Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32713

Název: Types of special-form mills defects for KZH20 machine-tool
Další názvy: Дефекти спеціальних фасонних фрез до верстата КЖ20
Autoři: Сладковські, Олександр
Рубан, Владислав Миколайович
Sładkowski, Aleksander
Ruban, Vladislav
Affiliation: Сілезький технічний університет, Катовіце, Польща
Національна металургійна академія України, Дніпро, Україна
Silesian University of Technology, Katowice, Poland
National Metallurgical Academy of Ukraine, Dnipro, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Sładkowski A. Types of special-form mills defects for KZH20 machine-tool / Aleksander Sładkowski, Vladislav Ruban // Visnyk TNTU. — Tern. : TNTU, 2020. — Vol 98. — No 2. — P. 80–90.
Bibliographic description (International): Sładkowski A., Ruban V. (2020) Types of special-form mills defects for KZH20 machine-tool. Visnyk TNTU (Tern.), vol. 98, no 2, pp. 80-90.
Is part of: Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (98), 2020
Scientific Journal of the Ternopil National Technical University, 2 (98), 2020
Journal/Collection: Вісник Тернопільського національного технічного університету
Issue: 2
Volume: 98
Datum vydání: 10-čer-2020
Submitted date: 25-kvě-2020
Date of entry: 29-zář-2020
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2020.02.080
UDC: 621.914.1
Klíčová slova: спеціальні фасонні фрези
колесофрезерний верстат КЖ20
різальні елементи
відмови спеціальних фасонних фрез
надійність
стійкість
special-form mills
KZh20 wheel milling machine
cutting elements
failures of special-form mills
reliability
service life
Number of pages: 11
Page range: 80-90
Start page: 80
End page: 90
Abstrakt: Важливим завданням машинобудування є підвищення продуктивності оброблення, покращення експлуатаційних властивостей різального інструменту та оптимізація режимів різання. В локомотивних депо для відновлення робочого профілю колісних пар без викочування з-під локомотива використовуються спеціальні фасонні фрези для колесофрезерних верстатів КЖ20. Спеціальна фасонна фреза є різальним інструментом, у якого різальна кромка не паралельна осі обертання і є сукупністю кривих і прямих ліній, а профіль робочої поверхні колеса утворюється в результаті обертання різальної кромки відносно осі інструментуаСтійкість інструмента зумовлено умовами експлуатації локомотивних коліс, що, призводить до передчасного зносу з появою повзунів, наварів та інших дефектів, які вимагають особливих режимів фрезерної обробки колісних пар. Визначено найхарактерніші дефекти спеціальних фасонних фрез до верстата КЖ20. За впливом на ресурс роботи спеціальних фасонних фрез виділено дві основні групи дефектів, що пов’язані з якістю виготовлення й підготовкою інструмента до роботи, а також з режимами оброблення.
The increase of machining efficiency, the improvement of cutting tools service characteristics and optimization of machining modes are the important tasks of mechanical engineering. Special-form mills for wheel milling machines KZh20 are used at locomotive depots for restoration of the wheelset working profile without rolling off the locomotive. Special-form mill is a cutting tool in which the cutting edge is not parallel to the rotation axis and is a set of curves and straight lines, and the profile of the wheel working surface is formed by rotating the cutting edge relatively to the tool axis. The tool life is due to the operating conditions of the locomotive wheels resulting in premature wear with the occurrence of sliders, weld-on deposits and other defects that require special modes of wheelset milling. The most characteristic defects of special-form mills for KZh20 machine tool are defined. According to the impact on the service life of special-form mills, there are two main groups of defects related to the manufacturing quality and tool setting, as well as machining modes.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32713
ISSN: 2522-4433
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL for reference material: http://www.kzts.com/products.html#product4
http://smtgroup.com/railway-wheel-shop-equipment/underfloor-technology/underfloor-wheel-truing-machine-stanray
http://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.html
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/448552/
https://ru.wikipedia.org/wiki/Запорожская_дирекция_железнодорожных_перевозок
http://ukraine.arcelormittal.com/index.php?id=126&p=402
https://hi-in.facebook.com/PAOKZTS/posts/2610964478952796
http://www.interpipe.biz/upload/catalog/2014021111202077629c7bd0368350bc29e8adc056cd86.pdf
https://doi.org/10.20858/tp.2018.13.3.11
https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2020.01.045
https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2019.01.070
http://smtgroup.com/railway-wheel-shop-
http://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.htm
https://uk.wikipedia.org/wiki/UkrzalIznitsya
https://ru.wikipedia.org/wiki/Zaporozhskaya_direktsiya_zheleznodorozhnyih_perevozok
https://doi.org/10.33108/
References (Ukraine): 1. Мазур Н. П., Внуков Ю. Н., Грабченко А. И. и др. Основы теории резания материалов: учебник [для высш. учебн. заведений] / под общ. ред. Н. П. Мазура и А. И. Грабченко. 2-еизд., перераб. и дополн. Харьков: НТУ «ХПИ»,2013. 534 с.
2. Колот В. О., Малиновський М. Д., Лишаев Г. П., Сергієнко М. І., Коротун С. А., Колот О. В. Фасонна фреза для відновлення профілю колеса рухомого складу залізничного транспорту: пат. № 25091 України, МПК В 23 С 5/11. 5/14. Заявник та правовласник Закрите акціонерне товариство «МІНЕТЕК», Державна адміністрація залізничного транспорту України; опубл. 25.12.98, Бюл. № 6. 7с.
3. Шаповалов В. Ф., Колот В. О., Лишаев Г. П., Анастасов С. Л. Збірна фасонна фреза: пат. № 25406 України, МПК В23 С5/00. Заявник та правовласник Закрите акціонерне товариство «МІНЕТЕК», опубл. 25.12.98 р, Бюл. № 6. 5 с.
4. Сладковский А. В. Теоретическое обоснование и разработка рациональных конструкций пары колесо – рельс для рельсовых горно-транспортных машин и агрегатов: дис. ... д-ра техн. наук: 05.15.16 / Государственная металлургическая академия Украины. Днепропетровск, 1997. 362 с.
5. Хандожко А. В. & Тимощенко А. А. & Петрусенко Л. А. Анализ факторов, вызывающих хрупкое разрушение твердосплавного режущего инструмента. Надежность инструмента и оптимизация технологических систем. Краматорск. 2016. № 38. P. 175–184.
6. Пластины для обработки колесных пар и рельсов. RNUX 1212 M0 TN. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
7. Подрельсовый станок для обточки колесных пар Stanray TN-84C. URL: http://smtgroup.com/railway-wheel-shop-equipment/underfloor-technology/underfloor-wheel-truing-machine-stanray.
8. Інструкція з формування, ремонту та утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць України колії 1520 мм. ВНД 32.0.07.001-2001: Затверджено Наказом Укрзалізниці від 29.05.2001 № 305-Ц зі змінами та доповненнями затвердженими наказами Укрзалізниці від 16.11.2004 863-ЦЭ, від 18.12.2007 № 598-Ц та від 20.04.2010 № 046-ЦЗ. Мінтранс України. Укрзалізниця. Гол. локомотив. госп. Київ. 2011.
9. Ремонт колесных пар. URL: http://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.html.
10. Вікіпедія. Укрзалізниця. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.
11. Укрзалізниця. URL: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/448552/.
12. Железнодорожный транспорт. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
13. Запорожская дирекция железнодорожных перевозок. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Запорожская_дирекция_железнодорожных_перевозок.
14. Газета металлург. URL: http://ukraine.arcelormittal.com/index.php?id=126&p=402.
15. ЧАО КЗТС. URL: https://hi-in.facebook.com/PAOKZTS/posts/2610964478952796.
16. Колесные пары для тепловозов и электровозов железных дорог колеи 1520 мм. Технические условия: ГОСТ 11018-2011. Введ. 01.01.2013. М., 2012. 32 с.
17. Бандажи черновые для железнодорожного подвижного состава. Технические условия: ГОСТ 398-2010. Дата введения 2011-09-01. М., 2011. 22 с.
18. Железнодорожные колеса и бандажи KLW. URL: http://www.interpipe.biz/upload/catalog/2014021111202077629c7bd0368350bc29e8adc056cd86.pdf.
19. Рудь Ю. С. Основи конструювання машин: Підручник для студентів інженерно-технічних спеціальностей вищих навчальних закладів. 2-е вид., переробл. Кривий Ріг: Видавець ФО-П Чернявський Д. О., 2015. 492 с.
20. Сладковский А. В., Хмиленко В. С., Рубан В. Н. Восстановление профиля рабочей поверхности колесных пар машин рельсового транспорта металлургических предприятий и ГОКов. Сборник научных трудов Национальной горной академии Украины. 2002. № 13. Т. 2. С. 132–136.
21. Рубан В. Н. Определение энергосиловых параметров при восстановительном ремонте профиля поверхности катания колесных пар машин рельсового транспорта на станке КЖ20. Теория и практика металлургии. № 1–2 (96–97). 2014. С. 46–51.
22. Sładkowski A., Proydak Yu., Ruban V. Increasing the resource of milling cutters used to process the locomotive wheelsets. Part 1: Determination of cutting forces. Transport Problems. 2018. Vol. 13. No. 3. P. 119–130. ISSN 1896-0596. https://doi.org/10.20858/tp.2018.13.3.11
23. Pryhorovska T., Pryhorovskyi O. Finite-element simulation of PDC drill bit’s operational stress-strain state. Вісник ТНТУ. 2020. Vol. 97. No. 1. P. 45–56. https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2020.01.045
24. Глембоцька Л., Балицька Н., Мельничук П., Мельник О. Комп’ютерне моделювання силового навантаження ножів торцевих фрез з циліндричною передньою поверхнею при різанні важкооброблюваних матеріалів. Вісник ТНТУ. 2019. Vol. 93. No. 1. P. 70 80. https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2019.01.070
References (International): 1. Mazur N. P., Vnukov Yu. N., Grabchenko A. I. i dr. Osnovyi teorii rezaniya materialov: uchebnik [dlya vyissh. uchebn. zavedeniy]; podobsch. red. N. P. Mazura i A. I. Grabchenko, 2-eizd., pererab. i dopoln. Harkov: NTU “HPI”,2013. 534 p.
2. Pat. № 25091 Ukrayini, MPK V 23 S 5/11. 5/14. Fasonna freza dlya vIdnovlennya profIlyu kolesa ruhomogo skladu zalIznichnogo transportu. Kolot V. O., Malinovskiy M. D., Lishaev G. P., SergIEnko M. I., Korotun S. A., Kolot O. V.; zayavnik ta pravovlasnik Zakrite aktsIonerne tovaristvo “MINETEK”, Derzhavna admInIstratsIya zalIznichnogo transportu UkraYini, opubl. 25.12.98, Byul. № 6. 7 p.
3. Pat. № 25406 UkraYini, MPK V23 S5/00. ZbIrna fasonna freza. Shapovalov V. F., Kolot V. O., Lishaev G. P., Anastasov S. L., zayavnik ta pravovlasnik Zakrite aktsIonerne tovaristvo “MINETEK”, opubl. 25.12.98 r, Byul. № 6. 5 p.
4. Sladkovskiy A. V. Teoreticheskoe obosnovanie i razrabotka ratsionalnyih konstruktsiy paryi koleso – rels dlya relsovyih gorno-transportnyih mashin i agregatov: dis. ... d-ra tehn. nauk: 05.15.16 / Aleksandr Valentinovich Sladkovskiy; Gosudarstvennaya metallurgicheskaya akademiya Ukrainyi. Dnepropetrovsk, 1997. 362 p.
5. Handozhko, A. V. & Timoschenko, A. A. & Petrusenko, L. A. Analiz faktorov, vyizyivayuschih hrupkoe razrushenie tverdosplavnogo rezhuschego instrumenta. Nadezhnost instrumenta i optimizatsiya tehnologicheskih sistem. Kramatorsk. 2016. No. 38. P. 175–184.
6. Plastinyi dlya obrabotki kolesnyih par i relsov. RNUX 1212 M0 TN. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
7. Stanray TN-84C Underfloor Wheel Truing Machine. URL: http://smtgroup.com/railway-wheel-shop- equipment/underfloor-technology/underfloor-wheel-truing-machine-stanray.
8. InstruktsIya z formuvannya, remontu ta utrimannya kolIsnih par tyagovogo ruhomogo skladu zalIznits Ukrayini kolIyi 1520 mm. VND 32.0.07.001-2001: Zatverdzheno Nakazom UkrzalIznitsI vId 29.05.2001 № 305-Ts zI zmInami ta dopovnennyami zatverdzhenimi nakazami UkrzalIznitsI vId 16.11.2004 № 863-TsE, vid 18.12.2007 № 598-Ts ta vId 20.04.2010 № 046-TsZ. MIntrans Ukrayini. UkrzalIznitsya. Gol. lokomotiv. gosp. Kyiv. 2011.
9. Remont kolesnyih par. URL: http://dieselloc.ru/remont-eps/remont-kolesnykh-par.htm.
10. VIkIpedIya. UkrzalIznitsya. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/UkrzalIznitsya.
11. UkrzalIznitsya. URL: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/448552/.
12. Zheleznodorozhnyiy transport. URL: http://www.kzts.com/products.html#product4.
13. Zaporozhskaya direktsiya zheleznodorozhnyih perevozok [Elektronnyiy resurs]. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Zaporozhskaya_direktsiya_zheleznodorozhnyih_perevozok.
14. Gazeta metallurg. URL: http://ukraine.arcelormittal.com/index.php?id=126&p=402.
15. ChAO KZTS. URL: https://hi-in.facebook.com/PAOKZTS/posts/2610964478952796.
16. Kolesnyie paryi dlya teplovozov i elektrovozov zheleznyih dorog kolei 1520 mm. Tehnicheskie usloviya: GOST 11018-2011. Vved. 01.01.2013. M., 2012. 32 p.
17. Bandazhi chernovyie dlya zheleznodorozhnogo podvizhnogo sostava. Tehnicheskie usloviya: GOST 398-2010. Data vvedeniya 2011-09-01. M., 2011. 22 p.
18. Zheleznodorozhnyie kolesa i bandazhi KLW. URL: http://www.interpipe.biz/upload/catalog/2014021111202077629c7bd0368350bc29e8adc056cd86.pdf.
19. Rud Yu. S. Osnovi konstruyuvannya mashin: PIdruchnik dlya studentIv Inzhenerno-tehnIchnih spetsIalnostey vischih navchalnih zakladIv.2-e vid., pererobl. Kriviy RIg: Vidavets FO-P Chernyavskiy D. O., 2015. 492 p.; z il.
20. Sladkovskiy A. V., Hmilenko V. S., Ruban V. N. Vosstanovlenie profilya rabochey poverhnosti kolesnyih par mashin relsovogo transporta metallurgicheskih predpriyatiy i GOKov. Sbornik nauchnyih trudov Natsionalnoy gornoy akademii Ukrainyi. 2002. No. 13, t. 2. P. 132–136.
21. Ruban V. N. Opredelenie energosilovyih parametrov pri vosstanovitelnom remonte profilya poverhnosti kataniya kolesnyih par mashin relsovogo transporta na stanke KZ20. Teoriya i praktika metallurgii. No. 1–2 (96–97). 2014. P. 46–51.
22. Sładkowski A., Proydak Yu., Ruban V. Increasing the resource of milling cutters used to process the locomotive wheelsets. Part 1: Determination of cutting forces. Transport Problems. 2018. Vol. 13. No. 3. P. 119–130. ISSN 1896-0596. https://doi.org/10.20858/tp.2018.13.3.11
23. Pryhorovska T., Pryhorovskyi O. Finite-element simulation of PDC drill bit’s operational stress-strain state. Scientific Journal of TNTU (Tern.) 2020. Vol. 97. No. 1. P. 45–56. https://doi.org/10.33108/ visnyk_tntu2020.01.045
24. Hlembotska L., Balytska N., Melnychuk P., Melnyk O. Computer modelling power load of face mills with cylindrical rake face of inserts in machining difficult-to-cut materials. Scientific Journal of TNTU (Tern.) 2019. Vol. 93. No. 1. P. 70–80. https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2019.01.070
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Вісник ТНТУ, 2020, № 2 (98)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.