (98), 2020
dc.relation.urihttp://www.kzts.com/products.html#product4
dc.relation.urihttp://smtgroup.com/railway-wheel-shop-equipment/underfloor-technology/underfloor-wheel-truing-machine-stanray
dc.relation.urihttp://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.html
dc.relation.urihttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F
dc.relation.urihttp://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/448552/
dc.relation.urihttps://ru.wikipedia.org/wiki/Запорожская_дирекция_железнодорожных_перевозок
dc.relation.urihttp://ukraine.arcelormittal.com/index.php?id=126&p=402
dc.relation.urihttps://hi-in.facebook.com/PAOKZTS/posts/2610964478952796
dc.relation.urihttp://www.interpipe.biz/upload/catalog/2014021111202077629c7bd0368350bc29e8adc056cd86.pdf
dc.relation.urihttps://doi.org/10.20858/tp.2018.13.3.11
dc.relation.urihttps://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2020.01.045
dc.relation.urihttps://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2019.01.070
dc.relation.urihttp://smtgroup.com/railway-wheel-shop-
dc.relation.urihttp://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.htm
dc.relation.urihttps://uk.wikipedia.org/wiki/UkrzalIznitsya
dc.relation.urihttps://ru.wikipedia.org/wiki/Zaporozhskaya_direktsiya_zheleznodorozhnyih_perevozok
dc.relation.urihttps://doi.org/10.33108/
dc.subjectспеціальні фасонні фрези
dc.subjectколесофрезерний верстат КЖ20
dc.subjectрізальні елементи
dc.subjectвідмови спеціальних фасонних фрез
dc.subjectнадійність
dc.subjectстійкість
dc.subjectspecial-form mills
dc.subjectKZh20 wheel milling machine
dc.subjectcutting elements
dc.subjectfailures of special-form mills
dc.subjectreliability
dc.subjectservice life
dc.titleTypes of special-form mills defects for KZH20 machine-tool
dc.title.alternativeДефекти спеціальних фасонних фрез до верстата КЖ20
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages11
dc.subject.udc621.914.1
dc.relation.references1. Мазур Н. П., Внуков Ю. Н., Грабченко А. И. и др. Основы теории резания материалов: учебник [для высш. учебн. заведений] / под общ. ред. Н. П. Мазура и А. И. Грабченко. 2-еизд., перераб. и дополн. Харьков: НТУ «ХПИ»,2013. 534 с.
dc.relation.references2. Колот В. О., Малиновський М. Д., Лишаев Г. П., Сергієнко М. І., Коротун С. А., Колот О. В. Фасонна фреза для відновлення профілю колеса рухомого складу залізничного транспорту: пат. № 25091 України, МПК В 23 С 5/11. 5/14. Заявник та правовласник Закрите акціонерне товариство «МІНЕТЕК», Державна адміністрація залізничного транспорту України; опубл. 25.12.98, Бюл. № 6. 7с.
dc.relation.references3. Шаповалов В. Ф., Колот В. О., Лишаев Г. П., Анастасов С. Л. Збірна фасонна фреза: пат. № 25406 України, МПК В23 С5/00. Заявник та правовласник Закрите акціонерне товариство «МІНЕТЕК», опубл. 25.12.98 р, Бюл. № 6. 5 с.
dc.relation.references4. Сладковский А. В. Теоретическое обоснование и разработка рациональных конструкций пары колесо – рельс для рельсовых горно-транспортных машин и агрегатов: дис. ... д-ра техн. наук: 05.15.16 / Государственная металлургическая академия Украины. Днепропетровск, 1997. 362 с.
dc.relation.references5. Хандожко А. В. & Тимощенко А. А. & Петрусенко Л. А. Анализ факторов, вызывающих хрупкое разрушение твердосплавного режущего инструмента. Надежность инструмента и оптимизация технологических систем. Краматорск. 2016. № 38. P. 175–184.
dc.relation.references6. Пластины для обработки колесных пар и рельсов. RNUX 1212 M0 TN. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
dc.relation.references7. Подрельсовый станок для обточки колесных пар Stanray TN-84C. URL: http://smtgroup.com/railway-wheel-shop-equipment/underfloor-technology/underfloor-wheel-truing-machine-stanray.
dc.relation.references8. Інструкція з формування, ремонту та утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць України колії 1520 мм. ВНД 32.0.07.001-2001: Затверджено Наказом Укрзалізниці від 29.05.2001 № 305-Ц зі змінами та доповненнями затвердженими наказами Укрзалізниці від 16.11.2004 863-ЦЭ, від 18.12.2007 № 598-Ц та від 20.04.2010 № 046-ЦЗ. Мінтранс України. Укрзалізниця. Гол. локомотив. госп. Київ. 2011.
dc.relation.references9. Ремонт колесных пар. URL: http://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.html.
dc.relation.references10. Вікіпедія. Укрзалізниця. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.
dc.relation.references11. Укрзалізниця. URL: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/448552/.
dc.relation.references12. Железнодорожный транспорт. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
dc.relation.references13. Запорожская дирекция железнодорожных перевозок. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Запорожская_дирекция_железнодорожных_перевозок.
dc.relation.references14. Газета металлург. URL: http://ukraine.arcelormittal.com/index.php?id=126&p=402.
dc.relation.references15. ЧАО КЗТС. URL: https://hi-in.facebook.com/PAOKZTS/posts/2610964478952796.
dc.relation.references16. Колесные пары для тепловозов и электровозов железных дорог колеи 1520 мм. Технические условия: ГОСТ 11018-2011. Введ. 01.01.2013. М., 2012. 32 с.
dc.relation.references17. Бандажи черновые для железнодорожного подвижного состава. Технические условия: ГОСТ 398-2010. Дата введения 2011-09-01. М., 2011. 22 с.
dc.relation.references18. Железнодорожные колеса и бандажи KLW. URL: http://www.interpipe.biz/upload/catalog/2014021111202077629c7bd0368350bc29e8adc056cd86.pdf.
dc.relation.references19. Рудь Ю. С. Основи конструювання машин: Підручник для студентів інженерно-технічних спеціальностей вищих навчальних закладів. 2-е вид., переробл. Кривий Ріг: Видавець ФО-П Чернявський Д. О., 2015. 492 с.
dc.relation.references20. Сладковский А. В., Хмиленко В. С., Рубан В. Н. Восстановление профиля рабочей поверхности колесных пар машин рельсового транспорта металлургических предприятий и ГОКов. Сборник научных трудов Национальной горной академии Украины. 2002. № 13. Т. 2. С. 132–136.
dc.relation.references21. Рубан В. Н. Определение энергосиловых параметров при восстановительном ремонте профиля поверхности катания колесных пар машин рельсового транспорта на станке КЖ20. Теория и практика металлургии. № 1–2 (96–97). 2014. С. 46–51.
dc.relation.references22. Sładkowski A., Proydak Yu., Ruban V. Increasing the resource of milling cutters used to process the locomotive wheelsets. Part 1: Determination of cutting forces. Transport Problems. 2018. Vol. 13. No. 3. P. 119–130. ISSN 1896-0596. https://doi.org/10.20858/tp.2018.13.3.11
dc.relation.references23. Pryhorovska T., Pryhorovskyi O. Finite-element simulation of PDC drill bit’s operational stress-strain state. Вісник ТНТУ. 2020. Vol. 97. No. 1. P. 45–56. https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2020.01.045
dc.relation.references24. Глембоцька Л., Балицька Н., Мельничук П., Мельник О. Комп’ютерне моделювання силового навантаження ножів торцевих фрез з циліндричною передньою поверхнею при різанні важкооброблюваних матеріалів. Вісник ТНТУ. 2019. Vol. 93. No. 1. P. 70 80. https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2019.01.070
dc.relation.referencesen1. Mazur N. P., Vnukov Yu. N., Grabchenko A. I. i dr. Osnovyi teorii rezaniya materialov: uchebnik [dlya vyissh. uchebn. zavedeniy]; podobsch. red. N. P. Mazura i A. I. Grabchenko, 2-eizd., pererab. i dopoln. Harkov: NTU “HPI”,2013. 534 p.
dc.relation.referencesen2. Pat. № 25091 Ukrayini, MPK V 23 S 5/11. 5/14. Fasonna freza dlya vIdnovlennya profIlyu kolesa ruhomogo skladu zalIznichnogo transportu. Kolot V. O., Malinovskiy M. D., Lishaev G. P., SergIEnko M. I., Korotun S. A., Kolot O. V.; zayavnik ta pravovlasnik Zakrite aktsIonerne tovaristvo “MINETEK”, Derzhavna admInIstratsIya zalIznichnogo transportu UkraYini, opubl. 25.12.98, Byul. № 6. 7 p.
dc.relation.referencesen3. Pat. № 25406 UkraYini, MPK V23 S5/00. ZbIrna fasonna freza. Shapovalov V. F., Kolot V. O., Lishaev G. P., Anastasov S. L., zayavnik ta pravovlasnik Zakrite aktsIonerne tovaristvo “MINETEK”, opubl. 25.12.98 r, Byul. № 6. 5 p.
dc.relation.referencesen4. Sladkovskiy A. V. Teoreticheskoe obosnovanie i razrabotka ratsionalnyih konstruktsiy paryi koleso – rels dlya relsovyih gorno-transportnyih mashin i agregatov: dis. ... d-ra tehn. nauk: 05.15.16 / Aleksandr Valentinovich Sladkovskiy; Gosudarstvennaya metallurgicheskaya akademiya Ukrainyi. Dnepropetrovsk, 1997. 362 p.
dc.relation.referencesen5. Handozhko, A. V. & Timoschenko, A. A. & Petrusenko, L. A. Analiz faktorov, vyizyivayuschih hrupkoe razrushenie tverdosplavnogo rezhuschego instrumenta. Nadezhnost instrumenta i optimizatsiya tehnologicheskih sistem. Kramatorsk. 2016. No. 38. P. 175–184.
dc.relation.referencesen6. Plastinyi dlya obrabotki kolesnyih par i relsov. RNUX 1212 M0 TN. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
dc.relation.referencesen7. Stanray TN-84C Underfloor Wheel Truing Machine. URL: http://smtgroup.com/railway-wheel-shop- equipment/underfloor-technology/underfloor-wheel-truing-machine-stanray.
dc.relation.referencesen8. InstruktsIya z formuvannya, remontu ta utrimannya kolIsnih par tyagovogo ruhomogo skladu zalIznits Ukrayini kolIyi 1520 mm. VND 32.0.07.001-2001: Zatverdzheno Nakazom UkrzalIznitsI vId 29.05.2001 № 305-Ts zI zmInami ta dopovnennyami zatverdzhenimi nakazami UkrzalIznitsI vId 16.11.2004 № 863-TsE, vid 18.12.2007 № 598-Ts ta vId 20.04.2010 № 046-TsZ. MIntrans Ukrayini. UkrzalIznitsya. Gol. lokomotiv. gosp. Kyiv. 2011.
dc.relation.referencesen9. Remont kolesnyih par. URL: http://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.htm.
dc.relation.referencesen10. VIkIpedIya. UkrzalIznitsya. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/UkrzalIznitsya.
dc.relation.referencesen11. UkrzalIznitsya. URL: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/448552/.
dc.relation.referencesen12. Zheleznodorozhnyiy transport. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
dc.relation.referencesen13. Zaporozhskaya direktsiya zheleznodorozhnyih perevozok [Elektronnyiy resurs]. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Zaporozhskaya_direktsiya_zheleznodorozhnyih_perevozok.
dc.relation.referencesen14. Gazeta metallurg. URL: http://ukraine.arcelormittal.com/index.php?id=126&p=402.
dc.relation.referencesen15. ChAO KZTS. URL: https://hi-in.facebook.com/PAOKZTS/posts/2610964478952796.
dc.relation.referencesen16. Kolesnyie paryi dlya teplovozov i elektrovozov zheleznyih dorog kolei 1520 mm. Tehnicheskie usloviya: GOST 11018-2011. Vved. 01.01.2013. M., 2012. 32 p.
dc.relation.referencesen17. Bandazhi chernovyie dlya zheleznodorozhnogo podvizhnogo sostava. Tehnicheskie usloviya: GOST 398-2010. Data vvedeniya 2011-09-01. M., 2011. 22 p.
dc.relation.referencesen18. Zheleznodorozhnyie kolesa i bandazhi KLW. URL: http://www.interpipe.biz/upload/catalog/2014021111202077629c7bd0368350bc29e8adc056cd86.pdf.
dc.relation.referencesen19. Rud Yu. S. Osnovi konstruyuvannya mashin: PIdruchnik dlya studentIv Inzhenerno-tehnIchnih spetsIalnostey vischih navchalnih zakladIv.2-e vid., pererobl. Kriviy RIg: Vidavets FO-P Chernyavskiy D. O., 2015. 492 p.; z il.
dc.relation.referencesen20. Sladkovskiy A. V., Hmilenko V. S., Ruban V. N. Vosstanovlenie profilya rabochey poverhnosti kolesnyih par mashin relsovogo transporta metallurgicheskih predpriyatiy i GOKov. Sbornik nauchnyih trudov Natsionalnoy gornoy akademii Ukrainyi. 2002. No. 13, t. 2. P. 132–136.
dc.relation.referencesen21. Ruban V. N. Opredelenie energosilovyih parametrov pri vosstanovitelnom remonte profilya poverhnosti kataniya kolesnyih par mashin relsovogo transporta na stanke KZ20. Teoriya i praktika metallurgii. No. 1–2 (96–97). 2014. P. 46–51.
dc.relation.referencesen22. Sładkowski A., Proydak Yu., Ruban V. Increasing the resource of milling cutters used to process the locomotive wheelsets. Part 1: Determination of cutting forces. Transport Problems. 2018. Vol. 13. No. 3. P. 119–130. ISSN 1896-0596. https://doi.org/10.20858/tp.2018.13.3.11
dc.relation.referencesen23. Pryhorovska T., Pryhorovskyi O. Finite-element simulation of PDC drill bit’s operational stress-strain state. Scientific Journal of TNTU (Tern.) 2020. Vol. 97. No. 1. P. 45–56. https://doi.org/10.33108/ visnyk_tntu2020.01.045
dc.relation.referencesen24. Hlembotska L., Balytska N., Melnychuk P., Melnyk O. Computer modelling power load of face mills with cylindrical rake face of inserts in machining difficult-to-cut materials. Scientific Journal of TNTU (Tern.) 2019. Vol. 93. No. 1. P. 70–80. https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2019.01.070
dc.identifier.citationenSładkowski A., Ruban V. (2020) Types of special-form mills defects for KZH20 machine-tool. Visnyk TNTU (Tern.), vol. 98, no 2, pp. 80-90.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2020.02.080
dc.contributor.affiliationСілезький технічний університет, Катовіце, Польща
dc.contributor.affiliationНаціональна металургійна академія України, Дніпро, Україна
dc.contributor.affiliationSilesian University of Technology, Katowice, Poland
dc.contributor.affiliationNational Metallurgical Academy of Ukraine, Dnipro, Ukraine
dc.citation.journalTitleВісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume98
dc.citation.issue2
dc.citation.spage80
dc.citation.epage90
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНТУ, 2020, № 2 (98)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.