Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31415
Назва: Соціальний аудит як інструмент оцінювання корпоративної соціальної відповідальності
Інші назви: SOCIAL AUDIT AS TOOL FOR ASSESSING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Автори: Плекан, Уляна Михайлівна
Мазуренок, Оксана Романівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мазуренок О. Р. Соціальний аудит як інструмент оцінювання корпоративної соціальної відповідальності / О. Р. Мазуренок, У. М. Плекан // Інноваційна економіка. – 2019. – № 3-4 (79) – С. 174–179
Дата публікації: 2019
Дата подання: 2019
Дата внесення: 31-бер-2020
Країна (код): UA
УДК: 657.6(477)
JEL: M42
M14
Теми: соціальний аудит
корпоративна соціальна відповідальність
аудиторський звіт
соціально-економічна система
Короткий огляд (реферат): Мета. Аналіз сутності та технології проведення соціального аудиту на корпоративному рівні. Методика дослідження. Теоретичну основу дослідження склали основні категорії і концептуальні положення соціального аудиту та організації його проведення на корпоративному рівні. При дослідженні використовувався діалектичний підхід при визначенні причинно-наслідкових зв’язків у процесі соціального аудиту та впливу реалізованих соціальних ініціатив на результати основної діяльності компаній. Застосовуючи методи аналізу, виявлено критерії організації корпоративної соціальної відповідальності та згруповано показники соціального аудиту, що відображають стан соціальної сфери компаній. Вагоме значення мали методи системно-структурного аналізу і синтезу – при здійсненні оцінки завдань та функцій соціального аудиту та визначенні класифікації соціального аудиту відповідно до основних ознак. Результати дослідження. Досліджено сутність та особливості соціального аудиту, його значимість та вплив на розвиток корпорацій і суспільство в цілому. Доведено важливість соціального аудиту у фінансово-економічній системі як базису економічних інтересів компаній та визначено необхідність його впровадження з метою утвердження соціально відповідальної господарської діяльності бізнес-структур. Описано процеси розвитку соціального аудиту в світі та особливості його становлення в Україні. Досліджено завдання та функції соціального аудиту, наведено його класифікацію відповідно до основних ознак. На підставі проаналізованих літературних джерел описана технологія проведення соціального аудиту компаній. Наукова новизна результатів дослідження. Запропоновані базові критерії організації корпоративної соціальної відповідальності та згруповано показники соціального аудиту, що, на відміну від існуючих, забезпечують повніше відображення стану соціальної сфери компаній. Практична значущість результатів дослідження. Результати наукових розробок і практичні рекомендації, наведені у статті, можуть бути використані вітчизняними компаніями при розробці ефективної технології соціального аудиту для розвитку соціально відповідальної сфери діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31415
ISSN: 2309-1533
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.inneco.org/index.php/innecoua/article/view/60
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Зібрання статей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мазуренок О.Р., Плекан У.М..pdfСОЦІАЛЬНИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ606,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.