Галицький економічний вісник, 2019, № 6 (61) : [26] Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

DOI: 10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06

Галицький економічний вісник

Зміст (том 61, № 6)


3
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
7
14
22
30
46
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
56
63
69
79
85
96
104
111
119
126
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
133
141
ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА
155
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
164
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ
172
179
187
 
199
200

Content (Vol. 61, No 6)


3
ECONOMY AND MANAGEMENT OF THE NATIONAL ECONOMY
7
14
22
30
46
ECONOMICS AND ENTERPRISE MANAGEMENT
56
63
69
79
85
96
104
111
119
126
WORLD ECONOMY AND INTERNATIONAL ECONOMIC RELATIONS
133
141
DEMOGRAPHY, LABOR ECONOMICS, SOCIAL ECONOMY AND POLITICS
155
MATHEMATICAL METHODS, MODELS AND INFORMATION TECHNOLOGIES IN THE ECONOMY
164
ACCOUNTING, ANALYSIS AND AUDITING
172
179
187
 
199
200

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 26 з 26
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article19-гру-201915-тра-2020Особливості імплементації маркетингових інновацій в операційний менеджмент комерційно-підприємницької діяльності суб’єктів агробізнесуЄфремова, Наталія Олександрівна; Yefremova, Nataliia
Article19-гру-201915-тра-2020Значення розвитку продовольчих банків для продовольчої безпеки в УкраїніШелудько, Леся Володимирівна; Sheludko, Lesia
Article19-гру-201915-тра-2020Проблеми виходу вітчизняних підприємств на європейські ринкиБондаренко, Наталія; Гринько, Ірина; Bondarenko, Natalya; Hrynko, Iryna
Article19-гру-201915-тра-2020Ринок м’яса великої рогатої худоби: виробництво та цінаКопитець, Наталія Григорівна; Волошин, Володимир Миколайович; Kopytets, Nataliia; Voloshyn, Volodymyr
Article19-гру-201915-тра-2020Сучасні тенденції краудфандингу та практичні аспекти його розвитку в УкраїніОрлов, Василь Миколайович; Отливанська, Галина Артурівна; Гайтан, Анастасія Ігорівна; Orlov, Vasil; Otlyvanska, Galyna; Haitan, Anastasiia
Article19-гру-201915-тра-2020Метрики цифрової трансформації бізнесу: світові та вітчизняні реаліїСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-гру-201915-тра-2020Фактори підвищення конкурентоспроможності об’єднаних територіальних громадСпівак, Сергій Михайлович; Королюк, Тетяна Миколаївна; Мазуренок, Оксана Романівна; Spivak, Serhii; Korolyuk, Tetyana; Mazurenok, Oksana
Article19-гру-201915-тра-2020Для нотаток-
Article19-гру-201915-тра-2020Методичний підхід до консолідації фінансової звітності групи підприємств відповідно до вимог МСФЗФесенко, Валерія Валеріївна; Бойко, Аліна Валеріївна; Fesenko, Valeria; Boyko, Alina
Article19-гру-201915-тра-2020Видавнича сторінка-
Article19-гру-201915-тра-2020Електронний цифровий підпис: облік та оподаткуванняГалушка, Наталія Йосипівна; Стецюк, Надія Євгенівна; Halushka, Nataliia; Stetsiuk, Nadia
Article19-гру-201915-тра-2020Удосконалення механізму стягнення заборгованості з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхуванняПавликівська, Ольга Іванівна; Марущак, Леся Іванівна; Pavlykivska, Olha; Marushchak, Lesia
Article19-гру-201915-тра-2020Економіко-математична модель прогнозу розвитку ринку освітніх послуг України з урахуванням демографічних факторів відповідно до тенденцій змін в економіціБіленко, Дар’я Вікторівна; Bilenko, Daria
Article19-гру-201915-тра-2020Компетентнісний підхід в оцінюванні трудових ресурсів підприємстваТимошик, Валерія Юріївна; Tymoshyk, Valeriia
Article19-гру-201915-тра-2020Зміст-
Article19-гру-201915-тра-2020Глобалізація ринку освітніх послуг: регіональні особливості та інтеграційні перспективи УкраїниРябець, Наталія Миколаївна; Тимків, Ірина Валеріївна; Riabets, Nataliia; Tymkiv, Iryna
Article19-гру-201915-тра-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article19-гру-201915-тра-2020Процесний менеджмент як інструмент ефективного функціонування торговельних підприємств споживчої коопераціїФіліна, Світлана Володимирівна; Filina, Svitlana
Article19-гру-201915-тра-2020Вплив інформаційно-комунікаційних технологій та ринку даних як складових цифрової економіки на соціально-економічний розвиток в ЄСНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Чеботар, Анна Віталіївна; Nikolaichuk, Olga; Chebotar, Anna
Article19-гру-201915-тра-2020Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політикиОксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Oksentyuk, Bogdana; Mishchuk, Oksana
Article19-гру-201915-тра-2020Управління витратами господарської діяльності підприємстваКовальова, Олена; Kovalyova, Olena
Article19-гру-201915-тра-2020Підвищення ефективності транспортно-логістичних процесів у підприємствах АПКЛебединська, Ольга Іванівна; Волченко, Альона Олександрівна; Lebedynska, Olga; Volchenko, Alona
Article19-гру-201915-тра-2020Діджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльностіЛомовських, Людмила Олександрівна; Марченко, Марина Вікторівна; Гоел, Аміт Кумар; Lomovskykh, Liudmyla; Marchenko, Maryna; Goel, Amit Kumar
Article19-гру-201915-тра-2020Титул-
Article19-гру-201915-тра-2020Розвиток підприємства: сутність, форми, видиЗанора, Володимир Олександрович; Zanora, Volodymyr
Article19-гру-201915-тра-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 26 з 26