Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31149
Назва: Дослідження пруткових транспортерів бурякозбиральних машин з врахуванням особливостей навантаження
Автори: Хомик, Надія Ігорівна
Бібліографічний опис: Хомик Н. І. Дослідження пруткових транспортерів бурякозбиральних машин з врахуванням особливостей навантаження : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.11 / Н. І. Хомик; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. - Т., 2003. - 19 c. - укp.
Дата публікації: 2003
Дата внесення: 2-бер-2020
Видавництво: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Науковий керівник: Рибак, Тимофій Іванович
Теми: бурякозбиральна машина, прутковий транспортер, нерівномірно-розподілене навантаження, метод мінімуму потенціальної енергії деформації, напружено-деформівний стан, зношування, ресурс, трибоспряження.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.05.11 – машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва. – Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2002. Дисертаційна робота присвячена розробці нового аналітичного підходу до оцінки напружено-деформівного стану пруткових транспортерів бурякозбиральних машин. Побудовано математичну модель експлуатаційної навантаженості транспортера з урахуванням збурюючих динамічних навантажень залежно від форми імпульсу, спричиненого нерівномірним розподілом коренеплодів на полотні транспортера. Із застосуванням розробленої моделі, що ґрунтується на використанні модифікованого методу мінімуму потенціальної енергії деформації, визначено напружено-деформівний стан конструкцій пруткових транспортерів. У результаті проведених досліджень удосконалено конструкції кріплення елементів транспортера. Отримані універсальні рівняння для оцінки напружено-деформівного стану транспортера удосконаленої конструкції враховують інтенсивність експлуатаційної навантаженості на транспортер при дії різної форми силових імпульсів. Отримано математичні залежності для визначення деформації тягового елемента удосконаленої конструкції від дії навантаження на основі розгляду стану рівноваги елемента транспортера, а також характеристики його динамічної навантаженості. Побудовано розрахункову модель для визначення часу зношування головки прутка полотна, визначено ресурс головки прутка полотна транспортера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31149
Розташовується у зібраннях:05.05.11 – машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khomyk_avtoreferat.pdf789,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.