Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31695

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович
dc.contributor.authorДудар, Володимир Тарасович
dc.contributor.authorOkrepkyi, Rostyslav
dc.contributor.authorDudar, Volodymir
dc.date.accessioned2020-05-20T12:43:19Z-
dc.date.available2020-05-20T12:43:19Z-
dc.date.created2020-02-25
dc.date.issued2020-02-25
dc.date.submitted2020-02-14
dc.identifier.citationОкрепкий Р. Б. Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту / Ростислав Богданович Окрепкий, Володимир Тарасович Дудар // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 62. — № 1. — С. 118–131. — (Економіка та управління підприємством).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31695-
dc.description.abstractДосліджено можливості впровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту як найекономічнішого, екологічнішого й доступного виду транспорту. Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку міського електротранспорту з урахуванням екологічної складової. Виявлено, що в Україні, не зважаючи на значну поширеність міського електротранспорту, відсутність стратегічного бачення перспектив розвитку транспортного комплексу наштовхнуло його на шлях тих самих проблем, що раніше вже мали місце в розвинених країнах світу – диспропорційного розвитку транспортного комплексу зі зростанням менш екологічних автомобільних видів транспорту. Крім того, через старіння й скорочення парку рухомого складу та погіршення його технічного стану відбувається зменшення обсягів пасажироперевезень, погіршується якість та безпека транспортних послуг. Доведено, що для забезпечення конкурентоспроможності наземного міського електротранспорту підприємствам необхідно адаптуватися до сучасних реалій, навчитися поєднувати техніко-технологічну складову управління з задоволенням потреб споживачів з урахуванням конкурентних умов, концентрувати зусилля на якості транспортних послуг, кардинально переглянути діючу систему управління на систему маркетингового менеджменту, яка ефективно працює в розвинених країнах світу. Запропоновано основні принципи маркетингового управління підприємствами міського електротранспорту, серед яких спрямованість дій на кінцевий результат, виходячи з довготермінових цілей підприємства; активний вплив на попит населення міста на транспортні послуги; орієнтованість на інтереси пасажирів. Розроблено алгоритм стратегічного маркетингового планування діяльності підприємств муніципального наземного електротранспорту, який складається з ряду послідовних етапів і враховує сучасні ринкові реалії ведення бізнесу. Досліджено вплив цінової політики на діяльність транспортного підприємства та розроблено рекомендації щодо формування ефективної системи маркетингового ціноутворення в галузі пасажироперевезень.
dc.description.abstractThe article explores The possibilities of marketing management concept introduction into the activities of urban electric transport enterprises as the most economical, environmentally safe and available transport means are investigated in this paper. The current state and prospects of urban electric transport development considering ecological component are analyzed. It is revealed that in Ukraine, despite the considerable popularity of urban electric transport, the lack of strategic vision of the prospects for transport complex development caused the same problems that the developed countries previously faced – unbalanced development of the transport complex with the growth of less environmentally safe transport means. In addition, aging and reduction of the rolling stock park and maintenance factor decrease result in the passenger traffic density decreases, deterioration of transport services quality and safety. It is proved that in order to ensure the competitiveness of land urban electric transport, the enterprises are required to adapt to modern realities, they should manage to combine technical and technological management component in order to meet the consumers needs taking into account competitive conditions, concentrate efforts on the transport services quality, that is, radically review the operating management system on marketing management system effectively operating in the developed countries. The basic principles of marketing management for urban electric transport enterprises are offered, among them actions focused on the end result based on the long-term enterprise goals; active influence on the urban population demand for urban electric transport services; orientation on passengers interests. The algorithm for strategic marketing planning of municipal land electric transport enterprises consistsing of a series of successive stages and taking into account the current market realities of business operation is developed. The influence of pricing policy on transport enterprise activity is investigated and recommendations concerning the formation of effective marketing pricing system in the field of passenger traffic are developed. Key words: ecology, transport service, quality and competitiveness, consumer needs, pricing, strategic marketing planning.
dc.format.extent118-131
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 1 (62), 2020
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 1 (62), 2020
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_14_14
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(2)__41
dc.relation.urihttps://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/themes/strategies/doc/2001_white_paper/lb_texte_complet_en.pdf
dc.relation.urihttps://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-po-galuzi-avtomobilnogo-transportu.html
dc.relation.urihttp://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2019/zb/08/zb_tr2018pdf.pdf
dc.relation.urihttp://nbuv
dc.relation.urihttp://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2019/zb/08/zb_tr2018
dc.subjectекологія
dc.subjectтранспортна послуга
dc.subjectякість та конкурентоспроможність
dc.subjectпотреби споживачів
dc.subjectціноутворення
dc.subjectстратегічне маркетингове планування
dc.subjectecology
dc.subjecttransport service
dc.subjectquality and competitiveness
dc.subjectconsumer needs
dc.subjectpricing
dc.subjectstrategic marketing planning
dc.titleУпровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту
dc.title.alternativeImplementation of the marketing management concept in the activities of urban electric transport enterprises
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages14
dc.subject.udc658.8
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Доброва Н. В., Осипова М. М., Нечепуренко М. С. Напрями удосконалення діяльності міського електротранспорту. Причорноморські економічні студії. 2017. Вип. 14. С. 58–64. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_14_14 (дата звернення: 10.11.2019).
dc.relation.references2. Сидоренко Ю. В. Розвиток міського електротранспорту та його роль в економіці міста. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. 2014. Т. 19. Вип. 2 (2). С. 170–174. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(2)__41 (дата звернення: 16.11.2019).
dc.relation.references3. White Paper European Transport policy for 2010: time to decide. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 2011. 119 p. URL: https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/themes/strategies/doc/2001_white_paper/lb_texte_complet_en.pdf (дата звернення: 25.12.2019).
dc.relation.references4. Статистичні дані по галузі автомобільного транспорту. Міністерство інфраструктури України. URL: https://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-po-galuzi-avtomobilnogo-transportu.html (дата звернення: 11.10.2019).
dc.relation.references5. Транспорт і зв’язок України 2018: стат. зб. Державний комітет статистики України. К.: Держкомстат України, 2019. 152 с. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2019/zb/08/zb_tr2018pdf.pdf (дата звернення: 11.10.2019).
dc.relation.references6. Аксенов И. М. Организация маркетинга на объектах транспорта: моногр. Хмельницкий: ХНУ, 2013. 317 с.
dc.relation.references7. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость. М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. 715 с.
dc.relation.referencesen1. Dobrova N. V., Osypova M. M., Nechepurenko M. S. Naprjamy udoskonalennja dijaljnosti misjkogho elektrotransportu. Prychornomorsjki ekonomichni studiji. 2017. No. 14. P. 58–64. URL: http://nbuv. gov.ua/UJRN/bses_2017_14_14 (accessed 10.11.2019). [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen2. Sydorenko Y. V. Rozvytok misʹkoho elektrotransportu ta yoho rolʹ v ekonomitsi mista. Visnyk Odesʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya: Ekonomika. 2014. No. 2 (2). P. 170–174. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(2)__41 (accessed 16.11.2019). [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen3. White Paper European Transport policy for 2010: time to decide. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 2011. 119 p. URL: https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/themes/strategies/doc/2001_white_paper/lb_texte_complet_en.pdf (accessed 25.12.2019). [In English].
dc.relation.referencesen4. Statystychni dani po haluzi avtomobilʹnoho transportu. Ministerstvo infrastruktury Ukrayiny. URL: https://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-po-galuzi-avtomobilnogo-transportu.html (accessed 11.10.2019). [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen5. Transport i zvyazok Ukrayiny 2018. Derzhavnyy komitet statystyky Ukrayiny. K.: Derzhkomstat Ukrayiny, 2019. 152 p. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2019/zb/08/zb_tr2018 pdf.pdf (accessed: 11.10.2019). [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen6. Aksenov I. M. Organizatsiya marketinga na obyektakh transporta: monogr. Khmel'nitskiy: KHNU, 2013. 317 p. [In Russian].
dc.relation.referencesen7. Porter M. Konkurentnoye preimushchestvo: kak dostich' vysokogo rezul'tata i obespechit' yego ustoychivost'. M.: Al'pina Biznes Buks, 2005. 715 p. [In Russian].
dc.identifier.citationenOkrepkyi R., Dudar V. (2020) Uprovadzhennia kontseptsii marketynhovoho upravlinnia v diialnist pidpryiemstv miskoho elektrotransportu [Implementation of the marketing management concept in the activities of urban electric transport enterprises]. Galician economic journal (Tern.), vol. 62, no 1, pp. 118-131 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.01.118
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil National Economic University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume62
dc.citation.issue1
dc.citation.spage118
dc.citation.epage131
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2020, № 1 (62)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.