Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32486

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄщенко, Марина
dc.contributor.authorМихайличенко, Вікторія
dc.contributor.authorYeshchenko, Maryna
dc.contributor.authorMykhailichenko, Viktoria
dc.date.accessioned2020-09-17T12:46:52Z-
dc.date.available2020-09-17T12:46:52Z-
dc.date.created2020-05-22
dc.date.issued2020-05-22
dc.date.submitted2020-04-21
dc.identifier.citationЄщенко М. Розроблення стратегії і тактики управління підприємством у сучасній Україні / Марина Єщенко, Вікторія Михайличенко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 64. — № 3. — С. 157–162. — (Менеджмент).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32486-
dc.description.abstractРозкрито сутність розроблення стратегії на підприємстві. Вивчено тактику управління підприємством у сучасних ринкових умовах. Досліджено роль стратегії в управлінні перспективним розвитком підприємства. Тому що, діючи в умовах нестабільного середовища ринкової економіки, підприємства України можуть досягти успіху в бізнесі тільки тоді, коли їм вдасться передбачати зміни і відповідно вживати запобіжні адаптивні заходи щодо них. Розглянуто питання забезпечення стабільної ефективної діяльності підприємств у довготривалому періоді в умовах постійного ускладнення і нестабільності зовнішнього середовища. Проведено пошук нових підходів до управління вітчизняним підприємством як суб’єктом господарювання. Вивчено тактику підприємства як засіб, який забезпечує реалізацію наміченої стратегії. Тактика визначає конкретні короткотермінові завдання, які забезпечують постійне наближення до поставленої мети. Вона розробляється і впроваджується керівництвом і працівниками у низових ланках. Тактика розробляється на основі стратегії, але, в свою чергу, в процесі її реалізації здійснюється уточнення стратегії. Взаємозв’язок між стратегією і тактикою є складним. У кожному підприємстві на різних рівнях управління використовуються свої особливі стратегії, всі вони побудовані за ієрархічним принципом: від корпоративної (загальної) до функціональної. Розглянуто процес вибору та формування стратегії як останній етап у процесі розроблення загальної стратегії підприємства: деякі компанії вважають доцільним копіювання стратегії іншого успішного підприємства, але будь-яка стратегія є складним та комплексним елементом системи менеджменту і скопіювати її повністю неможливо й це не буде ефективним управлінським рішенням. На основі дослідження проаналізовано основні складові тактики управління підприємством: заплановані дії і заходи з реалізації стратегії; методи, прийоми, підходи, стилі реалізації стратегії і проведення змін; дії й заходи у відповідь на зміну умов діяльності підприємства; методи управління стратегічними змінами. Запропоновано рекомендації щодо розроблення стратегій управління підприємством у сучасних умовах, а також схематичний зв’язок між стратегією й тактикою управління підприємством
dc.description.abstractThe essence of the enterprise strategy development is revealed in this paper. Tactics of enterprise management under modern market conditions is considered. The role of strategy in the management perspective enterprise development is investigated, since operating under unstable environment conditions of market economy, the Ukrainian enterprises can run their business successfully if they succeed in forecasting the changes and thus in accepting preventive adaptive measures related to them. The problem of providing the stable effective enterprises activity in long-term period under the conditions of constant environment complication instability is considered. The search of new approaches to the management of national enterprise as business entity is performed. The enterprise tactics as the mean providing planned strategy realization is investigated. Tactics determines certain short-term tasks which provide constant approaching to the target goal. It is developed and implemented by administration and first-line workers. Tactics is developed on the basis of strategy, and therefore, the strategy clarification is carried out during the process of its realization. Interrelation between strategy and tactics is difficult. Special strategies are used at every enterprise on different management levels, all of them are built according to hierarchical principle: from corporate (general) to functional. The process of choosing and formulating the strategy is identified as the last step in the process of developing the overall enterprise strategy: some companies consider it appropriate to copy the strategy of another successful enterprise, but any strategy is compound and complex element of the management system and it cannot be copied completely and be effective management solution. Basic components of the enterprise management tactics such as: planned actions and measures concerning strategy implementation; methods, techniques, approaches, styles of strategy and changes implementation; actions and measures as the response to the change of enterprise operational conditions; methods of strategic changes management are analyzed on the basis of investigation. Recommendations concerning the development of enterprise management strategies under modern conditions, as well as schematic connection between the enterprise management strategy and tactics are proposed in this paper
dc.format.extent157-162
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 3 (64), 2020
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 3 (64), 2020
dc.relation.urihttps://pidruchniki.com/13500826/menedzhment/strategichne_upravlinnya_pidpriyemstvom
dc.relation.urihttps://buklib.net/books/24968/
dc.relation.urihttps://studfile.net/preview/5705900/page:2/
dc.relation.urihttp://www.rusnauka.com/30_NIEK_2009/Economics/54111.doc.htm
dc.subjectменеджмент
dc.subjectперспектива
dc.subjectрозвиток
dc.subjectрозроблення стратегії
dc.subjectстратегія
dc.subjectтактика
dc.subjectstrategy
dc.subjectprospect
dc.subjectmanagement
dc.subjectstrategy development
dc.subjecttactics
dc.titleРозроблення стратегії і тактики управління підприємством у сучасній Україні
dc.title.alternativeDevelopment of enterprise management strategies and tactics in modern Ukraine
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages6
dc.subject.udc658.58
dc.relation.references1. Подольчак Н. Ю. Стратегічний менеджмент. Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2006. 224 с.
dc.relation.references2. Василенко В. О. Стратегічне управління: навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2003. 396 с.
dc.relation.references3. Стратегічне управління підприємством. URL: https://pidruchniki.com/13500826/menedzhment/strategichne_upravlinnya_pidpriyemstvom (дата звернення: 08.04.2020).
dc.relation.references4. Стратегічне управління – сучасний варіант реалізації цільового підходу. URL: https://buklib.net/books/24968/ (дата звернення: 08.04.2020).
dc.relation.references5. Переваги стратегічного підходу до управління. URL: https://studfile.net/preview/5705900/page:2/ (дата звернення: 09.04.2020).
dc.relation.references6. Тактика підприємства: сутність, особливості і взаємозв’язок зі стратегією. URL: http://www.rusnauka.com/30_NIEK_2009/Economics/54111.doc.htm (дата звернення: 09.04.2020).
dc.relation.referencesen1. Podol'chak N. Yu. Stratehichnyy menedzhment. L'viv: Vyd-vo Natsional'noho universytetu “L'vivs'ka politekhnika”, 2006. 224 р.
dc.relation.referencesen2. Vasylenko V. O. Stratehichne upravlinnya: navchal'nyy posibnyk. Kyiv: TsUL, 2003. 396 р.
dc.relation.referencesen3. Stratehichne upravlinnya pidpryyemstvom. URL: https://pidruchniki.com/13500826/menedzhment/strategichne_upravlinnya_pidpriyemstvom (accessed: 08.04.2020).
dc.relation.referencesen4. Stratehichne upravlinnya – suchasnyy variant realizatsiyi tsil'ovoho pidkhodu. URL: https://buklib.net/books/24968/ (accessed: 08.04.2020).
dc.relation.referencesen5. Perevahy stratehichnoho pidkhodu do upravlinnya. URL: https://studfile.net/preview/5705900/page:2/ (accessed: 09.04.2020).
dc.relation.referencesen6. Taktyka pidpryyemstva: sutnist', osoblyvosti i vzayemozv"yazok zi stratehiyeyu. URL: http://www.rusnauka.com/30_NIEK_2009/Economics/54111.doc.htm (accessed: 09.04.2020).
dc.identifier.citationenYeshchenko M., Mykhailichenko V. (2020) Rozroblennia stratehii i taktyky upravlinnia pidpryiemstvom u suchasnii Ukraini [Development of enterprise management strategies and tactics in modern Ukraine]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 64, no 3, pp. 157-162 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.03.157
dc.contributor.affiliationДонбаська національна академія будівництва і архітектури, Краматорськ, Україна
dc.contributor.affiliationDonbas National Academy of Civil Engineering and Architecture, Kramatorsk, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume64
dc.citation.issue3
dc.citation.spage157
dc.citation.epage162
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2020, № 3 (64)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.