Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПродіус, Оксана-
dc.contributor.authorПродиус, Оксана-
dc.contributor.authorProdius, Oksana-
dc.date.accessioned2020-02-07T15:38:29Z-
dc.date.available2020-02-07T15:38:29Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.date.submitted2019-10-
dc.identifier.citationПродіус О. Стратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 210-218. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19poisup.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31098-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст та концептуальні основи стратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємства в сучасних умовах посилення конкурентної боротьби на внутрішніх і зовнішніх ринках. Особливу увагу приділено етапам розробки та реалізації інноваційної стратегії, що дозволяє структурувати формування інноваційної стратегії та виділити необхідні складові цього процесу у відповідності до новітніх тенденцій розвитку менеджменту. Проаналізовано недоліки в управління інноваційними процесами на підприємстві. Запропоновано удосконалення управління на підприємстві відповідно до сучасної концепції інклюзивної інноваційної діяльності. Виявлено, що стратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємства сприяє формуванню відносин соціального партнерства між соціумом, владою та бізнесом, що стимулює та активізує їх економічну активність, мотивує до ефективного та раціонального використання наявного потенціалу або прийняття управлінських рішень з пошуку додаткових можливостей підвищення рівня конкурентоспроможності.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрыто содержание и концептуальные основы cтpaтегирования инновационного развития в системе управления предприятия в современных условиях ужесточения конкурентной борьбы на внутренних и внешних рынках. Особенное внимание уделено этапам разработки и реализации инновационной стратегии, что позволяет структурировать формирование инновационной стратегии и выделить необходимые составляющие этого процесса в соответствии с новейшими тенденциями развития менеджмента. Проанализированы недостатки в управление инновационными процессами на предприятии. Предложено совершенствования управления на предприятии в соответствии с современной концепцией инклюзивного инновационной деятельности. Обнаружено, что стpaтегирование инновационного развития в системе управления предприятия способствует формированию отношений социального партнерства между социумом, властью и бизнесом, что стимулирует и активизирует их экономическую активность, мотивирует к эффективному и рациональному использованию имеющегося потенциала или принятию управленческих решений в процессе поиска дополнительных возможностей повышения уровня конкурентоспособности.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the content and conceptual foundations of strategic innovation development in the enterprise management system in modern conditions of toughening competition in domestic and foreign markets. Particular attention is paid to the stages of development and implementation of an innovative strategy, which allows you to structure the formation of an innovative strategy and highlight the necessary components of this process in accordance with the latest management development trends. The shortcomings in the management of innovation processes in the enterprise are analyzed. It is proposed to improve the management of the enterprise in accordance with the modern concept of inclusive innovation. It was found that stratification of innovative development in the enterprise’s management system contributes to the formation of social partnership relations between society, government and business, which stimulates and activates their economic activity, motivates the efficient and rational use of existing potential or the adoption of managerial decisions in the search for additional opportunities to increase competitiveness.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent210-218-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19poisup.pdfuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectстратегуванняuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectінклюзивні інноваціїuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.subjectсистемний та комплексний підходиuk_UA
dc.subjectинновационное развитие,uk_UA
dc.subjectстpaтегированиеuk_UA
dc.subjectинновационная стратегияuk_UA
dc.subjectстратегическое управлениеuk_UA
dc.subjectинклюзивные инновацииuk_UA
dc.subjectуправление предприятиемuk_UA
dc.subjectсистемный и комплексный подходыuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectinnovative strategyuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectinclusive innovationuk_UA
dc.subjectenterprise managementuk_UA
dc.subjectsystematic and integrated approachesuk_UA
dc.titleСтратегування інноваційного розвитку в системі управління підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeСтpaтегирование инновационного развития в системе упpaвления преприятиемuk_UA
dc.title.alternativeStrategy of innovative development in the enterprise management systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages9-
dc.subject.udc330.341.1:658uk_UA
dc.relation.references1. Борисова З. Н. Проектирование системы управления инновационным развитием бизнес-процессами организации: процессно-структурный подход: монография. СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2008. 235 с.uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б. М., Бортняк Ф. В., Вовк Ю. Я. Інноваційна політика: навч. посіб. Тернопіль: ТзОВ “Терно-Граф”, 2012. 484 с.uk_UA
dc.relation.references3. Македон В. В., Рубець Д. С. Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологія. Вісник НТУ «ХПІ». 2013. № 45. С.75-86.uk_UA
dc.relation.references4. Меpжа С. І. Інноваційна діяльність у промисловості: сучасний стан та напрями активізації в України. Актуальні проблеми економіки. 2005. № 9. С. 159.uk_UA
dc.relation.references5. Титов А. Б. Маркетинг и управление инновациями. СПб.: Питер, 2001. 240 с.uk_UA
dc.relation.references6. Чеpкасова Т. І., Палагіна І. В. Стратегія та контроль інноваційного розвитку підприємства. Одеса: Астpопpинт, 2010. 310 с.uk_UA
dc.relation.references7. Зельднер А. Г. Место стратегирования в понятийно-категориальной системе прогнозирования. Экономические науки. 2012. №8 (93). С. 7-15.uk_UA
dc.relation.references8. Федулова Л. І. Інклюзивні інновації в системі соціально-економічного розвитку. Економіка: реалії часу. 2016. № 3(25). С.56-65.uk_UA
dc.relation.references9. Продіус О. І. Інклюзивні інновації в контексті соціальної відповідальності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. № 14. С.84-87.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Borisova, Z. N. (2008) Proektirovanie sistemy upravleniya innovacionnym razvitiem bizner-processami organizacii: processno-strukturnyj podhod [Designing the system of management of innovative development of business processes of the organization: process-structural approach]. St. Petersburg: St. Petersburg State University Publishing House, 235 p.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Andrushkiv, B. M., Bortnyak, F. V., Vovk, Y. Ya. (2012) Innovacijna politika [Innovation policy]. Ternopil: Terno-Graf Ltd., 484 p.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Macedon, V. V. (2013) Stratehichnyi innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstv: teoriia ta metodolohiia. [Strategic Innovative Enterprise Development: Theory and Methodology]. Bulletin of NTU "KPI", no. 45, pp.75-86.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Merzha, S. I. (2005) Innovatsiina diialnist u promyslovosti: suchasnyi stan ta napriamy aktyvizatsii v Ukrainy [Innovative activity in industry: current state and directions of activation in Ukraine]. Current problems of economy, no. 9, pp. 159.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Titov, A. B. (2001) Marketing i upravlenie innovatsiyami [Marketing and innovation management]. St. Petersburg: Peter, 240 p.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Cherkasova, T. I. (2010) Stratehiia ta kontrol innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [Strategy and control of innovative development of the enterprise]. Odessa: Astroprint, 310 p.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Zeldner, A. G. (2012). Mesto strategirovaniya v ponyatiyno-kategorialnoy sisteme prognozirovaniya [The place of strategy in the conceptual-categorical forecasting system]. Ekonomicheskie Nauki, no 8 (93), pp. 7-15.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Fedulova, L. I. (2016) Inklyuzyvni innovaciyi v systemi socialno-ekonomichnogo rozvytku [Inclusive innovations in the system of socio-economic development]. Ekonomika: realiyi chasu, vol. 3(25), pp.56-65.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Prodius, O. I. (2017) Inkliuzyvni innovatsii v konteksti sotsialnoi vidpovidalnosti pidpryiemstva [Inclusive innovation in the context of corporate social responsibility]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, Vol. 14, pp.84-87.uk_UA
dc.identifier.citationenProdius, O. (2019) Stratehuvannya innovatsiynoho rozvytku v systemi upravlinnya pidpryyemstva [Strategy of innovative development in the enterprise management system]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 21, no. 2, pp. 210-218. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19poisup.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.02.210-
dc.subject.jel010uk_UA
dc.subject.jel031uk_UA
dc.contributor.affiliationOdessa National Polytechnic University 1, Shevchenko ave., 65044, Odessa, Ukraine e-mail: o.i.prodius@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationОдесский национальный политехнический университет просп. Шевченко, 66, г. Одесса, 65044, Украина e-mail: o.i.prodius@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationОдеський національний політехнічний університет просп. Шевченка, 1, м. Одеса, 65044, Україна e-mail: o.i.prodius@gmail.comuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(21)-
dc.citation.spage210-
dc.citation.epage218-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 2(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19poisup.pdfСТРАТЕГУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА647,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.